سرهنگ یعقوب‌علی رجبیان با اعلام این خبر،  اظهار داشت: روز دوم  نا آرامی های اخیر، خبری مبنی بر تخریب اموال عمومی و انسداد معابر عمومی در خیابان پنجم و فلکه های اول و دوم نیرو هوایی توسط راننده و ۲سرنشین یک دستگاه خودرو ۲۰۶  دریافت کردیم.

وی با اشاره به اینکه با حضور ماموران در محل راننده خودرو و سرنشینان وی از محل گریخته بودند، بیان داشت: ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی موفق شدند با پایش اطلاعاتی و بررسی های میدانی مالک خودرو و محل سکونت وی را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: با دستور قضائی  مالک خودرو پژو ۲۰۶ یازدهم آذرماه  دستگیر و برای  ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

رجبیان گفت: متهم در اظهارات خود به شرکت در تجمع اعتراضی روز دوم  اغتشاشات در محله نیروهوایی، تخریب تابلوهای راهنمایی و رانندگی، ایجاد بلوا و آشوب و برهم زدن نظم و امنیت عمومی در این محل با همکاری سایر همدستانش اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، مخفیگاه همدستان راننده خودرو در حوالی خیابان پیروزی شناسایی و صبح امروز هر دو متهم  در ۲عملیات  مستقل دستگیر و به پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی منتقل شدند.

به گزارش سایت پلیس، این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر دو متهم تحویل مرجع قضائی قرار خواهند گرفت.