اسامی مجروحان و فوتی های انفجار تالار عروسی سقز

منبع: نمناک

251

1398/9/15

14:00


اسامی مجروحان و 11 نفر فوتی های حادثه انفجار تالار عروسی سقز اعلام شد.

جزئیات جدید حادثه انفجار تالار عروسی در سقز

مهر: شب جمعه و به دنبال انفجار کپسول گاز مایع 11 نفر در یک تالار عروسی جان خود را از دست دادند.

چیا صالحی بابامیری شهردار سقز در این خصوص اظهار داشت:حادثه در تالار مانگه شو در شهر سقز روی داد و در اولین تماس نیرو های پلیس و افراد یکی از اکیپ های آتش نشانی که نزدیک محل حادثه بود به آنجا اعزام شد.

او ادامه داد:در مدت زمان کمتر از دو دقیقه نخستین اکیپ آتش نشانی سقز در محل حضور پیدا کرد و در ادامه نیز اکیپ های دیگری آتش نشانی به محل حادثه نیز اعزام شدند.

صالحی بابامیری بیان کرد:ازدحام شدید جمعیت و همچنین حضور ماشین های مختلف باعث شد تا روند امداد رسانی با مشکل مواجه شود و به همین دلیل تلاش های جدی و امداد رسانی صورت گرفت.

تالار عروسی سقز

شهردار سقز با اشاره به دلیل اصلی وقوع این حادثه، گفت:انفجار کپسول گاز مایع باعث ترس افراد شده و تمامی حاضران در تالار نیز به سمت درب خروجی هجوم آوردند.

او افزود:کسی به دلیل آتش سوزی کشته نشد و این هجوم افراد به دلیل ترس از آتش سوزی بیشتر، باعث شد تا افراد زیر دست و پا مانده و در نهایت 11 نفر کشته و بیش از 40 نفر زخمی شدند.

تالار عروسی سقز

صالحی بابامیری یادآور شد:یکی از انتظارات ما در این گونه حوادث رعایت مسائل ایمنی و همچنین حفظ آرامش برای مدیریت مسئله است.

او وقوع این حادثه را به مردم شهرستان سقز تسلیت گفت و اظهار داشت:تمامی نیرو های امدادی و آتش نشانی سقز تمامی تلاش خود را برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان انجام دادند.

تالار عروسی سقز

اسامی کشته شدگان حادثه انفجار تالار عروسی در سقز

1- مونا حسن پور 3 ساله

2- منیجه رحمانی 45 ساله

3- ماهان بهرامی 5 ساله

4- آرشام رسولی 4 ساله

5- شریف رضایی 70 ساله

6- سوژین قادرزاده 5 ساله

7- هژین 4سالە

8- سعادت علیزاده

9- عایشه محمودی

10- هاجر پسندی

در حال حاضر یکی از جسد ها نیز همچنان مجهول الهویه است. 

انتهای پیام/م

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو