زندگینامه کامل بهرام افشاری بازیگر سریال دل + عکس

زندگینامه کامل بهرام افشاری بازیگر سریال دل + عکس


منبع: کولاک

535

1398/9/16

15:24


کولاک ، محمد سیمری : بی شک بهرام افشاری از جمله بازیگرانی است که در چند سال اخیر توانسته است با بازی های خیره کننده ی خود، جایگاه خود را در تلویزیون و سینمای ایران بیابد و برای هر چه بهتر شدن آن، تلاش نماید! جالب است بدانید بهرام با ۱۹۸ سانتی متر قد، به عنوان بلند قدترین بازیگر ایران شناخته می شود! در این مطلب تصمیم داریم درباره بهرام افشاری به بحث بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

بهرام افشاری

بهرام متولد ۶ خرداد ماه سال ۱۳۶۶ شمسی در شهر همدان است. بهرام از کودکی علاقمند و دل سپرده ی فیلم و سینما بود! او در این باره می گوید: ” در دوران کودکی، با فیلم و سینما آشنا و آمیخته شدم! از سنین نوجوانی، عاشق سینما شدم، البته نه به عنوان کسی که بازیگری را دوست دارد٬ بلکه به عنوان یک فیلم بین و مخاطب، عاشقِ سینما و پرده ی نقره ای آن شدم. “

افشاری

بهرام و علاقه ی عجیب به بازیگری

بهرام از سال ۱۳۸۲ شمسی و وقتی ۱۶ سال، سن داشت، فعالیت و حضور در عرصه ی تئاتر را به صورت آماتور از شهر همدان شروع کرد! بهرام در این باره می گوید: ” بازیگری در تئاتر را، به خاطر دور شدن از روزمرگی زندگی انتخاب کردم. “

در سال ۱۳۸۸ شمسی برای پیشرفت، از شهر همدان به شهر تهران مهاجرت کرد و در کلاس های بازیگری ” حمید سمندریان ” شرکت کرد. با این مهاجرت و تغییر رویه ی کاری، توانست خود را به سطح حرفه ای بازیگری نزدیک نماید و فعالیت خود را در زمینه ی تئاتر بیشتر و بهتر کند.

لازم به بیان است قسمت اعظم فعالیت هنری بهرام در عرصه ی تئاتر می باشد؛ به طوری که در طی چند سال اخیر، بهرام بیشتر در جشنواره ، تئاتر فجر، حضوری پر رنگ داشته است. بهرام در این باره می گوید: ” بعد از گذراندن دوره های بازیگری، وارد عرصه ی حرفه‌ ای تئاتر شدم و چیزی در حدود ۳۰ اجرای عمومی در بهترین و حرفه‌ ای‌ ترین سالن‌ های تئاتر شهر تهران را تجربه کردم! “

از جمله فعالیت های اخیر بهرام افشاری در حوزه ی تئاتر می توان نمایش ” جوجه تیغی ” را نام برد! او خود این نمایش را کارگردانی کرد  و اتفاقا این نمایش نیز داستان زندگی خودِ او بود که بر روی صحنه رفت! این نمایش با استقبال قابل توجهی روبه رو شد.

افشاری

حضور بهرام در تلویزیون

بهرام افشاری می گوید: ” بیشتر دغدغه ی من، حوزه ی تئاتر بود! زیاد تمایل به فعالیت در سینما و تلویزیون را نداشتم! “

فعالیت های بهرام همچنان ادامه داشت تا هنگامی که وی در خرداد ماه سال ۱۳۹۲ شمسی در پروژه ی سینمایی ” عصبانی نیستم ” به کارگردانی، نویسندگی و همچنین تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان به جلوی دوربین رفت؛ لازم به بیان است این فیلم تنها نماینده ی سینمای ایران در شصت و چهارمین جشنواره ی بین‌ المللی فیلم برلین بود!

پس از آن نیز با آقای جوزانی در فیلم ” ایران برگر ” بازیگری را به صورت حرفه ای شروع کرد. البته لازم به بیان است وی پیش از این، نقش کوتاهی را در سریال ” پایتخت ۲ ” بر عهده داشت.

افشاری

بهرام افشاری و آغاز دنیای شهرت و محبوبیت

پس از حضور کوتاه در سریال تلویزیونی ” پایتخت ۲ ” ، بهرام در سری پنجم این سریال که در نوروز ۱۳۹۷ شمسی پخش شد، در نقش ” بهتاش فریبا ” به شدت به شهرت رسید! جالب است بدانید در سریال ” پایتخت ۵ ” ، بهرام تکیه کلام مشهوری داشت که بیشتر در حالت عصبانی و غیرتی آن را می گفت! تکیه کلامِ ” اَی خِدا ” ؛ این لفظ به شدت در میان مردم جا افتاد! بهرام در این باره می گوید امروز مردم من را که می بینند، به جای سلام، می گویند: ” اَی خِدا “

” پایتخت ۵ ” نام فصل پنجم از مجموعه ی تلویزیونیِ پایتخت بود که در نوروز سال ۱۳۹۷ شمسی از شبکه ی یک سیما پخش شد. این سریال به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده ساخته شده‌ است.

شاید جالب باشد که بدانید ” پایتخت ۵ ” به عنوان بهترین سریال نوروزی از نگاه مردم در نظرسنجی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

افشاری

حضور بهرام در سریال ” دل “

بهرام افشاری در جدیدترین فعالیت بازیگری خود در مجموعه نمایش خانگی ” دل ” به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی حضور دارد. سعید راد، کوروش تهامی، مهراوه شریفی نیا، بیژن امکانیان، ساره بیات، افسانه بایگان، نسرین مقانلو ، حامد بهداد و مهدی کوشکی دیگر بازیگران سریال ” دل ” را تشکیل می دهند.

بهرام افشاری در فیلم هایی چون ” کارگر ساده نیازمندیم ” و ” رحمان ۱۴۰۰ ” با منوچهر هادی همکاری داشته است و سریال ” دل ” تجربه ی جدید همکاری این بازیگر و کارگردان با یکدیگر است.

بهرام افشاری و دیگر بازیگران سریال دل

ماجرای بلند قد بودن بهرام

اطرافیان بهرام افشاری و همچنین اهالی سینما و تئاتر، همیشه مشکل بلندی قد بهرام را، مانعی برای پیشرفت وی می دیدند و روی این موضوع نیز تاکید داشتند! اما جالب است بدانید که برخی از کارگردان ها از جمله ” منوچهر هادی ” که در ابتدا نظر مثبتی بر فعالیت ” بهرام افشاری ” در سینما نداشت، بعدها از وی در آثار خود در سینما استفاده کرد!

افشاری

زندگی شخصی بهرام افشاری

بهرام مجرد می باشد و تاکنون ازدواج نکرده است. بهرام علاقه و تعصب خاصی به شهر همدان، زادگاه خود دارد! او در مصاحبه ای در این باره می گوید: ” تعصبم نسبت به شهر همدان را زمانی می‌ توانم ثابت کنم که بگویم تنها کسی که با لهجه ی همدانی در سریال ” علی‌ البدل ” صحبت کرد، من بودم! این موضوع به‌ واسطه ی عشق و علاقه‌ ‎ای بود که به شهرم داشتم. “

او همچنین درباره قدِ بلند خود می گوید: ” اگر بخواهم از دیدگاه خودم بگویم، من این فیزیک بدنی را یک امتیاز می‌ دانم! شاید این قد بلند برای هر نقشی خوب نباشد، اما سلیقه ی خودم هم نیست که در همه ی کانال‌ ها و سریال‌ ها باشم! این قد بلند بیشتر به‌ درد نقش‌ های خاص و تجربه‌ های خاص می‌ خورد که متفاوت‌ تر از کارهای عامیانه است! “

همچنین لازم به بیان است بهرام، طرفدار تیم فوتبال استقلال تهران است!

افشاری

فیلم های سینمایی بهرام افشاری

  • عصبانی نیستم به کارگردانی رضا درمیشیان ساخته شده در سال ۱۳۹۲ شمسی
  • ایران برگر به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی ساخته شده در سال ۱۳۹۳ شمسی
  • لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان ساخته شده در سال ۱۳۹۴ شمسی
  • کارگر ساده نیازمندیم به کارگردانی منوچهر هادی ساخته شده در سال ۱۳۹۴ شمسی
  • نیوکاسل به کارگردانی محمود قصابیان ساخته شده در سال ۱۳۹۵ شمسی
  • آقای سانسور به کارگردانی علی جبارزاده ساخته شده در سال ۱۳۹۶ شمسی
  • رحمان ۱۴۰۰ به کارگردانی منوچهر هادی ساخته شده در سال ۱۳۹۷ شمسی
  • چشم و گوش بسته به کارگردانی فرزاد موتمن ساخته شده در سال ۱۳۹۷ شمسی

سریال های تلویزیونی بهرام افشاری

  • پایتخت ۲ به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده در سال ۱۳۹۱ شمسی و پخش در نوروز ۱۳۹۲ شمسی
  • علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده در سال ۱۳۹۵ شمسی و پخش در نوروز ۱۳۹۶ شمسی
  • پایتخت ۵ به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده در سال ۱۳۹۶ شمسی و پخش در نوروز ۱۳۹۷ شمسی
  • شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی ساخته شده در سال ۱۳۹۷ شمسی و پخش در سال ۱۳۹۸ شمسی

افشاری

سریال های نمایش خانگی افشاری

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی ساخته شده در سال ۱۳۹۸ شمسی

افتخارات بهرام افشاری

بهرام در این باره در مصاحبه ای می گوید: ” در سال ۱۳۸۸ شمسی، جوان برتر ایران در رشته ی بازیگری شدم! در سال ۱۳۸۹ شمسی به‌ عنوان بازیگر اول جشنواره تئاتر شهر معرفی شدم و در سال ۱۳۹۰ شمسی نیز تندیس بهترین بازیگر مرد را از جشنواره یبین‌ المللی تئاتر فجر کسب کردم!

در دو سال پیاپی نیز نامزد بهترین بازیگر سال تئاتر ایران بودم!”

افشاری

آدرس اینستاگرام بهرام افشاری

http://bia2safa.net/goto/web/url/956044

 

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو