بهترین بازیگر مرد جشنواره 38 کیست؟!

بهترین بازیگر مرد جشنواره 38 کیست؟!


منبع: نمناک

174

1398/9/15

12:41


از میان چهره های حاضر در جشنواره فجر 38 کدام بازیگر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را به خانه خواهد برد؟!

سیمرغ بهترین بازیگر مرد جشنواره 38 متعلق به کیست

جشنواره فیلم فجر یکی از مهم ترین جشنواره های سینمایی است که هر ساله در بهمن ماه برگزار میشود. این جشنواره مهم سینمایی در بخش های مختلف با حضور گسترده آثار سینمایی و هنرمندان سرشناس برگزار میشود و سیمرغ هایی به برگزیدگان آن اهدا خواهد شد.

فیلم های زیادی برای حضور در جشنواره فجر امسال اعلام آمادگی کرده اند و بازیگران شناخته شده دنیای هنر در کنار چهره های جوانتر راهی جشنواره فجر 38 میشوند.

مروری بر بازیگران مرد که در جشنواره امسال حضور دارند داشته ایم و در ادامه به معرفی فیلم های آنها خواهیم پرداخت.

محسن تنابنده با دو فیلم عنکبوت و سه کام حبس

محسن تنابنده نقی معمولی سریال پایتخت با دو فیلم عنکبوت ساخته ابراهیم ایرج زاد و سه کام حبس به کارگردانی سامان سالور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

محسن تنابنده در فیلم عنکبوت ابراهیم ایرج زاد با ساره بیات همبازی است و در سه کام حبس در کنار پریناز ایزدیار به ایفای نقش می پردازد. این بازیگر کشورمان با دو نقش جدی در جشنواره فجر امسال حضور دارد و باید منتظر ماند و دید میتواند سیمرغ جشنواره فجر امسال را به خانه ببرد.

محسن تنابنده

جواد عزتی با چهار فیلم خورشید ، آتابای ، دوزیست و مغز استخوان

جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی از بازیگران پرکار جشنواره فجر امسال است که با چهار فیلم خورشید ، آتابای ، دوزیست و مغز استخوان در جشنواره 38 حضور دارد.

فیلم خورشید به کارگردانی مجید مجیدی، آتابای ساخته نیکی کریمی ، دوزیست به کارگردانی برزو نیک نژاد و مغز استخوان ساخته حمیدرضا قربانی فیلم هایی هستند که جواد عزتی با آنها شانس خود را در جشنواره فجر امسال امتحان میکند.

جواد عزتی

سعید آقاخانی با دو فیلم خون شد و زنبور کارگر

سعید آقاخانی بازیگر و کارگردان کشورمان با دو فیلم خون شد ساخته مسعود کیمیایی و فیلم زنبور کارگر به کارگردانی افشین صادقی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

سعید آقاخانی در سی و سومین جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورد و امسال با دو نقش کاملا جدی راهی جشنواره فجر میشود تا سیمرغ جشنواره را از آن خود کند.

سعید آقاخانی

هوتن شکیبا با فیلم عامه پسند

هوتن شکیبا بازیگری که این روزها با نقش حبیب در سریال لیسانسه ها حسابی در دل مخاطبن جا باز کرده است با فیلم عامه پسند راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر میشود.

این بازیگر کشورمان که سال گذشته در جشنواره 37 برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد و در جشنواره امسال با فیلم سهیل بیرقی به امید دریافت سیمرغ بلورین حضور دارد.

هوتن شکیبا

امیر جدیدی با فیلم روز صفر

امیر جدیدی یکی دیگر از بازیگران جوان سینما است که با فیلم روز صفر اولین تجربه کارگردانی سعید ملکان در جشنواره فجر امسال حضور دارد.

امیر جدیدی در سالهای گذشته موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد در جشنواره 32 و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد و امسال با تجربه ای متفاوت باز هم شانس خود را برای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد امتحان میکند.

امیر جدیدی

بابک حمیدیان با فیلم روز بلوا

بابک حمیدیان یکی دیگر از بازیگرانی که در جشنواره فجر امسال با فیلم روز بلوا به کارگردانی بهروز شعیبی حضور دارد.

بابک حمیدیان که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم روز رستاخیز و چ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرده بود بار دیگر با فیلم روز بلوا شانس خود را در جشنواره فجر امسال امتحان میکند.

بابک حمیدیان

امین حیایی با فیلم قاتل وحشی

امین حیایی بازیگر سرشناس کشورمان با فیلم قاتل وحشی به کارگردانی حمید نعمت الله در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

امین حیایی که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرده بود و برای فیلم شب سیمرغ گرفته بود باز هم به امید دریافت سیمرغی دیگر به جشنواره فجر میرود.

امین حیایی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو