سه بازیگر جدید به مجموعه Wireless پیوستند

منبع: گیمفا

97

1398/9/15

20:31


سه بازیگر جدید به مجموعه Wireless پیوستند

اندی مک‌داول (Andie MacDowell) برای بازی در نقش مکمل تی شریدان (Tye Sheridan) در سریال Wireless انتخاب شده که سریال مهیج شبکه Quibi است که توسط استیون سادربر (Steven Soderbergh) تولید می‌شود. لوکاس کیج (Lukas Cage)، فرانسسکا ریل (Francesca Reale) و میس کارانل (Mace Coronel) برای بازی در نقش‌های خود بازگشته‌اند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

زاک وچتر (Zach Wechter) و جک سیدمن (Jack Seidman) این سریال را ساخته و تولید می‌کنند. این سریال در کوهای کُلارادو فیلم‌برداری می‌شود که تنها امید به زندگی وسیله‌ای است که او تمام زندگی‌اش را برای یادگیری‌اش سپری کرده است: تلفن همراه هوشمند. Wireless فیلم مهیج تلاش برای نجات است که درون ماشینی که تصادف کرده را نشان می‌دهد و تلفن در حال خاموش شدنی که حالا تمام زندگی این مرد است.

سودربر تهیه‌کننده سریال به همراه مایکل شوگر (Michael Sugar)، کتی کانراد (Cathy Konard) و دنی شرمن (Danny Sherman)، وچتر است که کارگردان این سریال در حال تولید است. کریستین هیور (Christian Heuer) و ایزابل سن وارگاس (Isabel San Vargas) این سریال را تولید می‌کنند. مت پیتمن (Matt Pittman) و مایک گلاز (Mike Glasz) تولید کنندگان این سریال هستند. Pickpocket, Treeline Film و Propagate کمپانی‌های تولید سریال هستند.

مک‌داول اخیرا در فیلم Ready or Not و همچنین مینی‌سریال Four Weddings and a Funeral دیده شده‌اند. فیلم Love After Love اخیرا در فستیوال فیلم تریبکا پخش شده و تحسین منتقدین را به همراه داشته است.

او قبلا در درام Only the Brave مقابل جف بریجز (Jeff Bridges)، جنیفر کانلی (Jennifer Connelly) و جاش برولین (Josh Brolin) دیده شد.

گیج در فیلم Into The Dark شبکه Hulu دیده شد و در فیلم موفق Assassination Nation به کارگردانی سم لوینسون (Sam Levinson) و Scouts: A Guide to the Zombie Apocalypse بازی کرده است.

ریل در سریال Stranger Things شبکه نتفلیکس بازی کرده و اخیرا در فیلم Yes, God, Yes در کنار ناتالیا دایر (Natalia Dyer) همبازی‌اش در سریال Stranger Things ظاهر شده است.

کورانل چهار سال در سریال Nicky Ricky Dicky and Dawn شبکه نیکلدون بازی کرده است. او پیش‌تر در The Bold & The Beautiful و Hart of Dixie بازی کرد.‌

منبع: ددلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو