فیلم بعدی فرنچایز Train to Busan برای بهار ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است

منبع: گیمفا

60

1398/9/15

20:02


فیلم بعدی فرنچایز Train to Busan برای بهار ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است

با توجه به محبوبیت فیلم قطاری به بوسان (Train to Busan) به نظر می‌رسد فیلم بعدی این فرنچایز در حال شکل گیری باشد. کمپانی تولید این فرنچایز در مصاحبه‌ای با HallyuLife خبر از ساخت قسمت بعدی داده و اشاره کرد طرفداران باید از این موضوع هیجان زده باشند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این مصاحبه آمده است:

ما برای اکران در بهار ۲۰۲۰ آماده می‌شویم. اما هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده است. پس همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود. عنوان این فیلم پنینسولا (Peninsula) است. این فیلم بار دیگر در مورد ویروس زامبی که در فیلم اول نیز شاهد آن بودیم است، در حالی که این بار فیلم در پنینسولا کره اتفاق می‌افتد.

این فیلم با کارگردانی یئون سانگ هو (Yeon Sang-ho) و با توجه به پخش آن در سرویس‌های استریم جهانی در سراسر جهان محبوبیت بسیاری کسب کرده است. گفتنی است قطاری به بوسان در لیست کوتاه فیلم‌های ترسناک گرگ نیکوترو (Greg Nicotero)، کارگردان سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) قرار دارد.

نیکوترو در مصاحبه‌ای با ComicBook گفت:

من حتی قبل از به وجود آمدن شبکه‌ی Shudder آرزوی ساخت شبکه‌ای که فقط فیلم‌های ترسناک پخش کند داشتم. همه‌ی این شبکه‌ها این ایده را فقط در هالوین اجرایی می‌کنند. من همیشه به این فکر بودم چرا هر روز اینگونه نباشد. چرا فقط در اکتبر اینگونه باشد ؟ چه سریال و چه فیلم سینمایی من همیشه این ایده را دوست داشتم.

سایر سرویس‌های استریم در هالوین چنین ایده‌ای را اجرا کردند اما شبکه‌ی Shudder بیشتر از بقیه درگیر اینگونه پخش محتوا بوده است. این سرویس با پخش فیلم‌های کمتر شناخته شده و معرفی آنها به تماشاگران مشهور شده است.

نیکوترو اضافه کرد:

چیزی که من در رابطه با Shudder دوست دارم این است که آنها خیلی از فیلم‌های خارجی حمایت می‌کنند. مانند ببرها نمی‌ترسند (Tigers Are Not Afraid)، قطاری به بوسان یا برده‌های شیطان (Satan’s Slaves) که من عاشقشان هستم. فیلم‌هایی که شاید اگر Shudder نبود چیزی از آنها نمیدانستم. فکر می‌کنم سم زیمرمن (Sam Zimmerman) فیلمساز ژانر ترسناک فوق‌العاده‌ای است.

منبع: ComicBook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو