اقامتی آرام و راحت در معروف ترین هتل های 4 ستاره باتومی

اقامتی آرام و راحت در معروف ترین هتل های 4 ستاره باتومی


منبع: همگردی

304

1398/9/14

21:54


گرجستان به دلیل جاذبه های طبیعی و مکان های دیدنی فراوانی که دارد، در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران جهان قرار گرفته و به یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی دنیا تبدیل شده است. باتومی یکی از پرطرفدارترین شهرهای گرجستان است و بسیاری از گردشگران در سفر خود این کشور، شهر باتومی را برای اقامت انتخاب می کنند. با توجه به اینکه شهر کوچک و مدرن باتومی در بین مسافران ایرانی نیز طرفداران زیادی دارد، در مجله همگردی تصمیم گرفتیم تا اطلاعات بیشتری در مورد این شهر، رستوران ها، هتل ها، مکان های دیدنی، تفریحات و سایر موارد آن در اختیارتان قرار دهیم. هرچه آگاهی شما در مورد شهری که به آن سفر می کنید بیشتر باشد، می توانید برنامه ریزی درست تری داشته و از سفر خود لذت بیشتری ببرید. در راستای این هدف، در این پست با تعدادی از بهترین هتل های 4 ستاره باتومی آشنا می شوید. آشنایی با هتل ها و امکاناتی که هریک از آن ها در اختیار مسافران قرار می دهند، این فرصت را به شما می دهد تا با توجه به نیازها و بودجه ای که برای این کار اختصاص داده اید، بهترین تصمیم را گرفته و گزینه مناسب تری را انتخاب نمایید. با ما همراه باشید تا با معروف ترین هتل های 4 ستاره باتومی آشنا شوید.

معروف ترین هتل های 4 ستاره باتومی

لگسی هتل (Legacy Hotel)

لگسی هتل یکی از معروف ترین هتل های 4 ستاره باتومی بوده که عنوان ششمین هتل لوکس شهر باتومی را نیز به خود اختصاص داده است. این هتل حدود 5 دقیقه با مرکز شهر فاصله داشته و در نزدیکی ساحل زیبای دریای سیاه قرار دارد. لگسی هتل دارای 4 طبقه و 62 اتاق بوده که همه آن ها دارای امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، تراس هستند. از امکانات هتل نیز می توان به وای فای رایگان، صبحانه رایگان، اتاق خانوادگی، پارکینگ و ترانسفر فرودگاه اشاره کرد. اگر قصد اقامت در لگسی هتل را دارید باید به باتومی 6000، خیابان انگیسا (Angisa St., 32a, Batumi 6000) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز از ساعت 12 تا 13 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های این هتل با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، در سطح متوسط قرار داشته و اجاره یک اتاق 2 نفره به ازای هرشب حدود 30 لاری تا 280 لاری گرجستان (معادل 141,950 تا 1,324,930 تومان) هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید. خانواده هایی که کودک به همراه دارند، توجه داشته باشند که اقامت کودکان زیر 2 سال در صورت استفاده از تخت کودک، رایگان است. اتاق ها ظرفیت تنها یک تخت اضافی را دارند و کودکان زیر 10 سال می توانند به صورت رایگان از آن برخوردار باشند. اما افراد بالای 12 سال در صورتیکه یک تخت اضافی دریافت نمایند، باید هزینه کامل اتاق را بپردازند. ورود حیوانات خانگی به این هتل نیز آزاد بوده و هیچ هزینه اضافی ندارد.

لگسی هتل (Legacy Hotel)

هتل پیازا فور کالرز (Piazza Four Colours)

پیازا فور کالرز یکی از معروف ترین هتل های 4 ستاره باتومی بوده که معماری فوق العاده بی نظیری دارد. این هتل در مرکز شهر باتومی واقع شده و تنها 200 متر با ساحل دریای سیاه فاصله دارد. پیازا فور کالرز دارای 47 اتاق لوکس است که همه آن ها دارای امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کانال های کابلی، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، سشوار هستند. از امکانات هتل نیز می توان به وای فای رایگان، صبحانه رایگان، اتاق خانوادگی، پارکینگ و ترانسفر فرودگاه اشاره کرد. کارکنان هتل پیازا فور کالرز آموزش دیده و حرفه ای بوده و با مسافران بسیار خوش برخورد هستند. اگر قصد اقامت در هتل پیازا فور کالرز را دارید باید به باتومی 6000، خیابان وختانگ گرگاسالی 16 (Vakhtang Gorgasali Str. 16, 6000 Batumi) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 15 تا 19 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های این هتل با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، در سطح متوسط قرار داشته و اجاره یک اتاق 2 نفره به ازای هرشب حدود 75 لاری تا 300 لاری گرجستان هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو هزینه ها را بررسی نمایید. توجه داشته باشید که امکان اضافه کردن تخت به اتاق وجود ندارد و اقامت کودکان زیر 12 سال در صورتیکه از تخت های موجود در اتاق استفاده کنند، رایگان است. این هتل مشکلی با ورود حیوانات خانگی ندارد، اما در ازای آن هزینه اضافی دریافت می کند.

هتل پیازا فور کالرز (Piazza Four Colours)

هتل قصر بزرگ ریکسوس (Grand Rixoss Palace)

قصر بزرگ ریکسوس یکی از معروف ترین هتل های 4 ستاره باتومی بوده که تنها 1.8 کیلومتر با فرودگاه بین المللی باتومی فاصله دارد. این هتل امکانات رفاهی و تفریحی فوق العاده ای را برای مسافران خود فراهم کرده است. استخر روباز، سالن بدنسازی، بیلیارد و زمین تنیس از جمله مواردی هستند که مسافران هتل در زمان فراغت خود می توانند از آن استفاده نمایند. علاوه بر این، هتل دارای یک باغ بزرگ نیز بوده که بسیار زیبا و دیدنی بوده و مکانی مناسب برای استراحت محسوب می شود. رستوران هتل نیز انواع غذاهای اروپایی و گرجی را با بالاترین کیفیت برای میهمانان خود آماده می کند. وای فای رایگان، پارکینگ و ترانسفر فرودگاه از دیگر امکانات این هتل 4 ستاره هستند. اگر قصد اقامت در قصر بزرگ ریکسوس را دارید باید به باتومی 0422، اقامتگاه فرودگاه 124 (Airport Settlement 124, Batumi 0422) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های هتل ریکسوس با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، در سطح متوسط قرار داشته و اجاره یک اتاق 2 نفره به ازای هرشب حدود 80 لاری تا 250 لاری گرجستان است. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید. اتاق ها ظرفیت تنها یک تخت اضافی را دارند و کودکان زیر 12 سال و افراد بالای 12 سال در صورتیکه یک تخت اضافی دریافت نمایند، باید به ترتیب 30 لاری و 35 لاری گرجستان بپردازند. به یاد داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

هتل قصر بزرگ ریکسوس (Grand Rixoss Palace)

هتل اسپاتنیک باتومی (Sputnik Hotel Batumi)

هتل اسپاتنیک یکی از معروف ترین هتل های 4 ستاره باتومی است که بر روی یک تپه واقع شده و چشم اندازی فوق العاده زیبا به شهر و دریای سیاه دارد. اطراف این هتل را نیز درختان سرسبز و گرمسیری احاطه کرده و تصویری دیدنی به وجود آورده اند. هتل اسپاتنیک در 3 کیلومتری مرکز شهر واقع شده و تنها 300 متر با ساحل دریای سیاه فاصله دارد. هتل اسپاتنیک مساحتی حدود 9300 متر مربع را در برگرفته و دارای 152 اتاق است. همه اتاق های این هتل به امکاناتی چون تلویزیون صفحه تخت، شبکه های ماهواره ای، یخچال، چای ساز، بالکن، حمام، لوازم آرایشی بهداشتی مجهز هستند. از امکانات هتل نیز می توان به وای فای رایگان، صبحانه رایگان، پارکینگ، رستوران و ترانسفر فرودگاه اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و اروپایی با بالاترین کیفیت و بهترین طعم و رنگ برای مسافران آماده می شوند. اگر قصد اقامت در هتل اسپاتنیک را دارید باید به باتومی 6010، شرواشیدزه اسنت 28 (28 Shervashidze Ascent, Batumi 6010) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های این هتل با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، در سطح متوسط قرار داشته و اجاره یک اتاق 2 نفره به ازای هرشب حدود 100 لاری تا 300 لاری گرجستان است. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید. خانواده هایی که کودک به همراه دارند، توجه داشته باشند که اتاق ها ظرفیت اضافه کردن تخت اضافی را ندارند و اقامت کودکان زیر 6 سال در صورت استفاده از تخت های موجود در اتاق، به ازای هرشب 25 لاری اضافه تر از هزینه اتاق خواهد بود. به یاد داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

هتل اسپاتنیک باتومی (Sputnik Hotel Batumi)

هتل ادمیرال (The Admiral Hotel)

هتل ادمیرال، که به آن هتل دریاسالار نیز گفته می شود، یکی از بهترین هتل های 4 ستاره باتومی از نگاه گردشگران است که در لیست برترین هتل های وب سایت بوکینگ قرار دارد. هتل ادمیرال دارای 30 اتاق است. هرکدام از اتاق های هتل طراحی جذابی داشته و چشم انداز بسیار زیبایی به مناظر اطراف دارند. تمامی اتاق ها به امکانات رفاهی و بهداشتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی مجهز هستند. از امکانات هتل نیز می توان به سالن بدنسازی، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، ترانسفر فرودگاه اشاره کرد. اگر قصد اقامت در هتل ادمیرال را دارید باید به باتومی 6010، خیابان گگباشولی 20 (Gogebashvili Street 20, 6010 Batumi) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های این هتل با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، در سطح متوسط قرار داشته و اجاره یک اتاق 2 نفره به ازای هرشب حدود 110 لاری تا 500 لاری گرجستان هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید. خانواده هایی که کودک به همراه دارند توجه داشته باشند که اقامت کودکان زیر 2 سال در صورت استفاده از تخت کودک رایگان است. اتاق ها ظرفیت تنها یک تخت اضافی را دارند و کودکان زیر 12 سال و افراد بالای 12 سال در صورتیکه یک تخت اضافی دریافت نمایند، باید به ترتیب 20 لاری و 40 لاری گرجستان علاوه بر هزینه اتاق بپردازند. به یاد داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره باتومی بوده، ممنوع است.

هتل ادمیرال (The Admiral Hotel)

هتل قصر طلایی باتومی (Golden Palace Batumi Hotel)

از معروف ترین هتل های 4 ستاره باتومی، می توان به هتل قصر طلایی یا گلدن پلاس اشاره کرد. این هتل در مرکز شهر باتومی واقع شده و فاصله بسیار کمی با ساحل دریای سیاه دارد. هتل قصر طلایی دارای 51 اتاق است که هر کدام از آن ها طراحی خاص خود را داشته و به زیبایی چیدمان شده اند. تمامی اتاق ها به امکانات رفاهی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، ماهواره، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، خدمات اتاق مجهز هستند. از امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، آب گرم، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه اشاره کرد. رستوران هتل نیز انواع غذاهای ترکی، گرجی و اروپایی را برای میهمانان خود سرو می کند. اگر قصد اقامت در هتل قصر طلایی را دارید باید به باتومی 6000، خیابان گامشاخوردیا 8/10 (K. Gamsakhurdia Street 8/10, 6000 Batumi) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های این هتل با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، در سطح متوسط قرار داشته و اجاره یک اتاق 2 نفره به ازای هرشب حدود 135 لاری تا 400 لاری گرجستان هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید. خانواده هایی که کودک به همراه دارند توجه داشته باشند که اقامت کودکان زیر 5 سال در صورتیکه از تخت کودک استفاده کنند، رایگان است. اتاق ها ظرفیت تنها یک تخت اضافی را دارند و کودکان بین 6 تا 12 سال و افراد بالای 12 سال در صورتیکه یک تخت اضافی دریافت نمایند، باید به ترتیب 50 لاری و 75 لاری گرجستان علاوه بر هزینه اتاق بپردازند. به یاد داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره باتومی بوده، ممنوع است.

هتل قصر طلایی باتومی (Golden Palace Batumi Hotel)

هتل پیازا بوتیک (Piazza Boutique Hotel)

هتل پیازا بوتیک یکی از بهترین هتل های 4 ستاره باتومی است که نمایی کلاسیک و قدیمی دارد. هتل پیازا بوتیک دارای 16 اتاق بوده که هر کدام از آن ها طراحی خاص خود را دارند. تمامی اتاق ها به امکانات رفاهی چون سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی مجهز هستند. از امکانات هتل نیز می توان به وای فای رایگان، اتاق خانوادگی، ترانسفر فرودگاه، فروشگاه سوغاتی، پارکینگ، صرافی اشاره کرد. استخر روباز، سونا، جکوزی، سالن اسپا، ماساژ و سالن ورزشی از جمله امکانات تفریحی بوده که این هتل برای مسافران خود در نظر گرفته است. در این هتل رستوران ها متعددی نیز دیده می شوند که غذاهایی باکیفیت و خوشمزه را برای میهمانان خود آماده می کنند. رستوران میمنیو انواع غذاهای گرجی و رستوران مارکوپول، غذاهای متنوع اروپایی را در منوی خود دارد. اگر قصد اقامت در هتل پیازا بوتیک را دارید باید به باتومی 6000، خیابان پارناواز مپه 25 (Parnavaz Mepe Street 25, 6000 Batumi) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 15 تا 17 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های این هتل با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، در سطح متوسط قرار داشته و اجاره یک اتاق 2 نفره به ازای هرشب حدود 140 لاری تا 250 لاری گرجستان است. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید. خانواده هایی که کودک به همراه دارند توجه داشته باشند که اقامت کودکان زیر 5 سال در صورتی که از تخت های موجود در اتاق استفاده کنند، رایگان است. افرادی که حیوان خانگی دارند نیز می توانند با ارائه درخواست حیوانات خود را به هتل بیاورند که احتمالا برایشان هزینه اضافی به همراه خواهد داشت.

هتل پیازا بوتیک (Piazza Boutique Hotel)

هتل الیک (Alik Hotel)

یکی از معروف ترین هتل های 4 ستاره باتومی، هتل الیک نام دارد که در نزدیکی ساحل زیبای دریای سیاه و در 200 متری میدان اروپایی واقع شده است. هتل الیک دارای 53 اتاق بوده که تمامی آن ها به امکانات رفاهی و بهداشتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کانال های ماهواره ای، سشوار، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی مجهز هستند. از امکانات هتل نیز می توان به وای فای رایگان، سونا، سالن بیلیارد، پارکینگ، رستوران، ترانسفر فرودگاه و خدمات اتاق اشاره کرد. اگر قصد اقامت در هتل الیک را دارید باید به باتومی 6010، ممد اباشیزاده 12 (Memed Abashidze 12, 6010 Batumi) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 تا 12:30 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های این هتل با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، در سطح متوسط قرار داشته و اجاره یک اتاق 2 نفره به ازای هرشب حدود 150 لاری تا 200 لاری گرجستان هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید. خانواده هایی که کودک به همراه دارند، توجه داشته باشند که اقامت کودکان زیر 2 سال در صورت استفاده از تخت کودک رایگان است. اتاق ها ظرفیت تنها یک تخت اضافی را دارند و کودکان بالای 2 سال و بزرگسالان در صورتیکه یک تخت اضافی دریافت نمایند، باید 30 لاری گرجستان اضافه تر بپردازند. ورود حیوانات خانگی به این هتل نیز آزاد بوده و کاملا رایگان است.

هتل الیک (Alik Hotel)

هتل کرنر این (Corner Inn Hotel)

هتل کرنر این یکی از بهترین هتل های 4 ستاره باتومی است که عنوان هفتمین هتل برتر ساحلی این شهر را نیز به خود اختصاص داد. این هتل فاصله کمی از دریا دارد، تا جایی که اگر در یکی از تراس های هتل حضور داشته باشید، چشم انداز بسیار زیبایی از دریا را مقابل چشمان خود خواهید دید. هتل کرنر این دارای 40 اتاق با طراحی فوق العاده زیبا و چیدمانی شیک هست. کف پوش اتاق ها چوبی بوده و برای طراحی دیوارها نیز از رنگ های گرم و ملایم استفاده شده است. همچنین، تمامی اتاق ها به امکانات رفاهی و بهداشتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، سشوار، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی مجهز هستند. در برخی از اتاق ها یک آشپزخانه با تمامی تجهیزات مانند یخچال، اجاق گاز برای رفاه حال مسافران فراهم شده است. از امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، اتاق خانواده، پارکینگ، رستوران، ترانسفر فرودگاه و خدمات اتاق اشاره کرد. رستوران هتل نیز انواع غذاهای گرجی و اروپایی را با بهترین کیفیت برای میهمانان خود سرو کرده و چشم انداز بسیار زیبایی از دریای سیاه را به نمایش می گذارد. اگر قصد اقامت در هتل کرنر این را دارید باید به باتومی 6005، خیابان کوبالادزه 4 (Kobaladze Street 4, Batumi 6005) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 تا 21 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز از ساعت 9 تا 12 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های این هتل با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، در سطح متوسط قرار داشته و اجاره یک اتاق 2 نفره به ازای هرشب حدود 150 لاری تا 310 لاری گرجستان هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید. خانواده هایی که کودک به همراه دارند، توجه داشته باشند که اقامت کودکان زیر 6 سال در صورتیکه از تخت های موجود در اتاق استفاده کنند، رایگان است. اتاق ها ظرفیت تنها یک تخت اضافی را دارند و ورود حیوانات خانگی به این هتل نیز ممنوع است.

هتل کرنر این (Corner Inn Hotel)

هتل ورلد پلیس باتومی (Batumi World Palace)

هتل ورلد پلیس یکی از بهترین هتل های 4 ستاره باتومی بوده که در لیست 5 هتل برتر این شهر قرار دارد. این هتل در مرکز شهر باتومی واقع شده و فاصله بسیار کمی با ساحل دریای سیاه دارد. هتل ورلد پلیس دارای 30 اتاق است که به سه دسته استاندارد، لوکس و دولوکس تقسیم می شوند. طراحی و چیدمان اتاق های این هتل بسیار شیک بوده و از رنگ های گرم مانند کرم و قهوه ای در آن استفاده شده است. تمامی اتاق ها به امکانات رفاهی و بهداشتی مجهز هستند که از جمله این امکانات می توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کانال های ماهواره ای، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی اشاره کرد. علاوه بر این هتل کرنر این، امکانات دیگری چون وای فای رایگان، صبحانه رایگان و خدمات اتاق را نیز برای رفاه حال میهمانان و مسافران خود در نظر گرفته است. اگر قصد اقامت در هتل ورلد پلیس را دارید باید به باتومی 6000، خیابان ملاشولی 1/3 (Melashvili Street 1/3, 6000 Batumi) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های این هتل با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، در سطح متوسط قرار داشته و اجاره یک اتاق 2 نفره به ازای هرشب حدود 160 لاری تا 450 لاری گرجستان است. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید. خانواده هایی که کودک به همراه دارند، توجه داشته باشند که اقامت کودکان زیر 6 سال در صورتی که از تخت های موجود در اتاق استفاده کنند، رایگان است. اتاق ها ظرفیت تنها یک تخت اضافی را دارند و کودکان بین 6 تا 12 سال و افراد بالای 12 سال در صورتیکه یک تخت اضافی دریافت نمایند، باید به ترتیب 25 لاری و 40 لاری گرجستان اضافه تر از هزینه اتاق بپردازند. به یاد داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

هتل ورلد پلیس باتومی (Batumi World Palace)

هتل ارا پالاس (Era Palace Hotel)

هتل ارا پالاس در یکی از اصلی ترین خیابان های باتومی واقع شده و موقعیت مکانی فوق العاده ای دارد. این هتل در مرکز شهر باتومی واقع شده و حدود 200 متر با ساحل دریای سیاه دارد. هتل ارا پالاس دارای 39 اتاق بوده که برخی از آن ها چشم انداز زیبایی به دریای سیاه دارند. تمامی اتاق های این هتل به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون صفحه تخت، کانال های ماهواره ای، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی مجهز هستند. از دیگر امکانات هتل نیز می توان به وای فای رایگان، صبحانه رایگان، استخر، سالن بدنسازی، سونا، اسپا، ماساژ، پارکینگ و خدمات اتاق اشاره کرد. اگر قصد اقامت در هتل ارا پالاس را دارید، باید به باتومی 6010، شرواشیدزه اسنت 28 (77 Z. Gorgiladze St, Batumi 6004) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های این هتل با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، در سطح متوسط قرار داشته و اجاره یک اتاق 2 نفره به ازای هرشب حدود 160 لاری تا 450 لاری گرجستان است. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو هزینه ها را بررسی نمایید. اتاق ها ظرفیت تنها یک تخت اضافی را دارند و کودکان زیر 6 سال در صورتی که یک تخت اضافی دریافت نمایند، باید 35 دلار اضافه تر از هزینه اتاق بپردازند.

هتل ارا پالاس (Era Palace Hotel)

باتومی داشته رایگان دارند دارید باید batumi مراجعه مراجعه نمایید آماده پذیرش پذیرش مسافران مسافران بوده کرایه اتاق اختیار مسافرانش مسافرانش قرار متوسط قرار قرار داشته اتاق نفره ازای هرشب هرشب حدود حدود لاری لاری گرجستان اینکه هریک امکان کنسل کنسل کردن پرداخت متفاوتی متفاوتی دارند دارند بهتر بررسی نمایید سیستم تهویه مطبوع حمام اختصاصی لوازم اختصاصی لوازم بهداشتی batumi مراجعه نمایید ساعت آماده پذیرش آماده پذیرش مسافران پذیرش مسافران بوده اختیار مسافرانش قرار متوسط قرار داشته ازای هرشب حدود هرشب حدود لاری امکان کنسل کردن پرداخت متفاوتی دارند متفاوتی دارند بهتر رزرو اتاق هزینه بررسی نمایید خانواده نمایید خانواده هایی همراه دارند توجه دارند توجه داشته توجه داشته باشند ورود حیوانات خانگی جهانگردی جهان گردی هتل ترین ها گرجستان مجله همگردی بهترین هتل های 4 ستاره باتومی لگسی هتل پیازا فور کالرز معروف ترین هتل های 4 ستاره باتومی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو