پاپ آپ استند نمایشگاهی چیست؟

منبع: تالاب

128

1398/9/14

00:47


پاپ آپ استند نمایشگاهی چیست؟

شاید برای خیلی ها همچنان سوال باشد که پاپ آپ استند نمایشگاهی چیست و چه کاربردهایی دارد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که بطور مرتب در نمایشگاه های دوره ای شرکت می کنید و از میزان بازده کار خود رضایت ندارید و یا قصد زیبا سازی غرفه نمایشگاهی خود را دارید پیشنهاد میکنیم حتما این مقاله را که درباره معرفی پاپ آپ نمایشگاهی و تاثیرات آن بر روی موفقیت در نمایشگاه ها و جذب مخاطب بیشتر است را بخوانید.

 

پاپ آپ استند نمایشگاهی چیست؟

پاپ آپ استند نمایشگاهی درواقع به صفحه ای گسترده گفته می شود که بنرهای تبلیغاتی شما روی آن قرار می گیرد و در پشت یا کنار غرفه و یا هرجای دیگر می تواند قرار بگیرد. پاپ آپ استند در واقع یکی از روش های تبلیغاتی جدید و بسیار موثر در نمایشگاه ها که علاوه بر مجلل کردن غرفه شما و زیبا سازی آن امکانات و فضای بسیار مفید و جذابی را می تواند در اختیار شما قرار دهد.

 

توصیه ما به شما این است که اگر قصد موفقیت در نمایشگاه ها را دارید و برای اینکه در نمایشگاهی که در آن شرکت نموده اید بازخورد بهتری داشته باشید. اصل اول شکل و شمایل ظاهری غرفه ای است که در آن حضور دارید، هر چه در زیبایی و رنگ بندی غرفه ی خود ذوق و سلیقه ی بیشتری به کار ببرید مطمئنا مشتری های بیشتری را به سمت غرفه خود جذب می نمایید.

 

پاپ آپ استند ها به واسطه زیبایی و قابلیت اجرای بالای آن ها در نمایشگاه ها جزو ملزومات یک طراحی خاص و منحصر به فرد می باشد. ازین رو در طراحی پاپ آپ های جذاب باید مواردی را رعایت کرد همچنان که برای طراحی یک فضای زیبا و مدرن علاوه بر تجهیزات نیاز به دانش کافی برای طراحی و دیزاین نیاز است.

 

طراحی پاپ آپ استند نمایشگاهی

در طراحی پاپ آپ ها بعلت کاربرد زیاد و کارایی بالا آن ها در نمایشگاه ها می بایست توجه ویژه ای شود. همواره سعی کنید برای طراحی پاپ آپ استند نمایشگاه خود از طراحان باتجربه و خلاق بهره ببرید و یا اگر در این زمینه آشنایی لازم را ندارید کار را به شرکت های طراح دکورایسون نمایشگاه معتبر و پرسابقه بسپارید. شرکت استند رسانه با سالها تجربه در طراحی دکور نمایشگاه ها و بهره گیری از متخصصان باتجربه و برتر آمادگی انی را دارد تا بهترین طرح ها را برای پاپ آپ استند نمایشگاهی شما طراحی و پیاده سازی نماید.

 

از دیگر نکاتی که در طراحی پاپ آپ استند باید توجه داشت همگونی شگل ظاهری آن با نمایشگاه و نوع محصولی می باشد که می خواهید در نمایشگاه ارائه نمایید. در گذشته تمامی پاپ آپ استند ها یک شکل طراحی می شدند و بنر تبلیغاتی روی آن قرار می گرفت اما به تازگی می توانید طرح ها و شکل های متنوع و مختلفی را مطابق با دکور مورد نظر طرحی نمود که به زیبایی و خاص شدن دکور نمایشگاه می افزاید.

پاپ آپ استند نمایشگاهی چیست؟

مزیت پاپ اپ استند نمایشگاهی در چیست؟

شاید شما هم به مزایای فراوان این عنصر تبلیغاتی در تبلیغات بهتر در نمایشگاه ها پی برده باشید که به جستجوی آن پرداخته اید و کنجکاو شده اید که این مطلب را بخوانید. ما نیز در ادامه بطور خلاصه و موردی به برخی از مزایای پاپ آپ استندهای نمایشگاهی خواهیم پرداخت:

 

استفاده از آنها بصورت خود ایستا و استفاده از استند پاپ آپ به صورت دوطرفه

سبکی و امکان استفاده در نمایشگاه های روباز و سرپوشیده

با توجه به تعداد دفعات استفاده از آن می تواند به شدت مقرون به صرفه و اقتصادی باشد.

نصب و راه اندازی پاپ آپ استند ها ساده و سریع است و خیلی راحت و با چند پیچ جمع آوری می شود.

وزن سبک پاپ آپ استند نمایشگاهی به دلیل استفاده از مواد پلاستیکی و پلیمری

از دیگر مزیت های پاپ آپ ها استحکام بالا آنها در برابر فشار و ضربه است.

پرتابل هستند به این معنی که شما برای راه اندازی آنها نیاز به تجهیزات و توان حرفه ای بالایی ندارید.

پاپ آپ استند ها را می توان با توجه به نیاز مشتری به هر شکل و طرحی طراحی کرد.

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی های کارشناسان خبره در این کار به وبسایت استند رسانه مراجعه نمایید و راهنمایی های لازم جهت سفارش و دریافت نمونه کارهای این شرکت را دریافت نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو