اولین تصویر از کرت راسل و گولدی هاون در فیلم The Christmas Chronicles 2 منتشر شد

منبع: گیمفا

87

1398/9/16

15:02


اولین تصویر از کرت راسل و گولدی هاون در فیلم The Christmas Chronicles 2 منتشر شد

نتفلیکس اولین تصویر از کرت راسل (Kurt Russell) و گولدی هاون (Goldie Hawn) در نقش‌های بابا نوئل و خانم کلاوس در فیلم رویدادنامه‌ی کریسمس ۲ (The Christmas Chronicles 2) منتشر کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

کرت راسل (Kurt Russell)، بازیگر نامزد جایزه‌ی گولدن گلوب و فیلم‌های روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood)، فرار از لس آنجلس (Escape from L.A.) و هشت نفرت‌انگیز (The Hateful Eight)، و گولدی هاون (Goldie Hawn)، بازیگر برنده جایزه‌ی اسکار و فیلم‌های سرباز بنجامین (Private Benjamin)، گل کاکتوس (Cactus Flower) و بر فراز دریا (Overboard)، هستند. این فیلم توسط کریس کلمبوس (Chris Columbus)، کارگردان نامزد جایزه‌ی اسکار و فیلم‌های کمک (The Help)، هری پاتر و سنگ جادوگر (Harry Potter and the Sorcerer’s Stone) و تنها در خانه (Home Alone)، کارگردانی می‌شود.

در فیلم بعدی این فرنچایز کیت پیرس، که حالا نوجوان شده است، بار دیگر با بابا نوئل و خانم کلاوس روبه‌رو می‌شود. در همین زمان شخصی به نام بلسنیکل قصد دارد کریسمس را برای همیشه نابود کند.

داربی کمپ (Darby Camp) برای نقش کیت، کیمبرلی ویلیامز پیسلی (Kimberly Williams Paisley) در نقش کلیر و جودا لویس (Judah Lewis) برای نقش تدی به این فیلم باز می‌گردند. جولیان دنیسون (Julian Dennison) برای ایفای نقش بلسنیکل و یازیر برونو (Jahzir Bruno) در نقش جک به این فرنچایز اضافه شده‌اند. مارک رادکلیف (Mark Radcliffe) و مایکل بارناتان (Michael Barnathan) همراه با کریس کلمبوس تهیه‌کنندگان فیلم هستند. کلمبوس و مت لیبرمن (Matt Lieberman) نویسندگان فیلمنامه هستند.

این فیلم برای اکران در تعطیلات ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است.

منبع: ComingSoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو