شخصیت شناسی از روی بینی, افراد با بینی های مختلف چه ویژگی هایی دارند؟

شخصیت شناسی از روی بینی, افراد با بینی های مختلف چه ویژگی هایی دارند؟


منبع: آرگا

97

1398/9/17

00:35


یکی از شیوه های جالب که برای شخصیت شناسی استفاده می شود شخصیت شناسی از روی بینی است همانطور که می دانید هر فردی دارای فرم بینی خاصی است که با توجه به آن می توان نشانه های شخصیتی جالبی را در آن ها پیش بینی نمود.

فرم بینی شما با خیلی از افراد اطرافتان فرق دارد برخی فرم بینی چاق دارند و برخی دیگر فرم بینی آن ها لاغر است و شکل های آن نیز متفاوت است. با توجه به اینکه در روانشناسی بر اساس ابعاد مختلفی به شخصیت شناسی فرد می توان پرداخت بر اساس فرم بینی نیز می توان این کار را انجام داد. شاید شخصیت شناسی از روی بینی برای خیلی از افراد جالب باشد و تا به حال این شیوه از شخصیت شناسی را نشنیده باشید در اینجا بر اساس فرم بینی کوتاه بودن، بلند بودن، عقابی بودن و … شخصیت درونی هر فرد را تحلیل می کنیم. شخصیت شناسی در روانشناسی بر اساس اعضای بدن کار دشواری نیست و از سوی دیگر این نشانه های قطعی نمی باشد و نمی توان به شکل قطعی شخصیت افراد را شناسایی کرد.

 

تشخیص هویت از بینی

شخصیت شناسی از روی بینی:

با توجه به اینکه فرم های بینی در افراد متفاوت است می توان شخصیت های متفاوتی را برای افراد پیش بینی کرد فرم های بینی دارای انواع متفاوتی همچون نوبی، عقابی، قلاب شکل، فرورفته و … است که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد.

نشانه شخصیتی از روی بینی

بینی کج و معوج:

این فرم بینی برای افراد بسیار غلط انداز است این افراد ممکن است در ظاهر شخصیتی جذاب نداشته باشند اما در شخصیت شناسی از روی بینی این افراد می توان به شخصیت مهربان آن ها اشاره کرد. اغلب این افراد در جمع ها شخصیتی صمیمی دارند و در روابط دوستانه خود صمیمت خاصی خواهند داشت. افرادی که دارای بینی کج و معوج هستند شنوندگانی دقیق و سنجیده هستند و این موجب می شود تا احساس مثبتی به دیگران منتقل شود.

بینی مستقیم:

افرادی که بینی آن ها دارای نوک گردی است و نسبت به بینی های دیگر پهن تر است در شخصیت شناسی این افراد نشان داده می شود که شخصیتی حساس دارند این افراد در شرایط دشوار به زودی از کوره در می روند و نمی توانند عصبانیت و خشم خود را کنترل کنند. جالب است بدانید آمار افراد با بینی مستقیم در آسیا بیشتر از کشورهای دیگر است که تقریبا به این نوع از بینی ها بینی معمولی گفته می شود.

شخصیت شناسی از روی بینی

بینی قوس دار:

نوع دیگر از بینی که بر اساس آن می توان به شخصیت شناسی افراد پرداخت بینی قوس دار است اغلب افراد این نوع از بینی را بینی قلاب شکلی استباه می گیرند. در شخصیت شناسی از روی بینی قوس دار می توان به فعالیت های کاری آن ها اشاره کرد این دسته از افراد مشغله های کاری زیادی دارند و بسیار قعال هستند. نوع و فرم بینی این دسته از افرااد نوک تیز و قوس دار است همچنین این افراد در سازمان ها شخصیتی برجسته خواهند داشت.

بینی نوبی:

افرادی کنجکاو، سازگار و خوش بین که دارای بینی استخوانی هستند این افراد شخصیتی دوست داشتنی دارند و در زندگی شخصی خود درباره هر مسئله ای کنجکاوی دارند تا به این هدف دست پیدا کنند.

شخصیت شناسی بینی

بینی قلاب شکل:

این بینی دارای خمیدگی است و مانند بینی پرندگان است شخصیت این افراد خلاق و فداکار می باشد شور و اشتیای که این افراد در زندگی دارند برای اطرافیان بسیار جذب کننده است.

بینی گرد:

در شخصیت شناسی از روی بینی نوع دیگری از بینی نیز وجود دارد که گرد است این افراد در تصمیم گیری کردن به خوبی عمل می کنند و جالب است بدانید که اغلب اطرافیان از این افراد لخور هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو