2141442424443256899999683

« سرخپوست » یکی از تحسین شده ترین آثار سینمایی ایران در چند سال اخیر می باشد. فیلمی که توانست رضایت کارشناسان و مخاطبین سینما را کسب نماید و سال موفقی را پشت سر بگذارد.

 اینبار در سایت مووی مگ تصمیم گرفته ایم تا آزمون سینمایی درباره فیلم « سرخپوست » برگزار نمائیم و اطلاعات سینمایی شما درباره این فیلم را محک بزنیم!

آیا فکر میکنید که طرفدار پر و پا قرص فیلم « سرخپوست » هستید و به خوبی می توانید به سوالات طراحی شده درباره این فیلم پاسخ دهید؟ پس بهتر هست تا آزمون سینمایی چهار گزینه ای طراحی شده توسط سایت مووی مگ را گذرانده تا از میزان اطلاعاتتان در این مورد مطمئن شوید.

در بخش « آزمون سینمایی » وضعیت آزمون با سه رنگ تعیین شده است :

رنگ سبز : چنانچه در مقابل نام فیلم رنگ سبز به نمایش در آید بدین معناست که شما آزمون مورد نظر را با موفقیت پشت سر گذاشته اید و نمره قبولی را کسب کرده اید.

رنگ قرمز : چنانچه شما رنگ قرمز را در مقابل نام فیلم مورد نظرتان مشاهده نمائید، بدین معناست که شما در آزمون ، حد نصاب نمره لازم را کسب نکرده اید و به عبارت ساده تر، در این آزمون رد شده اید!

رنگ زرد : این رنگ نشانه این است که شما در این آزمون شرکت نکرده اید.

* نکته : برای استفاده از « آزمون سینمایی » شما باید ابتدا در جامعه مجازی سایت مووی مگ ثبت نام نمائید. شما می توانید به راحتی و بصورت رایگان در این جامعه مجازی سینمایی ثبت نام کرده و علاوه بر پیوستن به دوستان سینمایی دیگر و شرکت در بحث های مختلف سینمایی، از امکانات بی نظیری که در در نظر گرفته شده استفاده نمائید.

برای دسترسی به بخش « آزمون سینمایی » از منوی بالای سایت بر روی بخش « مطالب » رفته و سپس به « آزمون سینمایی » وارد شوید یا بر روی آیکون انتهای این صفحه کلیک نمائید.

don00