دانلود بازی Binky show برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Binky show برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

179

1398/9/15

03:50


بازی Binky show در مورد دلقکی به نام بنکی است که در شهر پورتلند وی را ملاقات خواهید کرد. او عاشق سینما و کاری است که انجام می دهد، اما جالب است بدانید که از دیدن فیلم های قدیمی که مورد بازسازی دوباره قرار می گیرند، متنفر است. بنکی در یکی از سفرهای خود به منظور ارائه یک نمایش دلقک بازی به حومه شهری می رود و آنجا هم قرار بود که بازسازی فیلم موردعلاقه اش به بیرون درز کند. او از این کار بسیار عصبانی می شود و نمی تواند خشم خود را کنترل کند. او از همان روز شروع به بررسی شهر پورتلند می کند و سعی دارد که اسلحه های پنهان را پیدا کند. حال این شما هستید که باید از شر بنکی و دوستان شروری جان سالم به در ببرید و کاملا آرام و بی سر و صدا در شهر پروتلند قدم بزنید. بنکی بسیار عصبانی است و فیلم موردعلاقه اش هم در حال بازسازی قرار گرفته است.

Binky show PC-PLAZA

دانلود-بازی-Binky-show

بازی Binky show خشم بنکی را در بالاترین حد خودش نشان می دهد و گرافیک و موسقی بازی هم همراهی مناسبی با بازیکنان دارد. بنکی همه جا را به آتش می کشد و نمی گذارد که شما و دوستان تان نفسی به راحتی بکشید. بنکی مثل یک دلقک جنون زده مثل جوکر حرکت می کند و می خواهد همه ی شهر را به نابودی کشاند. او درخت ها را به آتش می کشد و به صورت غافلگیرانه به سراغ قربانی های خود می رود. همه چیز گویا به بنکی ختم شده است و او به تنهایی قدرت بزرگی از خشم خود کسب کرده است. در این اوضاع شما باید از دیوانگی بنکی نهایت استفاده را ببرید و جایی که فکرش را هم نمی کند، او را به دام بیاندازید. المان های ترسناک در کنار موارد کمدی باعث خلق تجربه ای ناب در این سبک می شود.

info

Meet Binky, a clown from the city of Portland. Binky loves his job and cinema, but hates when old movies get remade. So while his travelling circus stayed in a town of River-Road on the outskirts of Missouri state, and Binky heard that a remake of his favorite movie came out, he couldn’t keep the rage inside…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-bit

Processor: Core i3

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 64-bit

Processor: Core i3

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Binky show-PLAZA با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو