مهناز افشار در آغوش ابی | تضادهای رفتاری افشار

منبع: نیک صالحی

101

1398/9/14

11:39


تاکنون مهناز افشار هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده است و در سکوت کامل به سر می برد

مهناز افشار با رفتن به این شبکه ماهواره ای و شرکت در مسابقه استعدادیابی تقریبا تمام پل های پشت سرش را برای بازگشت به ایران شکست. او که در این مسابقه با پوششی عجیب ظاهر شده در تصویری که در فضای مجازی منتشر شده نشان می دهد که ابی خواننده معروف را در آغوش گرفته است. در نیک صالحی تصویر مهناز افشار در آغوش ابی را می بینید

مهناز افشار در آغوش ابی

این برنامه‌ی گات تلنتِ در شبکه ام‌بی‌سی پرشیا با هر بار پخش، کلی حاشیه می‌سازد. حضور مهناز افشار در این برنامه و هر کنشی که او دارد خبرساز است. البته بار تقصیر بیشتر به گردن خودِ مهناز است، چون حضور او با حجاب و البته برخی رفتارهایش تضاد دارد. این بار او با حجاب اسلامی، جناب آقای ابراهیم حامدی را در آغوش کشیده. به هر حال مردم، خصوصا در شبکه‌های اجتماعی از این تضاد‌ها نمی‌گذرند.

مهناز افشار در آغوش ابراهیم حامدی

بد نیست ماجرای مهاجرت مهناز افشار را بدانید

چندی پیش فیلمی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد که در آن مهناز افشار هنرپیشه سینما در پشت صحنه یک برنامه استعدادیابی، در کنار ابراهیم حامدی مشهور به ابی، آرش لَبّاف معروف به آرش و نازنین نور از مجریان و بازیگران ایرانی در آمریکا که داوران این مسابقه هستند، حضور پیدا کرده و به‌نظر می‌رسد که از بازگشت به ایران کاملا منصرف شده است.

او پیش از این اعلام کرده بود که پاییز به تهران برمی‌گردد. انتشار این فیلم در فضای مجازی
با وجود اینترنت نصفه و نیمه‌ای که در ابتدای هفته وجود داشت، واکنش‌های زیادی را برانگیخت.
حضور مهناز افشار پیش از این هم در فضای مجازی با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

از ماجرای ازدواجش با یاسین رامین گرفته تا موضوع شیرخشک‌های آلوده و نیز این اواخر واکنش‌های توییتری به اتفاقات روز که برایش حواشی زیادی درست کرد. اما این بار حضور در مسابقه استعدادیابی پرشیا گات تلنت موجب شد تا برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی مهناز افشار رابه بازی در زمین سعودی‌ها متهم کنند. چراکه ام‌بی‌سی یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های رسانه‌ای خصوصی در شمال آفریقا و غرب آسیاست که دفتر مرکزی آن در دبی قرار دارد و موسس این بنگاه رسانه‌ای یک تاجر عرب به نام ولید ابراهیم است که از قضا ارتباطات نزدیکی هم با خاندان پادشاهی سعودی دارد.

همین کافی بود تا سیل انتقادات نسبت به این سلبریتی افزایش یابد و برخی او را وطن‌فروش
و خائن بدانند و برخی دیگر حقوق‌بگیر خاندان سعودی. کاربری در این باره نوشت:
«مهناز افشار مدعی حب‌الوطن، کشورش را به دلارهای سعودی فروخت. ظاهرا از اول
هم خیلی به وطن حب نداشت چون حاضر نشد بچه‌اش رو در ایران به دنیا بیاره.
البته با اقدام اخیرش، علت طلاقش از یاسین رامین هم معلوم شد.»

اوتاف و شما نیوز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو