شبکه HBO سفارش ساخت سریال Lakers را به آدام مک‌کی داد

منبع: گیمفا

117

1398/9/17

00:32


شبکه HBO سفارش ساخت سریال Lakers را به آدام مک‌کی داد

بعد از انتخاب بازیگران بسیاری مانند جیسون کلارک (Jason Clarke) و جان سی ریلی (John C. Reilly)، سریال Los Angeles Lakers به کارگردانی آدام مک‌کی (Adam McKay) از شبکه HBO در دستور ساخت گرفت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال بدون نام است و فیلم‌نامه آن را مکس بارنستین (Max Borenstein) نوشته که براساس کتاب جف پرلمن (Jeff Pearlman) به نام Showtime: Magic, Kareem, Riley and the Los Angeles Lakers Dynasty دهه ۸۰ است و داستان تیم‌ بسکتبال برجسته‌ای در طول دهه ۸۰ است. این داستان زندگی‌های حرفه‌ای و شخصی تیم را در طول بازی تیم و فن‌های هدایت شده توسط کریم عبدالجبار و مجیک جانسون نشان می‌دهد.

فرنسسکا اورسی (Francesca Orsi)، مدیر اجرایی شبکه HBO، اظهار داشته: شبکه HBO همچون آدام مک‌کی و مکس بارنستین بسیار خوشحالند که یکی از امپراتورهای دوست داشتنی ورزش حرفه‌ای را به جعبه جادویی می‌آورند. همراه با لس آنجلس دهه ۸۰، ما شاهد حرکت تیم هستیم که یک دهه از بسکتبال را تسخیر کرده و نه تنها به شرایط خوبی دست یافتند بلکه ورزش را به شکل خوبی تغییر دادند.

کلارک نقش مدیر داخلی لیکرز، جری وست، را بازی می‌کند و ریلی بازیگر جری باس است و کوینسی ایزا (Quincy Isaiah) نقش جانسون و بازیکن سابق بسکتبال و هارلم گلوبراتر سالامون هیو (Harlem Gloebtrotter Solomon Hughes) نقش عبدالجبار را بازی می‌کنند.

دیگر بازیگران این مجموعه گبی هافمن (Gaby Hoffman) در نقش مدیر داخلی Forum، کلر راثمن، هیدلی رابینسون (Hadley Robinson) در نقش دختر باس، جینی، دووان نیکسون (DeVaughn Nixon) در نقش گارد لیکرز، نورم نیکسون، مالی گوردن (Molly Gordon) در نقش لیندا زافرانی، راب مورگان (Rob Morgan) در نقش اروین، اسپانسر گارت (Spencer Garrett) در نقش چیک هیرن و کرک باویل (Kirk Bovill) در نقش دونالد استرلینگ هستند.

این سریال اولین مجموعه کامل قرارداد پنج ساله بین Hyberobject Industries و شبکه HBO با حضور مک‌کی، بورنستین، جیسون شامن (Jason Shumam)، اسکات استفانز (Scott Stephens) و رادنی بارنس (Rodney Barnes) است.

منبع: ComingSoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو