بازیگران تازه کاری که با اولین بازی مشهور شدند+ تصاویر

بازیگران تازه کاری که با اولین بازی مشهور شدند+ تصاویر


منبع: نمناک

186

1398/9/15

19:02


این روزها حضور بازیگران جوان در سینما و تلویزیون بیشتر از قبل شده است و بازیگران تازه کاری را در سالهای اخیر در سینما و تلویزیون دیده ایم که با اولین کار حسابی درخشیدند.

درخشش بازیگران تازه کار در اولین فیلم شان

شاید اگر سالها قبل از حضور بازیگران جوان در نقش های اول فیلم و سریال صحبت میکردیم باورش کمی دشوار بود که بازیگران تازه کار در نقشی اصلی جلوی دوربین بروند و این نقش خوب از آب دربیاید اما این روزها کارگردان ها اغلب به سراغ جوان ترهای سینما میروند و آنها را در نقش های اصلی محک میزنند.

سریال بانوی عمارت و بازی مریم مومن در نقش فخرالزمان بانوی عمارت ما را به یاد بازیگران تازه کار سینما و تلویزیون انداخت که در ادامه مروری بر برخی از آنها خواهیم داشت.

بازیگران تازه کار که با اولین نقش شناخته شدند

مریم مومن در سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد از شبکه سه سیما پخش شد و بازیگر جوانی را به دنیای هنر معرفی کرد که میتواند یکی از چهره های سال های متمادی سینما و تلویزیون باشد.

مریم مومن

بازی مریم مومن در نقش فخرالزمان سریال بانوی عمارت

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت بود که در تجربه اول بازیگری در نقشی جلوی دوربین رفت که تا پایان کار حرفه ای با آن شناخته میشود.

مریم مومن

اولین بازی مریم مومن در سریال بانوی عمارت

مریم مومن از طریق تست بازیگری برای بازی در سریال بانوی عمارت انتخاب شد و در کمال ناباوری خودش توانست در کنار حرفه ای های این عرصه از عهده ایفای نقشی برآید که نقطه عطفی در کارنامه بازیگری اش خواهد بود.

ریحانه پارسا در سریال پدر

ریحانه پارسا یکی دیگر از بازیگران تازه کار سینما و تلویزیون است که در اولین تجربه بازیگری در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی جلوی دوربین رفت .

 ریحانه پارسا

اولین بازی ریحانه پارسا در سریال پدر

ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر بود که با وجود بی تجربگی در دنیای بازیگری توانست از عهده نقشی که حامد عنقا و بهرنگ توفیقی بر عهده اش گذاشته بودند برآید.

 ریحانه پارسا

 ریحانه پارسا در کنار مهدی سلطانی در سریال پدر

ریحانه پارسا برای بازی در سریال پدر از میان حدود 250نفری که برای این نقش تست دادند انتخاب شد و در کنار بازیگران با تجربه ای چون مهدی سلطانی ، لعیا زنگنه ، مسعود فروتن ، مجید مشیری ، سینا مهراد و .... توانست نقش قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

زیبا کرمعلی در فیلم لاتاری

زیبا کرمعلی یکی دیگر از بازیگران جوانی است که برای اولین بار در فیلم لاتاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان جلوی دوربین رفت و این بازی موفق را در کارنامه هنری اش به ثبت رساند.

زیبا کرمعلی

اولین بازی زیبا کرمعلی در فیلم لاتاری

زیبا کرمعلی دانشجوی رشته هنر بود اما تجربه ای در دنیای بازیگری نداشت تا اینکه به صورت اتفاقی برای بازی در نقش نوشین در فیلم سینمایی لاتاری انتخاب شد.

زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی برای اولین بار در فیلم لاتاری

در سال 95 عوامل فیلم ماجرای نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه هنر حضور پیدا می کنند و محمدحسین مهدویان با دیدن زیبا کرمعلی او را برای بازی در نقش نوشین انتخاب میکند و این سرآغاز دنیای بازیگری بازیگر تازه کار سینما شد.

شیوا طاهری در سریال گذر از رنج ها

یکی دیگر از بازیگران تازه کاری که با بازی در نقش اصلی در دنیای سینما و تلویزیون شناخته شد شیوا طاهری بازیگر نقش دنیا در سریال گذر از رنج ها به کارگردانی فریدون حسن پور است.

شیوا طاهری

اولین بازی شیوا طاهری در سریال گذر از رنج ها

شیوا طاهری هم یکی از بازیگران تازه کاری بود که از طریق تست بازیگری به دنیای هنر راه یافت و برای بازی در نقش دنیا در سریال گذر از رنج ها انتخاب شد و با این نقش قهرمانانه در اولین تجربه بازیگری حسابی درخشید.

شیوا طاهری

شیوا طاهری در سریال گذر از رنج ها

شیوا طاهری در اولین تجربه بازیگری با کمک حرفه ای های این سریال توانست از عهده نقشی که به او سپرده شده بود برآید و دنیا نقطه عطفی در کارنامه هنری او خواهد شد.

مصطفی زمانی در یوسف پیامبر

اگر بخواهیم از ماندگارترین بازیگران تازه کاری که در اولین فیلمشان درخشیدند صحبت کنیم قطعا باید نام مصطفی زمانی را در صدر این لیست قرار دهیم.

مصطفی زمانی

اولین بازی مصطفی زمانی در سریال یوسف پیامبر

مصطفی زمانی بازیگر تازه کاری که از طریق تست بازیگری برای بازی در نقش یوسف پیامبر در این سریال انتخاب شد شاید خودش هم باورش نمیشد که این نقش تا این حد ماندگار شود.

مصطفی زمانی

مصطفی زمانی برای اولین بار در سریال یوسف پیامبر

مصطفی زمانی با بازی در نقش یوسف پیامبر تا پایان کار حرفه ای باز هم با این نقش شناخته میشود و هربار نامی از یوسف پیامبر بیاید محال است که مصطفی زمانی اولین تصور ذهنی افراد نباشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو