مرگ مشکوک دانشجویان در خوابگاه دانشگاه شهید چمران

منبع: نیک صالحی

104

1398/9/14

13:41


سابقه خودکشی در بین دانشجویان این دانشگاه وجود داشته و چندی پیش نیز یک دانشجو اقدام به خودکشی کرد که خوشبختانه نجات یافت

روز گذشته خبر مرگ یک دانشجو در دانشگاه شهید چمران تمام توجه ها را به سمت خود جلب کرد. طی یک ماه گذشته این دومین خبر مرگ عجیب دانشجویان این دانشگاه است. در ادامه در نیک صالحی درباره جزئیات مرگ مشکوک دانشجویان این دانشگاه توضیح می دهیم.

مرگ مشکوک دانشجویان دانشگاه شهید چمران

مدیرکل دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز حوادث اخیر در خوابگاه این دانشگاه را تشریح کرد.

بابک محمدیان در مورد اتفاقاتی که اخیرا در خوابگاه دانشجویی پسرانه دانشگاه شهید
چمران رخ داد، اظهار داشت: هشتم آذرماه یکی از دانشجویان رشته کامپیوتر اهل
شهرستان اندیمشک، پس از خروج از خوابگاه باز نمی‌گردد و در نتیجه هم اتاقی‌ها
خانواده وی را در جریان می‌گذارند.

وی افزود: جسد این دانشجو یک روز پس از مفقود شدن در منطقه بوستان در داخل یک ساختمان نیمه کاره پیدا شد و توسط خانواده وی مورد شناسایی قرار گرفت و جهت بررسی‌های بیشتر در موردعلت مرگ به پزشکی قانونی تحویل داده شد که دو سه هفته دیگر نتایج علت مرگ اعلام خواهد شد.

مرگ مشکوک دانشجویان دانشگاه چمران

محمدیان بیان کرد: شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه فرد درگذشته را با چاقو کشته‌اند
یا با خودرو زیر گرفته‌اند و بعد به محل مرگ منتقل کرده‌اند، واقعیت ندارد و علت هنوز مشخص نیست.

مرگ مشکوک دانشجویان در خوابگاه

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به مرگ دانشجوی متولد ۷۰ رشته زیست‌شناسی این دانشگاه که ساعت ۴ صبح روز گذشته- سه شنبه ۱۲ آذرماه – در پست خوابگاه علم الهدی به شکل حلق آویز پیدا شد، اشاره کرد و افزود: جسد این جوان نیز جهت کالبدشکافی به پزشکی قانونی منتقل شد و با انجام آزمایشات لازم جسد به خانواده وی تحویل داده شد.

محمدیان ادامه داد: قبل از این ۲ حادثه یک مورد اقدام به خودکشی نیز در داخل خوابگاه دانشگاه چمران با اقدام به بریدن رگ داشته‌ایم که خوشبختانه با مراجعه به موقع مسئولان و رسیدگی هم اکنون این جوان در سلامت کامل به سر می‌برد، ولی با بررسی‌ها و گفت و گویی که با خانواده این جوان انجام دادیم این چندمین اقدام وی برای خودکشی بوده است.

وی در ادامه گفت: یکی از مشکلات عمده‌ای که در فضا‌های فعلی دانشگاه‌ها و در بین دانشجویان وجود دارد عدم شوق به ادامه زندگی، امید به آینده و شور و نشاط است. برای جوانان هیچ شور و نشاطی وجود ندارد به طور مثال دانشجوی دکترا به ما می‌گوید بعد از فارغ التحصیل شدن هیچ امیدی برای یافتن شغل ندارم و دلخوشی‌ام همین دوران دانشجویی است.

محمدیان تصریح کرد: این عدم امید به زندگی و نداشتن شور و نشاط مختص به دانشگاه
شهید چمران اهواز نیست بلکه بسیاری از جوانان ما امید به زندگی‌شان را از دست داده‌اند
و باید تصمیم اساسی در زمینه اشتغال و زمان اوقات فراغت آن‌ها گرفته شود.

تابناک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو