دانلود بازی Darksiders Genesis برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی Darksiders Genesis برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

102

1398/9/15

02:23


بازی Darksiders Genesis به شما نگرش جدیدی از آغاز دنیای فرنچایز محبوب DARKSIDERS می دهد، ماجراهایی که پیش از آغاز داستان اصلی این بازی شکل گرفته است. در ضمن، معرفی چهارمین و آخرین اسب سوار به نام STRIFE نیز در این بازی انجام می شود و می توانید از گیم پلی کوآپ این بازی که اولین بار در فرنچایز دارک سایدرز به چشم می خورد، لذت ببرید. این بازی اثری از استودیو Airship Syndicate می باشد و کمپانی معروف THQ Nordic وظیفه انتشار آن را بدست گرفته است.

داستان بازی Darksiders Genesis قبل از نسخه اول روایت می‌شود. پس از حمله نژاد Nephelim به Eden برای تصاحب آن و کشتار آن‌ها توسط ۴ هم نوع خود یعنی War, Strife, Fury و Death، شورای سوخته ماموریت جدیدی را به War و Strife محول می‌کند تا از توطئه Lucifer پرده برداری کنند. به منظور این‌کار War و Strife باید به شیطان معروف این سری یعنی Samael بروند؛ چرا که به نظر می‌رسد در این توطئه نقشی دارند. اما با ورود به نزدیکی قلعه‌ی Samael، متوجه می‌شوند که قلعه‌ی او توسط شیطان بزرگ دیگری به نام Moloch تحت حمله قرار گرفته است. بنابراین War و Strife سعی می‌کنند از این حمله به عنوان پوشش استفاده کرده و از راه دیگری خود را به Samael برسانند. اما زمانی که با او روبرو می‌شوند، متوجه توطئه‌ای عظیم‌ترمی‌شوند.

Darksiders Genesis PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Darksiders-Genesis

مطالب مرتبط

داستان بازی Darksiders Genesis بر خلاف نسخه‌های قبلی آن‌چنان پر رنگ نیست و بیشتر وقت بازیکنان به انجام مامورت‌های مختلف خلاصه شده و در این بین با برخی از شخصیت‌های آشنای قدیمی نیز روبرو می‌شوند. رفته رفته زوایای پنهان شخصیت‌های War و Strife روشن شده و حقیقتا به پایان زیبایی منتهی می‌شود. پایان عنوان DSG به گونه‌ای است که بازیکنان با یکی از حقایق تاریک دنیای Darksiders روبرو می‌شوند و بدون شک، لب به تحسین آن می‌گشایند.

مسلما اولین چیزی که در زمان معرفی این عنوان نگرانی‌های بی‌شماری را در بین طرفداران به وجود آورد، تغییر دوربین بازی از حالت سوم شخص به حالت ایزومتریک بوده است. شاید به عقیده بسیاری این تغییر حالت دوربین با سبک اکشن بازی هم‌خوانی نداشته باشد چرا که بیشتر عناوین این سبک به خاطر مبارزات سنگین و نفس گیر که نیازمند تمرکز کامل بر روی دشمنان و محیط است، از دوربین سوم شخص استفاده می‌کنند و این دوربین به ریشه‌های این سری ضربه می‌زند اما پس از تجربه‌ی این عنوان باید گفت که شاید نیاز باشد در دیدگاه خود تجدید نظر کنید؛ چرا که عنوان DSG چندین برابر بیشتر از نسخه سوم به ریشه‌های این سری پایبند بوده و وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهد.

به جرات می‌توان گفت دوربین ایزومتریک در بازی Darksiders Genesis به بهترین حالت خود عمل می‌کند. به لطف دید از بالا، بازیکنان اشراف بهتر و بیشتری به محیط‌های بازی داشته و نقاط کور از بازی حذف می‌شوند. اگر نسخه سوم را بازی کرده باشید، مطمئنا با یکی از آزاردهنده‌ترین نقاط منفی آن که در جایگیری افتضاح دوربین آن بود، آشنایی دارید؛ جایی که به دلیل وجود داشتن نقاط کور از پشت سر و عدم اجرای درست سیستم هشدار‌دهنده ضربات دشمنان، ضربه جبران ناپذیری به مبارزات زده بود. اما در عنوان DSG دیگر از آن کابوس آزاردهنده خبری نیست.

منبع توضیحات: دانلودها و بازی‌مگ

info

From the dawn of creation, THE COUNCIL has maintained the Balance across existence. Carrying out their orders are THE HORSEMEN, Nephilim (powerful beings spawned from the unnatural union of angels and demons) who have pledged themselves to the Council and been granted immense power. However, this power came at a tragic cost: the Horsemen were ordered to use their newfound strength to wipe out the rest of their kind. What followed was a bloody battle on Eden where the Horsemen, obeying the will of the Council, annihilated the Nephilim.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7, 8, Windows 10 (64 bit)

Processor: AMD FX-8320 (3.5 GHz) / Intel i5-4690K (3.5 GHz) or better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7, 8, Windows 10 (64 bit)

Processor: Intel Core i7-3930K (3.2 GHz)/AMD Ryzen 5 1600 (3.2 GHz) or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Darksiders Genesis-HOODLUM:

در حال آماده سازی…! (حدود 00:30 بامداد)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو