پوستر جدید فیلم Birds of Prey آشوب را به شکلی هنری به تصویر می‌کشد

منبع: گیمفا

605

1398/9/14

01:32


پوستر جدید فیلم Birds of Prey آشوب را به شکلی هنری به تصویر می‌کشد

در پوستر جدید فیلم Birds of Prey «پرندگان شکاری» که استودیوی برادران وارنر منتشر کرده اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است. کتی یان (Cathy Yan) کارگردانی این فیلم کامیک بوکی را برعهده دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این فیلم مارگو رابی (Margot Robbie) دوباره در نقش هارلی کوئین حضور دارد. ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor)، مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead)، رُزی پرز (Rosie Perez)، جرنی اسمالت بل (Jurnee Smollett-Bell)، کریس مسینا (Chris Messina) و الا جی باسکو (Ella Jay Basco) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

علاقمندان به آثار هنری می‌دانند که این تقلیدی از اثر هنری بوتیچلی به نام زایش ونوس است. به جای الهه ونوس، هارلی کوئین با پتکی در دست روی یک صدف ایستاده است. کنار او حیوان خانگی‌اش کفتار و یک سگ آبی با گردنبندی از آبنبات حضور دارند. این اولین باری است که این سگ آبی را در پوستری مرتبط با Birds of Prey می‌بینیم و احتمالا نقشی در فیلم دارد.

در اطراف هارلی هم دوستانش حضور دارند. رنه مونتویا (پرز) روی ساحل ایستاده و پارچه قرمزی به او پیچیده است. کاساندرا کین (باسکو) روی یک الماس نشسته و پشت سر هارلی قرار دارد. هانترس (وینستد) و قناری سیاه (اسمالت بل) در سمت چپ تصویر دیده می‌شوند. در پوستر شاهد نگاهی به پارک تفریحی هم هستیم که در تریلر فیلم دیده بودیم.

فیلم Birds of Prey در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو