گابریل یونیون

گابریل یونیون به علت شوخی‌های نژادپرستانه از شوی آمریکاز گات تلنت جدا شد.

پیامدهای خروج جنجالی و غیرمنتظره‌ی "گابریل یونیون" از شوی "آمریکا استعداد دارد" (America’s Got Talent) همچنان ادامه دارد. "ان‌بی‌سی نیوز" گزارش داده است که یونیون و نمایندگان او به زودی با مسؤلین شبکه‌ دیدار می‌کنند تا اتهامات یونیون در مورد فضای کاری "مسموم" و "بی‌حس نسبت به نژاد" را بررسی کنند.

اخیراً اعلام شده بود یونیون به همراه همکارش "جولین هیو" که در شوی "آمریکا استعداد دارد" به عنوان داور فعالیت می‌کردند برای فصل دوم آن "آمریکا استعداد دارد: قهرمانان" (America’s Got Talent: The Champions) که ۶ ژانویه پخش می‌شود بازنخواهند گشت.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، ورایتی گزارش داده بود که پس از شوخی‌های نژادپرستانه و "بیش از حد سیاهپوستانه" خواندن مدل موی او، یونیون حاضر به امضای قرارداد برای فصل جدید نشده است. والچر نیز گزارش می‌دهد که تنش میان یونیون و "سایمون کاول" داور و تهیه‌کننده‌ی سریال، بیشتر به علت سیگار کشیدن او در محل فیلمبرداری که در کالیفرنیا ممنوع است موجب این کناره‌گیری شده است. ان‌بی‌سی روز دوشنبه اعلام کرد که به زودی با یونیون جلسه‌ای تشکیل می‌دهد تا در مورد نگرانی‌های او تحقیق کند.

"صنف بازیگران آمریکا" (SAG) نیز به زودی تحقیقاتش را در این زمینه آغاز می‌کند. بسیاری از افراد در هالیوود از جمله سازمان "تایمز آپ" از یونیون حمایت کرده‌اند. یونیون روز سه‌شنبه با ارسال یک توئیت از "عایشا تایلر" که به ادعای او از ماجرا آگاه است، خواست مانند او به جنبش "تایمز آپ" کمک مالی کند.

روز چهارشنبه یونیون با ارسال توئیت دیگری سکوت خود در مورد این اتفاقات را شکست و نوشت: "از همه‌ی شما سپاسگزارم! وقتی که احساس می‌کردم تنها، آواره و سرگشته شده‌ام… مرا از زمین بلند کردید. برای همیشه قدردان شما هستم." این در حالی بود که چند ساعت پیش از آن همسر او "دووین وید" ستاره‌ی ان‌بی‌ای توئیت کرده بود که گابریل از شوی "آمریکا استعداد دارد" اخراج شده است.