تعمیرات پکیج ایساتیس و آریستون توسط تعمیرکاران با تجربه کاراباما

منبع: ستاره

173

1398/9/13

19:31


امروزه برای گرم کردن خانه‌های خود و یا آب گرم مورد نیاز از انواع سیستم‌های گرمایشی استفاده می‌شود. یکی از رایج‌ترین و بهترین سیستم‌های موجود، پکیج‌های دیواری در انواع مختلف هستند.

تعمیرات پکیج ایساتیس و آریستون توسط تعمیرکاران با تجربه کاراباما

 

ستاره | سرویس خانه داری - پکیج دیواری مزایای بسیاری نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی ارائه می کند. کاهش مصرف انرژی، بازده عملکردی بالا، سهولت کارکرد و تنظیم پکیج، عدم نیاز به لوله کشی بسیار در مقایسه با موتورخانه مرکزی، استقلال واحدهای مسکونی از یکدیگر برای آب گرم و... برخی از مزایای چشم‌گیر پکیج‌های دیواری هستند.

با وجود مشابهت عملکرد و ساختار کارکردی پکیج‌های دیواری، هر یک از آنها با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به خود که در مدل‌ها و برندهای مختلف قابل مشاهده است، تفاوت‌های قابل ملاحظه‌ای نیز دارند. همچنین پیشرفت تکنولوژی‌ها و فناوری‌های ساخت پکیج و افزوده شدن ویژگی‌های جدید به آنها، سبب می‌شود تا انجام سرویس و تعمیرات پکیج تنها به وسیله افراد متخصص و دوره دیده امکان‌پذیر باشد.

بنابراین در هنگام خرابی پکیج دیواری خود باید به یاد داشت که انجام خدمات پکیج دیواری اعم از نصب، سرویس و تعمیر پکیج دیواری، در صورتی که توسط افراد غیر متخصص و تعمیرکاران عادی شوفاژ یا آبگرمکن انجام شود، نه تنها ممکن است به تشدید مشکل بیانجامد بلکه خسارات و هزینه تعمیرات بیشتری نیز در پی داشته باشد.

 

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما

از جمله دغدغه‌های مهم کسانی که با خرابی لوازم خانگی خود و چگونگی تعمیرات آنها سر و کاری نداشته‌اند، پیدا کردن افراد متخصص برای انجام تعمیرات در اولین فرصت و با هزینه معقول است. در همین راستا، مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما با هدف ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی مختلف اعم از یخچال، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، تلویزیون، پکیج و... به مدت بیش از 3 سال است که در 3 استان تهران، البرز و گیلان مشغول به فعالیت است.

کاراباما با بیش از صدها متخصص حرفه‌ای، دوره دیده و باتجربه در سرتاسر نقاط این سه استان، امکان خدمت‌رسانی در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت را از طریق ثبت سفارش ساده فراهم آورده است. همچنین ارائه گارانتی خدمات انجام شده تا 180 روز و مشاوره تخصصی تکنسین‌های مجموعه به صورت رایگان از دیگر مزایای چشم‌گیر کاراباما بوده که سبب تمایز و برتری آن نسبت به سایر شرکت‌های مشابه است.

خلاصه‌ای از برخی از ویژگی‌ها و مزایای چشم گیر کاراباما:

  • بیش از 1100 متخصص حرفه‌ای تعمیرات لوازم خانگی با میانگین 11 سال تجربه
  • ارائه 180 روز گارانتی خدمات ارائه شده
  • پوشش دهی سرتاسر نقاط تهران، البرز و گیلان
  • ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن
  • اولویت با تعمیر قطعات جهت کاهش هزینه‌های تعمیرات
  • امکان ثبت درخواست آسان از طریق سایت و اپلیکیشن  

 

سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس

پکیج‌های دیواری ایساتیس تحت لیسانس کمپانی SIMAT ایتالیا و با انتقال دانش و تجربه 80 ساله به گروه صنعتی ایساتیس در ایران تولید می شوند. پکیج دیواری ایساتیس از ویژگی های قابل ملاحظه ای همچون دودکش دو جداره هم مرکز (یکی برای خروج دود و دیگری برای تامین هوای تازه)، فن تهویه گازهای حاصل احتراق از محفظه احتراق، سیستم عیب یابی الکترونیکی و... برخوردار است که سبب افزایش استقبال مشتریان از این برند شده است.

همچنان که تولیدات برند ایساتیس رو به پیشرفت بوده و فناوری‌های گوناگون و ویژگی‌های کاربردی به مدل‌های جدید آن افزوده می‌شود، به همان میزان سرویس و تعمیرات پکیج ایساتیس نیز تخصصی‌تر شده و نیاز به تکنسین‌های متخصص بیش از پیش احساس می‌شود.

مرکز تعمیرات کاراباما با بیش از صدها تعمیرکار پکیج ایساتیس توانسته است، به صورت تخصصی خدمات ایساتیس از جمله نصب، سرویس و تعمیرات این برند را در بالاترین کیفیت و اصولی‌ترین شیوه ارائه کرده و با اعطای گارانتی خدمات ارائه شده تمامی کارهای انجام گرفته را تضمین کند.

 

سرویس و تعمیر پکیج آریستون

آریستون یکی از شرکت‌های زیر مجموعه برند نام آشنای ایندزیت است که توانسته است در تولید محصولات گرمایشی مانند آبگرمکن‌ها و پکیج‌های دیواری بسیار موفق عمل کند. این برند ایتالیایی از همان آغاز، با نگاه خلاقانه به محصولات تولید شده و همچنین سیاست‌های سازگار با محیط زیست، از پکیج‌های چگالشی جدیدی رونمایی کرد که تا 35 درصد نسبت به پکیج‌های معمولی در مصرف انرژی و تولید آلودگی صرفه جویی می‌کند.

راندمان کاری بالا و به کارگیری تکنولوژی و فناوری های به روز در پکیج های آریستون، در مجموع آریستون را به یکی از برندهای باکیفیت و محبوب پکیج های دیواری در بازار تبدیل کرده است. به همین میزان تعمیرکار پکیج آریستون که اطلاعات فنی و تعمیرات تخصصی این برند و مدل های جدید آن را به خوبی تسلط داشته باشد، بسیار کم می توان یافت.

خوشبختانه مرکز تخصصی کاراباما با داشتن بسیاری از متخصصین مجرب برند آریستون، آماده ارائه هرگونه خدمات این برند شامل نصب، سرویس و تعمیرات پکیج آریستون در سریع‌ترین زمان و بالاترین کیفیت خدمات است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو