دانلود بازی Strategic Command World War I برای کامپیوتر

دانلود بازی Strategic Command World War I برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

83

1398/9/16

21:56


این‌بار در بازی Strategic Command World War I فرماندهی استراتژیکی یک جنگ بزرگ و حساس به شما واگذار شده است. درگیری مهمی از سال ۱۹۱۴ شروع شد و حمله های نهایی کم کم در شرف وقوع بودند. از فلاندر گرفته تا شرق ایتالیا، این نبردها خونین تر می شدند و کم کم خاورمیانه و بالکان را هم تحت تاثیر خود قرار دادند. جنگ جهانی اول در تمام جوانب خود در این بازی طراحی شده است و مثل نمایش تئاتری است که این نبردها را با خشونت تمام به نمایش می گذارد. شما در نقش فرمانده باید با دیپلماسی در برابر دشمن خود قرار بگیرید و در عین حال هم نیروهای خود را ا فناوری های جدید و روش های جنگی نوین تجهیز کنید. از تانک و هواپیما گرفته تا زیردریایی ها همگی نقش بزرگی در موفقیت شما دارند. البته تحقیق و توسعه پیش از حمله نیاز است و در صورت ذره ای اشتباه، همه‌‌ی زحمات شما و تلاش صورت گرفته را زایل خواهد کرد.

Strategic Command World War I PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Strategic-Command-World-War-I

بسیاری از کشورهای دیگر در بازی Strategic Command World War I وارد نبرد می شوند و بسیاری دیگر هم منتظر متحد شدن با شما هستند. صحبت اینجاست که آیا شما موفق به شکست دادن قدرت های مرکزی خواهید شد و محاصره دریایی جواب خواهد داد یا خیر. چالش های زیادی پیش روی فرماندهی شما قرار دارد و این ها سخت تر از حضور در میدان نبرد هستند. گیم پلی بازی نوبتی است و بررسی هر دو طرف درگیری برای اتخاذ یک تصمیم درست الزامی به نظر می رسد. در مقابل فتنه های سیاسی مقاومت کنید و نگذارید که ذهنیات اشتباه، شیرازه تصمیمات شما را از تحت تاثیر قرار دهد. همه‌ی جوانب را بسنجید و بعد از تخمین درست میزان قدرت دشمن، بهترین آزایش حمله را برای رسیدن به پیروزی اتخاذ کنید.

info

Strategic Command is back, and this time it is bringing you the Great War! Relive this momentous conflict from the opening shots of 1914 to the final offensives. From the bloody fields of Flanders to the sweeping advances in the east, the fighting in Italy, the Balkans and the Middle East, Strategic Command: World War I covers all the main aspects and theatres of the war.

Undermine the enemy’s will to resist through diplomacy and political intrigue while mobilizing your forces and developing new technologies and ways of waging war. From the Tank to the Aeroplane, the Submarine to the Aircraft Carrier, this war witnessed a massive outpouring of new weapons, and all of these are at your disposal to research and deploy.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, Windows 8, Windows 10 (Windows XP is not supported)

Processor: 1.5 GHZ Processor or Equivalent (Running the game in higher resolution requires more processing power.)

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 8MB video memory

DirectX: Version 9.0c

Storage: 2 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Strategic Command World War I-SKIDROW با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو