رعد و برق بهروز افخمی در رمضان 99/ سیل نوروز امسال سریال شد

منبع: ایران آرت

84

1398/9/14

22:02


مجموعه تلویزیونی "رعد و برق" با طراحی و کارگردانی بهروز افخمی روایت سیل نوروز 98 است و برای ماه مبارک رمضان سال 99 تولید می‌شود.

ایران آرت: مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما از نگارش قسمت های پایانی سریال «رعدو برق» خبر داد و گفت: در حال حاضر نگارش فیلمنامه قسمت‌های پایانی این سریال که مربوط به سیل نوروز98 است، در حال انجام است.

مصطفی رضوانی با بیان این مطلب گفت: نگارش فیلمنامه قسمتهای ابتدایی این سریال که مربوط به سیل استان های گلستان و لرستان است، پایان یافته و اکنون در حال ویرایش و اعمال اصلاحات است. 

وی ادامه داد: این سریال که برای ماه رمضان 1399 شبکه پنج سیما آماده می‌شود، به زودی در مرحله پیش تولید قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس، وی یاد آور شد: مجموعه تلویزیونی «رعد و برق» با طراحی و کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داود هاشمی روایت سیل نوروز 98 و حماسه‌های رخ داده بعد از آن، برای ماه مبارک رمضان سال 99 خواهد بود.

رضوانی توضیح داد: این اثر که در عین استراتژیک و ملی بودن، فضایی شیرین هم دارد با محوریت یک گروه جهادی در سه استان گلستان، خوزستان، لرستان تصویربرداری خواهد شد و با تحقیقات میدانی گسترده‌ای که توسط تیم محقق انجام شده است، قطعا ناگفته‌های شگفت‌آوری از اتفاقات و مجاهدت‌های رخ داده در مهار این رخداد طبیعی را برای مردم خواهد داشت.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما اضافه کرد: شروع تصویربرداری این سریال 25 قسمتی  از 20آذر و از استان گلستان خواهد بود و سه استان گلستان، خوزستان، لرستان به عنوان لوکیشن های اصلی این سریال خواهد بود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو