بازیگر "بازی تاج‌وتخت" در جمع "خدایان آمریکایی"

منبع: ایران آرت

153

1398/9/14

21:41


ایوان ریان ستاره‌ "بازی تاج و تخت" به فصل جدید سریال "خدایان آمریکایی" پیوست.

ایران آرت: "ایوان ریان بازیگر سریال "بازی تاج‌وتخت" و "اینهیومنز"مارول به فصل سوم سریال فانتزی "خدایان آمریکایی" (American Gods) ملحق شد. شبکه‌ی Starz با ارسال متنی در اینستاگرام تأیید کرده است که ریان آخرین بازیگری است که به فصل سوم "خدایان آمریکایی" پیوسته است.

او در فصل جدید نقش شخصیت جدیدی را بازی خواهد کرد که به نوشته‌ی "اینترتینمنت ویکلی" یک "لپریکان جذاب و خوش‌قلب"‌ به نام "لیام دویل" است و سعی می‌کند از زندگی مرسوم لپریکان‌ها فاصله بگیرد اما در نهایت موفق نمی‌شود. دویل یکی از چندین تغییراتی است که در فصل سوم سریال صورت می‌پذیرد.

سریال در حال حاضر با یک شورانر جدید توسعه می‌یابد و "چارلز اگلی" جانشین "جسی الکساندر" می‌شود. الکساندر تک شورانر فصل دوم بود و خود او هم جانشین "برایان فولر" و "مایکل گرین" نویسندگان اصلی سریال شد. جدایی فولر و گرین سبب شد بعضی از ستارگان سریال از جمله "جیلین اندرسون" و "کریستن چنووث" هم از سریال جدا شوند.

به گزارش 30نما، دیگر بازیگران فصل سوم شامل "مرلین منسون" در نقش خواننده‌ی دث متال "یوهان ونگرن"، "دنی تره‌هو" و "دامنیک جکسون" در اشکال دیگر "آقای جهان" (Mr. World)، "بلایث دنر" در نقش "دیمیتر" و "هریزن گواردیولا" در نقش "اوشان" می‌شوند. تاریخ پخش فصل سوم "خدایان آمریکایی" اعلام نشده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو