تریلر فیلم Troop Zero: رقابت وایولا دیویس و الیسون جنی

منبع: گیمفا

98

1398/9/15

23:31


تریلر فیلم Troop Zero: رقابت وایولا دیویس و الیسون جنی

پس از نمایش فیلم درام کمدی Troop Zero «گروه صفر» در جشنواره فیلم ساندنس، آمازون این فیلم مستقل به کارگردانی برت و برتی (Bert & Bertie) را خریداری کرد. حالا تریلر این فیلم که حال و هوایی مشابه  The Bad News Bears و Moonrise Kingdom «قلمرو طلوع ماه» دارد منتشر شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم که در سال ۱۹۷۷ روایت می‌شود داستان کریسمس فلینت (با بازی مکینا گریس (Mckenna Grace)) دختری جوان و باهوش را روایت می‌کند که با پدرش زندگی می‌کند. وقتی گروه نوجوانان محلی فرصت ارسال یک یادگاری به فضا را پیدا می‌کنند، کریسمس این را به عنوان فرصتی برای برقراری ارتباط با مادرش که فوت کرده غنیمت می‌شمارد. او تصمیم می‌گیرد با همکاری دوستانش وارد اردوی گروه نوجوانان شود تا صدای خود را به فضا بفرستند. اما آن‌ها باید با گروهی به رهبری خانم مَسی بداخلاق (با بازی الیسون جنی (Allison Janney)) رقابت کنند. رهبر گروه صفر یک دستیار حقوقی بی‌میل به نام ریلین (با بازی وایولا دیویس (Viola Davis)) است.

Troop Zero دقیقا همان فیلمی است که برای اوقاتی که به خندیدن نیاز دارید ساخته شده است. گریس اینجا هم نقش‌آفرینی متفاوت و جذابی از خودش نشان می‌دهد. همچنین تقابل دیویس و جنی در نقش رهبران دو گروه قطعا تماشایی خواهد بود.

فیلم Troop Zero در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۶ آذر) از آمازون پرایم پخش خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو