عوارض ارضا نشدن زن + به ارگاسم نرسیدن زنان در حین آمیزش چه عوارضی دارد؟

منبع: تاپ ناز

111

1398/9/16

12:22


عوارض ارضا نشدن زن

ارضا نشدن خانم ها در رابطه جنسی چه عوارضی دارد؟

آیا ارضا نشدن زنان در حین رابطه جنسی ممکن است عوارضی در پی داشته باشد؟ در این بخش با عوارضی که از عدم ارگاسم برای خانم ها از نظر روانی پیش می آید آشنا می کنیم.

هدف این است که با آشنایی از مسائل جنسی شما آگاه تر شوید و بتوانید در زندگی زناشویی خود، حس بهتری داشته باشید و از زندگی در کنار همسر خود لذت ببرید. بر طبق جدیدترین آمارها، 40 درصد طلاق ها به دلیل عدم رضایت جنسی می باشد.

بیشتر زنان و مردان متاهل از رابطه جنسی خود آنچنان که باید لذتی نمی برند. این مسئله در مورد خانم ها به شدت صادق تر است بنابراین بهره گیری دو طرفه لازم است. آمیزش جنسی فقط جماع و داخل و خارج کردن نمی باشد. لذت جنسی لمس و ارضا جسمی در مقوله تمایلات جنسی نمی گنجد. ولی احساسات، رویاها و خیال پردازی در همین مقوله می باشند.

برای بسیاری از افراد امتزاج جنسی با یک فرد دارای ابعاد روحی هم می باشد. وقتی شما با همسرتان آمیزش جنسی دارد با او در یکی از بزرگترین لذائذی که وجود دارد، شریک می شود. یکی از شروط این امر این است که زن و مرد در زمان و چگونگی آمیزش جنسی شرکت داشته باشند و حق انتخاب داشته باشند.

آمیزش جنسی هماهنگی میان انسان ها است و به همین دلیل می توان هیجان انگیز و در عین حال دشوار هم باشد.

عملی که برای یک نفر خوشایند و ارضا کننده است ممکن است برای دیگران اینطور نباشد و او به ارگاسم نرسد. لذت بردن را نمی توان اندازه گیری کرد و شرط و شروط و الزامات می تواند روی میل جنسی تاثیر مخربی داشته باشد.

سعی در برقراری عدالت مطلق در زمینه امور جنسی، یعنی این که ما هر دو باید به یک اندازه لذت ببریم که این اصلا ایده مطلوبی نیست ولی واضح است که دو طرف باید از آمیزش جنسی لذت ببرند.

اگر همیشه فقط یک طرف ارضا می شود پس این آمیزش جنسی مشکل دارد.

دلیل این امر ممکن است این باشد که رابطه اصلا خوب نیست یا حال یکی از طرفین جالب نیست. ولی ممکن است دلیل آن خیلی ساده باشد و به تکنیک غلط ربط داشته باشد.

در خیلی از موارد روش ساده ای برای این مشکل وجود دارد و آن ارتباط با یکدیگر می باشد. لازم نیست که این ارتباط کلامی باشد. ولی شما باید به طریقی به طرف مقابلتان نشان دهید که چه کاری به نظر شما لذت بیشتری دارد و چطور مایل هستید لمس و نوازش شوید.

خیلی از خانمها می ترسند که تقاضاهای بیشتر داشته باشند و سخت ارضا به نظر برسند. ولی اگر فرد سکوت کند و قانع باشد با خود و طرف مقابلش دوستی خاله خرسه کرده است. اگر مایل هستید به روش به خصوصی عشق بازی کنید یا تنوع به خصوصی از انگیزه جنسی نیاز دارید تا ارگاسم شوید باید خودتان آن را بیان کنید و به طرف مقابل نشان دهید. این احتمال وجود دارد که طرف مقابل شما هم تمایلات خود را برای شما بگوید.

تاثیر مثبت وجود در آمیزش جنسی آن است که راحت تر می توان در مورد وسایل جلوگیری از بارداری و حفاظت در مقابل بیماری های مسری حرف زد. سکوت به اسانی باعث سوء تفاهم می شود و زن و مرد بدون آنکه در مورد مسائل حفاظتی با هم رف بزنند با هم همخوابگی خواهند کرد مرد ممکن است فرض را بر این بگذارد که زن قرص ضد بارداری مصرف می کند و او خبر ندارد و زن شاید از مرد نخواهد که از کاندوم استفاده کند..

با کمی ارتباط صریح داشتم می توان از خطرات غیرضروری پیشگیری کرد و از نگیرانی های بعد در امان بود. فرضیات زیادی در ورد زنان و مردان در مورد تمایلات جنسی آنها وجود دارد.

در درجه اول با تکیه بر بیولوژی و طبیعت تصریح شده که تمایلات جنسی زنان و ردان با هم تفاوت دارد. پیش داوری ها و ساده انگاریها اغلب ریشه در ترس و تمایل به کنترل دارند. انسان می خواهد تمایلات جنسی را کنترل کند چون این تمایلات پرقدرت هستند و دارای نیروی متحول کننده ای می باشند و چون مردان طی یک دوران طولانی در جامعه تسلط داشته اند تمایلات جنسی خانم ها تحت کنترل شدید بوده و برای این کار پیش داوری هایی به وجود آمده است.

در جامعه امروزی افراد هر چه بیشتر فرضیات قدیمی را در مورد جنسیت و تمایلات جنسی زیر سوال می برند و این امری مثبت می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو