طرز تهیه ناگت گل کلم خوشمزه غذای ویژه و لذیذ

منبع: تاپ ناز

98

1398/9/13

10:25


طرز تهیه ناگت گل کلم

آموزش طرز تهیه ناگت گل کلم

ناگت گل کلم به راحتی درست می شود. این غذا یکی از غذاهای خوشمزه و لذیذ رژیمی است که طرز تهیه آن آسان است و خیلی سریع آماده می شود.

ناگت گل کلم غذای گیاهی و رژیمی است و یکی از غذاهای پرطرفدار و فوری می باشد. ناگت ها انواع مختلفی دارند که بسیار خوش طعم هستند و از انواع آن می توان به ناگت مرغ با ذرت، سیب زمینی سرخ شده با ناگت ماهی و ناگت مرغ آماده اشاره کرد که در بخش های دیگر تاپ ناز روش تهیه آنها را خوانده اید.

 

مواد لازم

  • گل کلم 1 لیوان
  • پنیر پارمزان یک چهارم لیوان
  • کلم بروکلی 1 لیوان
  • روغن زیتون 2 قاشق غذاخوری
  • نمک 1 قاشق غذاخوری
  • فلفل 1 قاشق چای خوری

 

طرز تهیه

برای تهیه ناگت مرغ در ابتدا گل کلم و کلم بروکلی را بشویید و سپس آنها را مقداری بجوشانید و پس از جوشاندن درون آبکش بریزید تا آب آنها خوب گرفته شود.

در مرحله بعد تهیه ناگت مرغ گل کلم سبزیجات را با مواد دیگر درون غذاساز بریزید و هم بزنید تا موادی که داریم یک دست شوند.

حالا کمی از خمیر به دست آمده را بردارید و با دست به آن فرم بدهید و سپس درون سینی فر که قبلا در آن کاغذ روغنی قرار داده اید بگذارید و بگذارید که 30 دقیقه در فر با دمای 180 درجه سانتی گراد بپزد و رنگ ان طلایی شود و سپس می توانید میل نمایید.

 

نکات تکمیلی برای خوشمزه شدن ناگت گل کلم

اگر گل کلم و یا کلم بروکلی موجود نبود می توانید فقط از یکی از آنها استفاده کنید. ولی استفاده همزمان از این دو کلم می تواند باعث خوشمزه تر شدن غذا شود و همچنین مواد مغذی غذا هم بیشتر شود.

گل کلم و کلم بروکلی نفخ بالایی دارند و این برای افرادی که مشکل نفخ دارند می تواند کمی مشکل ساز شود و به همین جهت باید کمی زیره به ناگت گل کلم اضافه کنید و برای جلوگیری از جمع شدن گاز در معده می توانید پس از مصرف یک قاشق چای خوری زیره مصرف کنید.

نظرات


تصویری


ویدئو