استایل شیک چهره های ایرانی و خارجی در اکران خصوصی فیلم مطرب

استایل شیک چهره های ایرانی و خارجی در اکران خصوصی فیلم مطرب


منبع: نیک صالحی

1,039

1398/9/14

21:24


شب گذشته در پردیس سینمایی چارسو مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی مطرب ساخته مصطفی کیایی کارگردان جوان کشورمان با حضور چهره های مطرح سینما برگزار شده است.

شب گذشته مراسم اکران خصوصی فیلم مطرب ساخته مصطفی کیایی در پردیس سینمایی چارسو با حضور چهره های مهشور ایرانی برگزار شده است در این مراسم بازیگرانی از جمله پرویز پرستویی و پسرش , الناز شاکردوست , محسن کیایی و همسر و دخترش , مصطفی کیایی با همسر و فرزندانش , لیندا کیانی , سانیا سالاری , عایشه گل جوشکن , مهدی پاکدل , کمند امیرسلیمانی , زیبا کرمعلی  و … حضور داشتند. در ادامه تصاویر چهره های در این مراسم اکران خصوصی را در نیک صالحی مشاهده کنید

بازیگران در اکران خصوصی فیلم مطرب

اکران خصوصی «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی با حضور کارگردان و بازیگران فیلم شب گذشته ۱۳ آذر در پردیس چارسو برگزار شد.

گفتنی است که مطرب فیلمی ایرانی به نویسندگی، تهیه‌ کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۷ است. ژانر فیلم سینمایی مطرب، مانند اکثر آثار قبلیِ مصطفی کیایی، کمدی و اجتماعی است.

الناز شاکردوست

محسن کیایی در کنار همسر و دخترش

مصطفی کیایی در کنار همسر و فرزندانش در اکران فیلمش

لیندا کیانی

لازم به ذکر است که فیلمنامه «مطرب» قبل از «چهارراه استانبول» نوشته شده و قرار بود اتفاقات آن در لندن اتفاق بیفتد، اما پس از تکمیل متن تصمیم گرفته شده داستان در کشوری که از لحاظ فرهنگی نزدیک به ایران است، ادامه داشته باشد.

سانیا سالاری

الناز شاکردوست

لیندا کیانی

اکران خصوصی فیلم مطرب با حضور بازیگران فیلم

داستان این فیلم درباره یک خواننده است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ همچون این طیف خواننده‌ ها از صحنه کنار می‌ رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی‌ تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم‌ تبدیل می‌ شود و… .

بازیگران فیلم مطرب

عایشه گل جوشکن

مهدی پاکدل

و در خلاصه داستان فیلم آمده است :اینا اصلاً ما رو قبول ندارن بهمون میگن مطرب. از بازیگران این فیلم می توان به پرویز پرستویی ، محسن کیایی ، الناز شاکردوست ، مهران احمدی ، حسین امیدی و امین مقدم اشاره کرد.

کمند امیر سلیمانی

زیبا کرمعلی

عایشه گل جوشکن و الناز شاکردوست

پرویز پرستویی

گردآوری گروه سینما نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو