نگاهی به دیدنی های آرژانتین و نقاط جذاب گردشگری در این کشور زیبا

نگاهی به دیدنی های آرژانتین و نقاط جذاب گردشگری در این کشور زیبا


منبع: آرگا

105

1398/9/13

22:40


آرژانتین یکیاز کشورهای وسیع در آمریکای جنوبی است که با سنت ها و فرهنگ دیرینه خود عجین شده است و در حال حاضر یکی از مقاصد گردشگری دینا است. دیدنی های آرژانتین این روزها مورد توجه گردشگران متعدد است.

هر ساله سیل عظیمی از گردشگران هستند که قصد سفر به کشور دیدنی آرژانتین را دارد زیرا این کشور هم از سنت و هم از چشم اندازهای طبیعی زیادی برخوردار است. یکی از جاذبه ها و دیدنی های آرزانتین پارک های ملی آن است که به شکلی زیبا فضای سبز آن ها طراحی شده است و برخی از این پارک ها نیز در کنار رودخانه یا آبشارها ساخته شده اند که چشم اندازی بسیار ویژه به آن بخشیده اند. در کنار جاذبه های دیدنی و مناظر جذاب می توان به سراغ موزه ها و کلیساهای این کشور رفت نمایشگاه ها نیز از دیگر جذابیت ها و مکان های دیدنی در این کشور و شهرهای آن به شمار می آیند.

دیدنی های آرژانتین برای علاقه مندان:

این کشور از منطقه جغرافیایی مناسبی برخوردار است به همین یکی از جاذبه های دیدنی در دنیا است در این بخش نیز با معروف ترین دیدنی های کشور آرژانتین آشنا خواهید شد. طبیعت گردانی که دوست دارند مناظر دیدنی را در نقاط مختلفی از دنیا مشاهده کنند این بار با سفر به آرژانتین می توانند لذت بیشتری را کسب کنند.

 

معادن واندا آرژانتین:

این معادن از معدن های سنگ قدیمی در آرژانتین هستند که در فاصله ۴۷ کیلومتری از پورتو ایگوازور قرار گرفته است این معدن که محلی برای خرید سنگ های ارزشمند و کریستال ها و جواهرات است برای بسیاری از گردشگران می تواند جالب باشد و بی شک یکی از متفاوت ترین دیدنی های آرژانتین به شمار می آید.

مناظر آرژانتین

قبرستان ریکولتا آرژانتین:

یکی دیگر از جاذبه های معروف در آرژانتین این قبرستان قدیمی و تاریخی است که بسیاری از افراد مشهور و بزرگ در این قبرستان به خاک سپرده شده اند. معماری آن به قدری جالب است که بیشتر شبیه موزه ها و بناهای تاریخی است سبک معماری که در این قبرستان دیده می شود به معماری نئو کلاسیک شناخته شده است. از دیگر جذابیت های این مکان دیدنی می توان به مجسمه ها و تندیس ها اشاره کرد که ویژه مردگان قبرستان هستند.

بنای تاریخی آرژانتین

خیابان فلوریدا آرژانتین:

گردشگران آرژانتینی این خیابان را با نام خیابان بوینس فلوریدا می شناسند که در مرکز اصلی شهر واقع شده است و یکی از دیدنی های آرژانتین محسوب می شود. بیشتر توریست ها و گردشگران در این خیابان می توانند سوغاتی های متنوعی را خریداری کنند.

دیدنی های تاریخی آرژانتین

پارک سوم فوریه آرژانتین:

بیشتر گردشگران این پارک را به جنگل های پالرمو تشبیه کرده اند مساحت این پارک ۲۵ هکتار است و در پالرموی بوینس آیرس واقع شده است. از چشم اندازها و جاذبه های این پارک می توان به بیشه زارها، باغ های گیاه شناسی، دریاچه ها، باغ رز، باغ جانورشناسی و … اشاره کرد.

دیدنی های طبیعی آرژانتین

آبشارهای ایگواسو آرژانتین:

آبشارهایی که بیش از ۳ برابر حجم آبشارهای نیاگارا را دارند و بین دو کشور بزرگ آرژانتین و برزیل واقع شده اند جذابیت های این آبشارها بسیار زیاد است و چشم اندازهای بسیار ویژه ای را می توان در آن ها مشاهده کرد.

دیدنی های جذاب آرژانتین

کاسا روسادا آرژانتین:

این مکان محلی برای رفت و آمد و اسکان رئیس جمهور این کشور است این کاخ در شهر بوینس آیرس واقع شده است و پر پر از گنجینه های ارزشمند دولت است. در میان آثار ارزشمندی که در این کاخ وجود دارند می توان به نیم تنه مرمر رئیس جمهورها اشاره کرد که یکی از دیدنی های آرژانتین هستند.

آشنایی با تاریخ آرژانتین

سن تلمو آرژانتین:

این منطقه و محله ویژه در شهر بوینس آیرس واقع شده است معماری این منطقه اسپانیایی است و خیابن های آن نیز با استفاده از سنگ فرش ها پوشیده شده اند. از دیدنی های این محله می توان به عتیقه فروشی ها و مغازه های صنایع دستی اشاره کرد که بسیاری دیدنی و جذاب هستند.

دیدنی های آرژانتین برای گردشگران

یخچال طبیعی پریتو مورنو آرژانتین:

از دیگر جاذبه و دیدنی های آرژانتین می توان به این یخچال طبیعی اشاره کرد که در پارک لس گلاسیارز واقع شده اند چشم انداز این مناطق بسیار حائز اهمیت هستند از سوی دیگر اهمیت این یخچال به دلیل ذخایر آبی است که دارد و در جهان به عنوان سومین ذخیره آبی شناخته شده است. علاقه مندان و گردشگرانی که دوست دارند تجربه سفر به قطب ها و مناطق سردسیر را تجربه کنند می تواند با سفر به این یخچال طبیعی شاهد زیبایی های ویژه باشند.

دیدنی ویژه آرژانتین

کودوبا آرژانتین:

این شهر زیبا که در کوهپایه ها واقع شده است و در نزدیکی آن رودخانه ای قرار دارد برای افراد هنردوست و طبیعت دوست می تواند بسیار دیدنی باشد. خانه های این مناطق با سبک اسپانیایی ساخته شده اند که در گوشه و کنار آن می توان با سنت ها و فرهنگ مردمان این مناطق آشنا شد.

جاذبه های آرژانتین

جنگل سبز باریلوچه آرژانتین:

یکی از دیدنی های آرژانتین که تجربه سفر به آن می تواند برای همیشه در خاطرها بماند تجربه سفر به این جنگل ها است این جنگل را با عنوان جنگل اسرارآمیز نیز می شناسند و دلیل این امر نوع پوشش های گیاهی و درختانی است که در این جنگل مشاهده می شود. با ورود به این جنگل شگفت انگیز می توانید با یکی دیگر از جاذبه های متفاوت در دنیا آشنا شوید که شاید پیش از این بیشتر در فیلم ها چنین مناظری را دیده باشید.

آشنایی با دیدنی های آرژانتین

فیتز روی آرژانتین:

منطقه ای کوهستانی در آرژانتین که از اطراف به دریاچه یخ متصل می شود چشم اندازهای این منطقه بسیار ویژه است و محل مناسبی برای علاقه مندان به عکاسی، طبیعت گردی، صخره نوردی و ماجراجویی است. افرادی که تمایل و امکان صعود به قله های این کوهستانی را دارند بی شک می توانند لذتی خاطره انگیز را تجربه کنند.

آبشار آرژانتین

واله دلا لونا آرژانتین:

این دره یکی از مناطق محافظت شده ای است که دارای صخره ها و سنگ های عجیب است برخی از باستان شناسان در این منطقه بقایایی از دایناسورها را کشف کرده اند که متعلق به میلیون ها سال پیش است که نشان دهنده قدمت این منطقه است. این منطقه تاریخی که یکی از دیدنی های آرژانتین است می تواند برای بسیاری از گردشگران عزیز دارای جذابیت باشد.

طبیعت آرژانتین

همانطور که در این بخش مطالعه کردید دیدنی های آرژانتین دارای تنوع و جذابیت های زیادی هستند این کشور به دلیل وجود بناهای تاریخی و فرهنگی نیز دارای اهمیت است و به یکی از مناطق مهم جذب توریست در دنیا شناخته شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو