دانلود بازی Paranoia Happiness is Mandatory برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Paranoia Happiness is Mandatory برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

157

1398/9/15

04:07


در بازی Paranoia Happiness is Mandatory وظیفه دارید که تیمی چهار نفری را گرد هم آورید که از دستورات رایانه ای تبعیت می کنند و هوش مصنوعی آن پیروی کننده از موارد غیرمنطقی و سیستماتیک است. بازی از آثار کلاسیک ژانر CRPG الهام گرفته است و اقتباس تازه ای در سبک نقش آفرینی محسوب می شود. این نسخه از بازی شامل موارد بیشتری بنسبت به نسخه اصلی است و ظاهری منحصر به فرد به شخصیت شما می دهد. همه شهروندان به نوعی از زندگی عادی خود بهره می برند و شاد و سرحال دیده می شوند. اما قضیه چیز دیگری است و گویا کامپیوترها بیش از آن که ما بدانیم در حال کنترل کردن مان هستند. در این حال باید هشیار باشید و به هیچ کس اعتماد نکنید. خائنین در همه جا پیدا می شوند و شما را با برنامه ریزی خاصی به انزوا می برند. شما باید در تیمی که تشکیل داده اید به سراغ نشانه هایی از خیانت بروید و اقدام سریع و قهرمانانه ای را در برابرشان انجام دهید.

Paranoia Happiness is Mandatory PC-CODEX

دانلود-بازی-Paranoia-Happiness-is-Mandatory

بازی Paranoia Happiness is Mandatory شامل سیستم پیشرفت شخصیتی خوبی است و می توانید از طریق مبارزات تاکتیکی دشمنان اصلی خود را نابود کنید. ضربات خود را به کلون های معیوبی از کامپیوترها وارد کنید و اعمال خیاینت کارانه را مجازات کنید. ربات های ناسازگار مدام در بازی پیدا می شوند و حملات خود را همراه با مکث انجام می دهند. در بخشی از ماموریت خود باید تیمی را به منظور عیب یابی سیستم ها اعزام کنید و از بین تخصص های نه گانه خود برای حل مشکلات استفاده کنید. دنیای بازی در کنار یکپارچه بودنش، سرشار از شگفتی های طبیعی و اطلاعاتی است و هر زمان از گشت و گذار در آن و دیدن فناوری های مدرن لذت خواهید برد. تیم خود را طوری تعلیم دهید که بتوانند اجازه های امنیتی را دریافت کنند تا شما هم بتوانید بالاترین امتیاز را در پاکسازی قبیله ها بدست آورید.

info

Lead a team of four Troubleshooters of dubious loyalty, who (mostly) obey orders from Friend Computer, a paranoid and irrational artificial intelligence. Inspired by the classic games of the CRPG genre, experience the first adaptation of the cult role-playing game!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-bit

Processor: Intel Core i5-2300 or AMD FX-4350

Memory: 4 GB RAM

Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 650 or AMD Radeon HD 6870

DirectX Version: Direct X10

Sound Card: No

HDD Space Required (Minimum): 8GB

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i5-7600 or AMD Ryzen 5 1600X

Memory: 8 GB RAM

Graphics Card: Nvidia GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 580

DirectX Version: Direct X12

Sound Card: Dolby 5.1 Capable Dedicated Sound Card

HDD Space Required (Minimum): 8GB

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Paranoia Happiness is Mandatory-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو