بهترین بازیگر زن جشنواره 38 کیست؟!

بهترین بازیگر زن جشنواره 38 کیست؟!


منبع: نمناک

356

1398/9/13

12:27


به نظر شما سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فجر امسال به کدام بازیگر زن تعلق میگیرد؟!

سیمرغ بهترین بازیگر زن در جشنواره امسال متعلق به کیست

جشنواره فیلم فجر یکی از مهم ترین جشنواره های سینمای ایران است که هر ساله با حضور جمعی از کارگردان ها و بازیگران مطرح سینما در بهمن ماه برگزار میشود.

با نزدیک شدن به روزهای برگزاری این رقابت مهم سینمایی و اعلام اسامی فیلم هایی که فرم حضور در جشنواره امسال را پر کردند یکی از بحث های قابل توجه حضور بازیگران سرشناس و پرطرفدار در جشنواره امسال است.

به سراغ معرفی بازیگران زن حاضر در این دوره از جشنواره فجر رفتیم و بعد از معرفی این چهره ها این سوال پیش می آید که کدام یک از این بازیگران زن سینما کاندید دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره 38 خواهند بود؟!

فاطمه معتمدآریا با عامه پسند و مجبوریم

فاطمه معتمدآریا بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی از هنرمندانی است که در جشنواره فجر 38 با دو فیلم عامه پسند به کارگردانی سهیل بیرقی و مجبوریم ساخته رضا درمیشیان حضور دارد.

فاطمه معتمدآریا بازیگر نقش اصلی زن در فیلم عامه پسند است و در فیلم مجبوریم رضا درمیشیان هم به نظر میرسد یکی از نقش های اصلی این فیلم را برعهده دارد. باید منتظر ماند و دید این فیلم سیمرغ بلورین جشنواره فجر را برای خانم بازیگر به ارمغان می آورد یا خیر.

این بانوی هنرمند تابحال چندین بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین در دوره های مختلف جشنواره فجر شده است و برای فیلم های همسر، هنرپیشه ، مسافران و برهوت موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر جشنواره فجر شد.

فاطمه معتمدآریا

ساره بیات با عنکبوت

ساره بیات بازیگر کشورمان با فیلم عنکبوت به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد در جشنواره فجر امسال حضور دارد.

عنکبوت یکی از فیلم های خبرساز جشنواره امسال است که با داستانی جنایی و اجتماعی و بازی محسن تنابنده در نقشی متفاوت راهی جشنواره فجر 38 میشود.

ساره بیات تابحال جوایز متعددی در جشنواره های مختلف دریافت کرده است اما در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین دریافت کرد.

ساره بیات

پریناز ایزدیار با سه کام حبس

پریناز ایزدیار بازیگری که در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر با فیلم ابد و یک روز حضور داشت و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد در جشنواره فجر امسال با فیلم سه کام حبس حضور دارد.

سه کام حبس فیلمی به نویسندگی و کارگردانی سامان سالور است که به نظر میرسد بتواند نظرات مثبتی از داوران جشنواره دریافت کند. محسن تنابنده همبازی پریناز ایزدیار در فیلم سه کام حبس است.

پریناز ایزدیار و محسن تنابنده

لیلا حاتمی با قاتل وحشی

لیلا حاتمی یکی از هنرمندان فعال دنیای بازیگری است که همواره در جشنواره های مختلف سینمایی ردی از آثار او به چشم میخورد. این بازیگر کشورمان در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با فیلم قاتل وحشی حضور دارد.

قاتل وحشی فیلمی به کارگردانی حمید نعمت الله است که با داستانی اجتماعی و جنایی است که بازیگرانی چون امین حیایی، لیلا حاتمی ، ستاره اسکندری، سام نوری، شهرام حقیقت دوست، علی علایی، یاسمن معینی و ... در آن ایفای نقش کرده اند.

لیلا حاتمی تابحال برای بازی در فیلم رگ خواب و بی پولی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرده است و فیلم لیلا دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن را برایش به ارمغان آورد.

لیلا حاتمی و حمید نعمت الله

لیلا زارع با روز بلوا و خون شد

لیلا زارع بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با دو فیلم روز بلوا به کارگردانی بهروز شعیبی و خون شد ساخته مسعود کیمیایی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

لیلا زارع در بیست و سومین دوره جشنواره فجر برای بازی در فیلم ما همه خوبیم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد و در جشنواره فجر 33 هم موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم شیفت شب شد.

لیلا زارع

سحر دولتشاهی با آتابای

سحر دولتشاهی که تجربه دریافت سیمرغ بلورین بازیگر جشنواره فجر را در کارنامه هنری اش دارد امسال با فیلم آتابای در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

آتابای فیلمی از نیکی کریمی است که در جشنواره فجر امسال به نمایش در می آید و سحر دولتشاهی بازیگر زن این فیلم سینمایی است که تابحال برای بازی در فیلم های عصر یخبندان ، عرق سرد و چهارراه استانبول سیمرغ بلورین جشنواره فجر را دریافت کرده است.

سحر دولتشاهی

نازنین بیاتی با عروسی مردم و سگ بند

نازنین بیاتی یکی دیگر از بازیگرانی است که با دو فیلم راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر میشود.

فیلم عروسی مردم به کارگردانی مجید توکلی و سگ بند ساخته مهران احمدی دو فیلمی هستند که این بازیگر جوان با آنها شانس خود را در این دوره از رقابت های جشنواره فجر امتحان میکند.

نازنین بیاتی در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر با فیلم دربند نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن بود و در نوزدهمین دوره جشن حافظ به عنوان بهترین بازیگر نقش کمدی انتخاب شد.

نازنین بیاتی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو