بیوگرافی دریا مرادی دشت؛ بازیگر و عروس فاطمه گودرزی

بیوگرافی دریا مرادی دشت؛ بازیگر و عروس فاطمه گودرزی


منبع: ستاره

671

1398/9/15

20:37


بیوگرافی دریا مرادی دشت: دریا مرادی دشت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۱۷ آبان ۱۳۶۸ در تهران است. او فعالیتش در عرصه سینما را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرد و در همین مدت کوتاه توانست به شهرت و محبوبیت برسد.

دریا مرادی دشت؛ عروس فاطمه گودرزی


ستاره | سرویس چهره‌ها - دریا مرادی دشت در کنار سوپراستار‌هایی مانند کوروش تهامی، حسام نواب صفوی، جمشید مشایخی و ... در سریال تبریز در مه بازیگری را شروع کرد و این شروع خوب، آینده‌ای درخشان را برای او رقم زد. علاوه بر این او در سریال‌های طنز مهران مدیری به خوبی خود و توانایی هایش را به مخاطبان و طرفدارانش نشان داد. در ادامه با فعالیت‌ها و بیوگرافی دریا مرادی دشت آشنا خواهید شد.


بیوگرافی دریا مرادی دشت

دریا مرادی دشت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۱۷ آبان ۱۳۶۸ در تهران است.


شروع فعالیت

دریا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ شروع کرد. وی بازی در تلویزیون را با سریال تبریز در مه ساخته محمدرضا ورزی تجربه می‌کند. او پس از بازی در این سریال به دعوت مهران مدیری در سریال ویلای من در نقش بلیپژیت دختر هرمز مشکات حضور پیدا کرد. دریا درباره ورودش به این عرصه، می‌گوید به خاطر اینکه در سینما پارتی نداشتم نتوانستم زودتر از این‌ها وارد این حرفه شوم، اما با تلاش و پشتکاری که داشتم و با تکیه بر مهارت و تلاش خودم در بازیگری به موفقیت‌هایی رسیدم.
 

دریا مرادی دشت؛ عروس فاطمه گودرزی

 

ازدواج و خانواده

دریا مرادی دشت همسر پویان گنجی (پسر بازیگر خوب و توانا فاطمه گودرزی) است. آن‌ها موضوع ازدواجشان را در حاشیه جشن حافظ ۹۸ علنی کردند و خانم گودرزی نیز با انتشار عکسی از این زوج خوشبخت، خبر ازدواجشان را به همه اعلام کرد. دریا مادرش را از دست داده است و یک خواهر بزرگتر از خودش به نام شمین دارد.

جشن عروسی دریا مرادی دشت

 

مختصری از بیوگرافی پویان گنجی (همسر دریا مرادی دشت)

پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی، بازیگر، طراح و کارگردان تیزر‌های تبلیغاتی متولد مرداد ۱۳۶۷ است که مدرک لیسانس بازیگری نیز دارد. خوب است بدانید پدر پویان، عبدالرضا گنجی یکی از کارگردانان خوب کشورمان است. پویان یک خواهر به نام آوا دارد.

دریا مرادی دشت و همسرش پویان گنجی

 

جشن حافظ ۹۸

این بازیگر خوش چهره در نوزدهمین جشن حافظ بیستم تیرماه در کنار همسر و مادر همسرش شرکت کرد. حضور این سه هنرمند در کنار هم و با لباس‌های ست شده و زیبایشان تحسین برانگیز بود و توجه همگان را به خود جلب کرد.
 

دریا مرادی دشت؛ عروس فاطمه گودرزی در جشن حافظ


همکاری خانوادگی

دریا در سریال امروز و فردا به کارگردانی حسین قناعت، با همسرش پویان گنجی و مادر همسرش فاطمه گودرزی همبازی شد. این سریال داستان زندگی پسر خردسالی را به تصویر می‌کشد که در ارتباط با مسائل و مشکلاتی که خانواده‌اش با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، انشایی را به نگارش در می‌آورد که این متن آغاز ماجرا‌هایی جدید در زندگی او می‌شود.
 

دریا مرادی دشت و خواهرش


دریا و مدلینگ

دریا علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری به عنوان مدل هم در تیزر‌های تبلیغاتی بازی کرده است.

دریا مرادی دشت؛ عروس فاطمه گودرزی


فعالیت‌های دریا مرادی دشت

  • سریال تبریز در مه (محمدرضا ورزی – ۱۳۸۹)
  • سریال امروز فردا (حسین قناعت – ۱۳۹۰)
  • تله فیلم الم شنگه (حسین قناعت – ۱۳۹۰)
  • سریال ویلای من (مهران مدیری – ۱۳۹۲)
  • سریال شوخی کردم (مهران مدیری – ۱۳۹۲)
  • سریال در حاشیه (مهران مدیری – ۱۳۹۳)
  • سریال عطسه (۱۳۹۴)
  • سریال سوغات جنگل (۱۳۹۷)

 

دریا مرادی دشت؛ عروس فاطمه گودرزی


اینستاگرام دریا مردای دشت

یکی از راه‌های ارتباطی دریا با مخاطبان و طرفدارانش، صفحه‌ی اینستاگرام اوست. شما هم می‌توانید برای دیدن عکس‌های بیشتر، فعالیت‌ها و جنجال‌های پیش آمده برای ایشان، او را در اینستاگرام دنبال کنید.

اینستاگرام دریا مردای دشت

daryamoradidasht

 

عکس هایی بیشتر از دریا مرادی دشت


دریا مرادی دشت

 

کودکی دریا مرادی دشت

 

دریا مرادی دشت؛ عروس فاطمه گودرزی

 

دریا مرادی دشت؛ عروس فاطمه گودرزی

 

دریا مرادی دشت؛ عروس فاطمه گودرزی


سخن آخر

در این مقاله بیوگرافی دریا مرادی دشت تنها عروس فاطمه گودرزی را مطالعه کردید. دریا گفته حضورش در سریال تبریز در مه در کنار بازیگران و عوامل این مجموعه افتخار بزرگی بود که نصیبش شده است. دریا مرادی دشت، فیلم و سریال‌های زیادی را بازی نکرده، اما در این چند سال اخیر با حضور پررنگ و بازی خوبش به شهرت و محبوبیت رسید و مورد توجه فیلمسازان بسیاری قرار گرفت. لطفا شما هم نظرات خود را در مورد فعالیت‌های این هنرمند بااستعداد و زیبا با ما و دیگر مخاطبان ستاره در میان بگذارید. همچنین می‌توانید بیوگرافی فریبا طالبی؛ بازیگر جوان و موفق ایرانی را نیز در ستاره مطالعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو