۴۳ مصدومِ برخورد اتوبوس با خاور، ترخیص شدند

منبع: برترین ها

71

1398/9/14

04:58


از ۴۷ مصدوم برخورد اتوبوس با خاور که روز چهارشنبه در کیلومتر ۹۰ جاده میامی - سبزوار روی داد تاکنون ۴۳ نفر از بیمارستان امدادی سبزوار ترخیص شده و چهار مصدوم تحت مراقبت قرار دارند.

ایرنا: از ۴۷ مصدوم برخورد اتوبوس با خاور که روز چهارشنبه در کیلومتر ۹۰ جاده میامی - سبزوار روی داد تاکنون ۴۳ نفر از بیمارستان امدادی سبزوار ترخیص شده و چهار مصدوم تحت مراقبت قرار دارند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار چهارشنبه شب گفت: این حادثه در حوزه شهرستان میامی استان سمنان رخ داد اما به سبب نزدیکی به بیمارستان سبزوار تمام مصدومان برای رسیدگی بیشتر به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

دکتر عباس کافی افزود: مصدومان این حادثه به وسیله ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و هفت آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های سبزوار و شاهرود به بیمارستان امدادی سبزوار منتقل شده بودند.
وی ادامه داد: تیم عملیات اورژانس سبزوار از بامداد امروز تاکنون کار خدمات رسانی به مصدومان این حادثه را بر عهده داشته است.

۲۶ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۲۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان سبزوار خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌ کنند.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو