دانلود بازی Counter Terrorist Agency برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Counter Terrorist Agency برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

126

1398/9/15

03:50


همراه با بازی Counter Terrorist Agency می توانید با تروریسم مبارزه کنید و به سازمانی بپیوندید که برای این کار تاسیس شده است. شما در این بازی می توانید از تکنیک های جدید مبارزاتی و دریافت اطلاعات استفاده کنید و به عنوان عضو مهمی از اعضای شبکه های تروریسی، در آن ها نفوذ کنید و ماموریت های خطرناکی را به سرانجام برسانید. باید تصمیم بگیرید که جاسوس چه کسی شوید و چگونه از حملات ویرانگر آن ها جلوگیری کنید. تروریسم ها را در هر ملت و مذهبی دستگیر کنید و نگذارید که آن ها بدنامی بزرگی را در بین گروه های خود ایجاد کنند. بدین ترتیب شما باید با افراطی ها مبارزه کنید و فرقه های خطرناک جهان را پیدا کرده و نابود سازید. بدین ترتیب اتخاذ برخی از تصمیم ها سخت خواهد بود و به همین منظور باید سریع و مقاوم عمل کنید.

Counter Terrorist Agency PC-CODEX

دانلود-بازی-Counter-Terrorist-Agency

در بازی Counter Terrorist Agency می توانید استراتژی های خود را بچینید و ترکیبی از نبردهای شبیه سازی شده را تجربه کنید. در بخش آنلاین می توانید از تکنیک های بلادرنگ استفاده کنید و با تروریستم بین المللی به نبرد بپردازید. تکنیک های جعلی می تواند کارساز باشد و دشمن شما را از هدف کلی شما دور سازد. از مظنونین بازجویی کنید و با خواندن مکالمات خصوصی ان ها، در از بین بردن تهدیدات و شبکه های تروریسی موفق عمل کنید. صبر بیشتری داشته باشید و بدانید که تکه های اطلاعاتی کوچک هم می تواند نقش بزرگی در موفقیت شما داشته باشد. اعضای شبکه های سری را پیدا کنید و با استفاده از تماس های تلفنی یا ایمیل، هرچه می توانید به آن ها نزدیک شوید. اینکه چه کسی مورد تحقیق و جاسوسی واقع شود، اهمیت بسیاری دارد و نباید وقت و هزینه های سازمان را هدر دهید. کارهای شما باید حرفه ای باشد و نگذارید که در هنگام جاسوسی شما را شناسایی کنند و همه چیز خراب شود.

info

Join CTA – Counter Terrorist Agency, an international organisation developed to fight terrorism.

Use modern invigilation techniques, gather information, search for important members of terrorist networks and prevent devastating attacks. Decide who should be spied on and who should be neutralized. Discover Islamic World Caliphate cells all over the world. Fight far-right terrorism in United States and Europe. Uncover hidden truth about dangerous sects planning to take over the world. Some of decisions will be tough, but you have to act surely and quickly. Terrorism never sleeps…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / 8 / 10

Processor: Intel Core i3 3.2 GHz, AMD Phenom II X4 955 – 4 Core, 3.2 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 560 / Radeon HD6870

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

Sound Card: Neccessary

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 / 8 / 10

Processor: Intel Core i3 3.2 GHz, AMD Phenom II X4 955 – 4 Core, 3.2 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 560 / Radeon HD6870

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

Sound Card: Neccessary

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Counter Terrorist Agency-CODEX با لینک مستقیم


نظرات


تصویری


ویدئو