نگاهی به دیدنی های ویتنام و نقاط توریستی جذاب این کشور

نگاهی به دیدنی های ویتنام و نقاط توریستی جذاب این کشور


منبع: آرگا

68

1398/9/16

22:34


ویتنام از موقعیت جغرافیایی ویژه ای برخوردار است دیدنی های ویتنام شامل تفرجگاهای لوکسی است که با وجود لوکس بودن هزینه های پایینی دارند این منطقه از آب و هوای استوایی برخوردار است و بیشتر جاذبه های آن طبیعی هستند و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند.

ویتنام یکی از مناطق دیدنی مهم در دنیا است این جاذبه دیدنی در جنوب شرقی آسیا واقع شده است و تا چند سال آینده این منطقه به یک قطب ارزان و مهم از لحاظ توریستی محسوب می شود این کشور با وجود اینکه بر روی نقشه کوچک است توجه علاقه مندان و گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. طبیعت زیبا و سواحل از جمله دیدنی های ویتنام هستند که دارای چشم اندازهای بسیار دیدنی می باشند این منطقه گرمسیری یک قطب مهم گردشگری است به همین دلیل با سفر به ویتنام می تواند چند هفته تفریح لاکچری و ارزان داشته باشید و از سفر خود در تعطیلات نهایت لذت را ببرید. اگر شما از علاقه مندان به گردشگری در نقاط مختلفی از دنیا هستید این بار به شما پیشنهاد می کنیم تا به این منطقه دیدنی از دنیا سفر کنید و از نزدیک جاذبه های دیدنی آن و چشم اندازهای طبیعی را مشاهده کنید.

دیدنی های ویتنام کدام اند؟

جاذبه های دیدنی کشور ویتنام کدام اند؟ کدام دسته از این جاذبه ها طرفداران زیادی را به خود جذب می کند و … از جمله سوالاتی هستند که فکر هر گردشگری را به خود جلب کرده است. این کشور دارای جاذبه های دیدنی متنوعی است و بیشتر چشم اندازهای طبیعی در این منطقه گردشگر جذب می کند از سوی دیگر دیدنی های این منطقه ارزان است و شما می توانید با خیال راحت سفری دلچسب داشته باشید.

مرکز تجاری بیتکس کو:

این مرکز تجاری در شهر هوشی مین واقع شده است آسمان خراش این مرکز در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است که در ساخت آن از گل لوتوس الهام گرفته شده است جالب است بدانید سکوی واقع در بالای این مجتمع محلی برای فرود آمدن بالگردها است. این برج سومین آسمان خراش مهم در ویتنام است که سکوی آن دارای ۲۲ متر بیرون زدگی است این برج یکی از دیدنی های ویتنام است و دارای سه بخش تفریحی، اداری و تجاری است.

برج های ویتنام

دره مونگ هوا:

این دره با وجود شالیزارهایی که تراس مانند هستند شناخته شده است تورهای مختلفی هستند که برای سفر به این شالیزار برگزار می شوند و این بازار بزرگ را به گردشگران معرفی می کنند. در برخی از این تورها برنامه اقامت نیز وجود دارد تا فرصت کافی برای دیدن چشم اندازهای این منطقه وجود داشته باشد از سوی دیگر نزدیکی این دره به پارک ملی بر جذابیت و اهمیت آن افزوده است.

مکان های یددنی ویتنام

هوای آن:

منطقه تاریخی هوی آن در سواحل چین واقع شده است و به عنوان یکی از میراث فرهنگی یونسکو  و دیدنی های ویتنام شناخته می شود جالب است بدانید که مکان های تاریخی هوای آن از مهم ترین آثار قرن پانزده تا نوزده هستند. از جاذبه های دیدنی این منطقه می توان به سواحل سفید، شنی، پل فیل و … اشاره کرد همچنین در این منطقه فانوس های ابریشمی بسیار شناخته شده اند.

آشنایی با دیدنی های ویتنام

خلیج ها لانگ:

این خلیج مرزی بسیار شاخص است و یکی از دیدنی های ویتنام به شمار می آید سنگ های آهکی واقع در ساحل آن را به یک منطقه تاریخی نیز تبدیل کرده است و درر میرات فرهنگی یونسکو به ثبت رسیده است. از جذابیت های این ساحل می توان به قایق سواری اشاره کرد غارهای زیر زمینی و روستاهایی که در اطراف این منطقه قرار دارند توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب می کنند.

جاذبه های ویتنام

سیکس سنتر کان دائو:

این شعبه برند زنجیره ای است که عالی ترین خدمات را ارائه می دهد ویلاهای این هتل بسیار خیره کننده هستند در بخش هایی از این هتل جنگل های انبوه، سواحل شنی و آب قرار دارد که تجربه سفر را برای شما خاطره انگیز می کند. برای گردشگرانی که از این هتل استفاده می کنند استخر شنا، چشمه آب گرم و سینمای سرباز نیز ارائه می شود که در کمتر جایی از دنیا وجود دارند سیکس سنتر یکی دیگر از دیدنی های ویتنام به شمار می آید.

دیدنی های کشور ویتنام

فو کوئوک:

فو کوئوک یکی دیگر از دیدنی های ویتنام است که گردشگران آن را به بهشت گم شده شبیه می دانند و در نزدیکی ساحل کامبوج واقع شده است سواحل بکر این منطقه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. اقامتگاه های بزرگ که برای اقامت گردشگران خدمات به روز و لوکس ارائه می دهند در این منطقه واقع شده اند که می توانید از آن ها استفاده کنید.

نمای دیدنی ویتنام

موی نه:

 از دیگر دیدنی های ویتنام می توان به موی نه اشاره کرد قدم زدن در ماسه های موی نه برای هر فردی جذابیت دارد علاقه مندان با سفر به این منطقه می توانند طلوع آفتاب را از نزدیک نظاره گر باشند همچنین بعد از تفریح در این ماسه ها می توانید به اقامتگاه ها بروید و استراحت کنید. این شهر دیدنی و کوچک تا کنون گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است زیرا همواره آرامش و انرژی مثبتی را به بازدید کنندگان می دهد.

سواحل ویتنام

گذرگاه وان:

این گذرگاه در کوه های منتهی به لائوس واقع شده است جاذبه های پر پیچ و خمی که در این گذرگاه واقع شده اند این مسیر ویژه افراد موتور سواری است که لذت سرعت را تجربه خواهند کرد و با قدم زدن در این گذرگاه می توانید این موتور سواران را مشاهده کنید.

مکان های دیدنی معروف ویتنام

آبشار پانگور:

مناظر زیبا و دراماتیکی که در دا لات واقع شده است بسیار دیدنی هستند و یکی از دیدنی های ویتنام به شمار می آیند تپه های کاج، چشمه آب گرم، جنگل و آمفی تئاتر از جمله دیدنی های مهمی هستند که می توان در این منطقه مشاهده کرد. این آبشار بر روی تپه های شیب داری سرازیر است که دارای ۴۰ متر ارتفاع می باشد و فضایی دلنشین دارد.

آبشار ویتنام

غار سون دونگ:

این غار از بزرگ ترین غارهایی است که در جهان شناخته شده است جنگل و رودخانه ای که در اطراف این غار واقع شده است گونه های مختلفی از حیوانات که در این جنگل های یافت می شوند بر اهمیت آن افزوده اند. همچنین کشف برخی آثار از فسیل های ۳۰۰ ساله بر قدمت تاریخی این غار در میان گردشگران می افزاید.

دیدنی طبیعی ویتنام

آشنایی با مکان های توریستی ویتنام برای هر گردشگری دارای جذابیت است از دیگر دیدنی های مهم این منطقه می توان به سیکس سنسز نین وان، بان گیوک، هانوی، نین بین و … اشاره کرد که توصیه می شود در سفر خود به این کشور از تمامی این دیدنی های بازدید کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو