تاکنون ۹۵۰ کاندیدا در تهران ثبت نام کرده‌اند

منبع: برترین ها

51

1398/9/13

18:42


رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه ۹۵۰ کاندیدا در استان تهران تاکنون ثبت نام کرده اند گفت: ۸۵۰ نفر مربوط به حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر هستند.

خبرگزاری مهر: رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه ۹۵۰ کاندیدا در استان تهران تاکنون ثبت نام کرده اند گفت: ۸۵۰ نفر مربوط به حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر هستند.

شکرالله حسن بیگی ظهر چهارشنبه با حضور در ستاد انتخابات حوزه ورامین ، پیشوا و قرچک ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های این ستاد در جمع خبرنگاران حاضر شد و طی سخنانی بیان کرد: چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران امروز صبح در شهرستان ورامین برگزار شد ، ما جلساتی داریم برای بررسی روند کار انتخابات که در استان تشکیل می شود و بنا بر ضرورت برخی از جلسات در حوزه های انتخابیه ها در شهرستان ها تشکیل می شود.

حسن بیگی گفت: تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه ۹۵۰ نفر از داوطلبین در استان تهران ثبت نام کرده‌اند ؛ از این تعداد داوطلبین ۸۵۰ نفر مربوط به حوزه انتخابیه تهران ، ری ، شمیرانات ، پردیس و اسلامشهر بوده است.

وی ادامه داد: در حال آماده سازی برای دوم اسفند ماه امسال هستیم که بتوانیم انتخابات پر شوری را داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در خصوص آخرین آمار ثبت نام کنندگان و کاندیداها در سطح استان تهران یادآور شد: تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه ۹۵۰ نفر از داوطلبین در استان تهران ثبت نام کرده‌اند ؛ از این تعداد داوطلبین ۸۵۰ نفر مربوط به حوزه انتخابیه تهران ، ری ، شمیرانات ، پردیس و اسلامشهر بوده است.

حسن بیگی اظهار کرد: ۲۷ نفر از داوطلبین مربوط به حوزه انتخابیه ورامین ، پیشوا و قرچک بوده‌اند ، از تعداد ۹۵۰ نفر داوطلبین استان تهران ، ۸۵ درصد مرد و ۱۵ درصد زن بوده‌اند.

معاون سیاسی استانداری تهران افزود: ۴۹ نفر از داوطلبین در سطح استان تهران در حال ثبت نام می باشند و هنوز ثبت نام آنها نهایی نشده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو