این نماینده فعلی مجلس پس از ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم  در جمع خبرنگاران در ستاد انتخاباتی وزارت کشور اظهار کرد: به اصرار دوستان آمدم و قصد ثبت نام در انتخابات را نداشتم؛ شرایطی شکل گرفته است که باعث شد نظر دوستان را بپذیریم.

وی ادامه داد:موضوع اول این است که نباید مجلس آینده مجلسی افراطی باشد. معتقد هستیم عصر ترامپیسم می گذرد و یک عصر مقطعی است و ما نباید وارد فضای افراطی شویم.

وی مدعی شد: خیلی از کسانی که برای مجلس آینده نقشه کشیدند اگر وارد مجلس شوند اولین کاری که می کنند این است که از مجمع تشخیص می خواهند سی‌اف‌تی و پالرمو را به مجلس بازگردانند. این شروع سلسله نوسانات چالشی برای کشور است که شبیه آن را در مجلس هفتم شکل دادند؛ البته در آن مجلس نگاه توام با حسن نیت بود. به طور مثال قانون برنامه چهارم را مجلس خواست که برگردانند. اما در شریط فعلی که کشور نیازمند شفافیت است این اقدام به ضرر کشور است و مجمع تشخیص مصلحت باید رای مصلحتی بدهد.

وی گفت: کشور نیازمند شفافیت است ، همین الان من معتقد هستم گران شدن بنزین یکی از بزرگ ترین مالیات گیری‌ها در تاریخ ایران بود که به صورت غیر مستقیم انجام شد. چیزی حدود پنجاه تا شصت میلیارد تومان از این طریق عاید دولت می‌شود، به طور میانگین روزی دویست میلیارد تومان درآمد جدید بدون توسل به هر منبع دیگری با دول مردم وارد خزانه دولت می‌شود.

فلاحت پیشه گفت: مسئولین گذشته و حال باید نسبت به پول‌هایی که در داخل و خارج هزینه کردند پاسخ‌گو باشند؛ لذا برای جلوگیری از پیوند ثروت و قدرت در آینده لازم دانستیم افرادی که نگاهشان کلیدی هست در مجلس حضور پیدا کنند.

فلاحت پیشه در پایان خاطر نشان کرد که از حوزه انتخابیه کرمانشاه کاندیدا می شود.