درخواست نتانیاهو از پمپئو برای فشار بر ایران

منبع: برترین ها

59

1398/9/13

20:19


خبرگزاری فرانسه اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه (۱۳ آذر) در سفر به پرتغال، با مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا دیدار می‌کند تا از او بخواهد فشار بر ایران را افزایش دهد.

خبرگزاری ایرنا: خبرگزاری فرانسه اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه (۱۳ آذر) در سفر به پرتغال، با مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا دیدار می‌کند تا از او بخواهد فشار بر ایران را افزایش دهد.

این رسانه فرانسوی، به بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا در این زمینه اشاره کرد و نوشت: قرار است آنها چهارشنبه‌شب در لیسبون دیدار و گفت‌وگو کنند.

نتانیاهو پیش از آغاز این سفر، تحریم‌های آمریکا علیه ایران را سودمند خوانده و گفته بود،‌ از پمپئو می‌خواهد گام‌های بیشتری در ارتباط با ایران بردارد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پی متهم شدن به فساد مالی و اختلاس، برای تداوم حیات سیاسی‌اش تلاش می‌کند؛ او از زمان نهایی شدن برجام، ضمن مخالفت با آن، از اقدام ترامپ برای خروج از توافق هسته‌ای تقدیر کرد؛ او همواره تحریم‌های آمریکا علیه ایران را مورد تمجید و تحسین قرار داده است.

نتانیاهو در عین حال از دولت‌های اروپایی به دلیل راه‌اندازی سازوکاری برای دادوستد با ایران(اینستکس) انتقاد کرده است.

رژیم صهیونیستی که تنها زرادخانه هسته‌ای در خاورمیانه را دارد، ایران را به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای متهم کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو