ماجرای حضور جنجالی مهناز افشار در برنامه پرشین گات تلنت + عکس سه نفره او با ابی و آرش

منبع: کولاک

361

1398/9/15

02:06


مسابقه استعدادیابی پرشین گات تلنت این روزها در صدر اخبار ایران است. آن هم به خاطر حضور مهناز افشار بازیگر نام آشنای سینمای ایران در آن است. مهناز افشار به یکباره و بدون هیچ زمینه قبلی در این برنامه حضور پیدا کرد و همگان را شگفت زده کرد. او که مدتی برای زندگی به خارج از ایران رفته بود گویا تصمیم به مهاجرت گرفته و می خواهد برای همیشه آنجا بماند.

در تصاویری که از مهناز افشار در برنامه استعدادیابی پخش شده است نشان می دهد او با کمی حجاب ظاهر شده است اما در هنگام ورود به سالن به آرش دست می دهد. بعد از گذشت چند روز از انتشار اولین تصویر مهناز افشار در گات تلنت امروز تصویر دیگری از او منتشر شده که نشان می دهد ضبط برنامه آنها آغاز شده است . در ادامه در نیک صالحی این تصویر را می بینید

حضور مهناز افشار در برنامه استعدادیابی

عکسی از پشت صحنه ضبط برنامه استعدادیابی ایرانز گات تلنت که در شبکه ماهواره‌ای ام بی سری پرشیا قرار است پخش شود. مهناز افشار بازیگر سینمای ایران در کنار ابراهیم حامدی مشهور به ابی، آرش لَبّاف معروف به آرش، یکی از داوران این مسابقه شده است.

ویدیوی جدیدی از پشت صحنه برنامه استعدادیابی ایرانی با حضور مهناز افشار، ابی، آرش و نازنین به عنوان ۴ داور این مسابقه منتشر شده که قرار هست به زودی از شبکه MBC Persian پخش شود.

در این ویدئوی مهناز افشار با آرش دست می‌دهد و عجیب آن که او محجبه هم هست تا زمانی که تصاویر با حجاب او می‌آمد این گمان می‌رفت که قصد برگشت دارد اما همین دست دادن شاید از نگاه برخی محافل تحمل نشود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو