خلاصه داستان و بازیگران سریال پولدارک+عکس و بیوگرافی بازیگران

منبع: کولاک

228

1398/9/16

16:41


در این مطلب درباره خلاصه داستان و بازیگران سریال پولدارک نوشته ایم. سریال پولدارک (Poldark) مجموعه تلویزیونی درام بریتانیایی-آمریکایی است که طرفداران زیادی در بین مخاطبان ایرانی دارد. پولدارک یک درام تاریخی است و در زمان های گذشته اتفاق میفتد.

خلاصه داستان و بازیگران سریال پولدارک

خلاصه داستان و بازیگران سریال پولدارک

فصل اول این مجموعه تلویزیونی در ۸ مارس ۲۰۱۵ از شبکه بی‌بی‌سی وان پخش شد. اولین ۸ قسمت از این سریال براساس رمان تاریخی پولدارک نوشته وینستون گراهام و با اقتباس دبی هورسفیلد و به کارگردانی ادوارد بازالگت و ویل مک‌گریگور ساخته شد. قبلاً سریال تلویزیونی با همین نام و براساس چهار قسمت اول رومان وینستون گراهام مابین سال‌های ۱۹۷۵ تا ۱۹۷۷ از بی‌بی‌سی وان پخش شده بود.

در ۸ آوریل ۲۰۱۶ بی‌بی‌سی وان اعلام کرد که دومین فصل این سریال در حال آماده‌سازی می‌باشد، و در ۴ سپتامبر ۲۰۱۶ برای اولین بار پخش شد. در ۶ جولای ۲۰۱۶، قبل از آغاز فصل دوم اعلام شد که سومین فصل این سریال در حال آماده‌سازی می‌باشد. در ۸ آوریل ۲۰۱۷ اعلام شد فیلمبرداری فصل چهارم سریال از سپتامبر ۲۰۱۷ آغاز می‌شود.

سال ۱۷۸۳ است و راس پولدارک از جنگ استقلال آمریکا به خانه بازگشته است. خانه‌ای که در بحران و رکود فرورفته است. راس پولدارک پس از بازگشت با شرایط ناامید کننده‌ای روبه‌روست و در غیاب او پدرش فوت کرده، خانه و معادنش ویران شده و نامزدش که از دوران کودکی او را دوست داشته با پسر عمویش نامزد کرده.

او اکنون احساس می‌کند که همهٔ چیزهایی که دوست داشته به او خیانت کرده‌اند. راس تصمیم گرفته کارهای جدیدی را آغاز کند و به زودی دشمنانی جدید و هم‌چنین یک عشق جدید را در جایی پیدا می‌کند که انتظارش نمی‌رود.

ایدن ترنر در نقش کاپیتان راس پولدارک: شخصیت اصلی داستان می‌باشد و بعد از زنده ماندن از جنگ استقلال آمریکا به امید تنها عشقش، الیزابت، به خانه بازمی‌گردد ولی متوجه می‌شود که الیزابت به نامزدی پسر عمویش، فرانسیس، درآمده است.

النور تاملینسون در نقش دملزا پولدارک:او ابتدا یک گدا بود ولی بعداً راس او را به خانه خود می‌برد تا آشپز او شود. او یه دختر شجاع و مهربان و زیبا است و در نهایت راس عاشق او می‌شود و با هم ازدواج می‌کنند.

روبی بنتال در نقش وریتی پولدارک: دختر عموی راس و خواهر فرانسیس است. بعد از مدتی با یک کاپیتان دریایی به نام اندرو بلیمی ملاقات می‌کند و عاشق هم می‌شوند ولی خانواده او با ازدواجشان مخالف اند.

هایدا رید در نقش الیزابت وارلگان: او عشق اول راس بود ولی فکر می‌کند که او در جنگ مرده و با فرانسیس ازدواج می‌کند.

کایل سالر در نقش فرانسیس پولدارک: پسر عموی راس می‌باشد. آنها از کودکی با هم رابطه خوبی داشته‌اند ولی بعد از ازدواج فرانسیس با الیزابت، رابطه آنها دچار لغزش می‌شود.

کارولین بلکیستن در نقش Aunt Agatha
وارن کلارک در نقش چارلز پولدارک (فصل ۱)
فیل دیویس در نقش Jud Paynter
بیتی ادنی در نقش Prudie Paynter
جک فارذینگ در نقش George Warleggan
جان نتلز در نقش Ray Penvenen (فصل ۲)
لوک نوریس در نقش Dr Dwight Enys
گابریلا وایلد as Caroline Penvenen (فصل ۲)

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو