مدل سرویس خواب دخترانه با انواع طراحی شیک و لاکچری

مدل سرویس خواب دخترانه با انواع طراحی شیک و لاکچری


منبع: دکوراسیون

1,515

1398/9/17

02:05


مدل سرویس خواب دخترانه

سرویس خواب یکی از مهم ترین وسایل در فضای اتاق خواب به شمار می رود از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب سرویس خواب حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه تصاویری از انواع مدل سرویس خواب دخترانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل سرویس خواب دخترانه با طرح های شیک و جدید

مدل سرویس خواب دخترانه در انواع طرح های فانتزی و ساده موجود است که انتخاب هر یک از این طرح ها به سبک دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و سلیقه شخصی شما بستگی دارد همچنین بهتر است رنگ و طرح سرویس خواب را به گونه ای انتخاب نمایید که تغییرات مثبتی را در ظاهر اتاق ایجاد شود.

مدل سرویس خواب دخترانه

طرح های سرویس خواب دخترانه بچه گانه

اگر شما تمایل دارید فرزندتان به مدت طولانی از سرویس خواب استفاده نماید بهتر است مدل سرویس خواب را از بین طرح های ساده انتخاب نمایید همچنین در صورتی که تمایل دارید فضای اتاق فرزندتان فانتزی و جذاب به نظر برسد بهتر است سرویس خواب ها با طرح های فانتزی را انتخاب نمایید.

سرویس خواب های کودک در انواع رنگ های روشن و خنثی نظیر قرمز و صورتی و نارنجی و خاکستری و سفید و قهوه ای و … موجود می باشند که رنگ های روشن باعث ایجاد فضایی متفاوت در اتاق خواب کودکان می شوند از این رو بهتر است شما در صورت امکان سرویس خواب های رنگ روشن را انتخاب نمایید و جذابیت دکوراسیون داخلی فرزند خود را تکمیل نمایید.

اجرای دکوراسیون داخلی

چیدمان سرویس خواب در فضای اتاق خواب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما تخت خواب را ابتدا در مکانی مناسب قرار دهید سپس سایر اجزای سرویس خواب را در فضای اتاق قرار دهید.

مدل سرویس خواب دخترانه

سرویس خواب دخترانه زیبا و شیک

سرویس خواب دو رنگ و شیک

مدل سرویس خواب فانتزی

سرویس خواب شیک

سرویس خواب دخترانه شیک

سرویس خواب شیک و زیبا

سرویس خواب سفید و زیبا

مدل سرویس خواب شیک و جذاب

مدل سرویس خواب دخترانه شیک

سرویس خواب شیک

سرویس خواب دخترانه فانتزی

سرویس خواب دخترانه

طرح های سرویس خواب دخترانه نوجوان

تخت خواب یکی از مهم ترین اجزای سرویس خواب به شمار می رود از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب ست سرویس خواب دخترانه ابتدا تخت خواب نوجوان را از لحاظ اندازه و سایز و ارتفاع مورد بررسی قرار دهید سپس تخت خواب راحت و مناسبی را انتخاب نمایید تا فرزندتان در هنگام استراحت و خواب احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

برای تزیین تخت خواب می توانید ست روتختی مناسب و زیبایی را انتخاب نمایید که بهتر است رنگ و طرح روتختی را با رنگ و طرح پرده ست نمایید تا فضای اتاق خواب زیبا و جذاب تر به نظر برسد.

سرویس خواب سفید و زیبا

سرویس خواب زیبا

سرویس خواب دخترانه جدید

طرح زیبا سرویس خواب

سرویس خواب رنگ تیره

سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب شیک و جدید

سرویس خواب سفید

سرویس خواب مدرن

رنگ تخت خواب برای دختران نوجوان بهتر است از بین رنگ های روشن و درخشان انتخاب شود زیرا این رنگ ها باعث ایجاد حس شادابی و نشاط در فضای اتاق خواب می شوند.

سرویس خواب دخترانه شامل میز پاتختی و میز آرایش و کمد و دراور و … می باشد و شما می توانید با توجه به ابعاد اتاق خواب سایر اجزای سرویس خواب را انتخاب نمایید همچنین اگر فضای اتاق فرزندتان کوچک است می توانید در صورت تمایل اجزای مهم سرویس خواب نظیر تخت خواب و کمد را برای فضای اتاق خواب تهیه نمایید.

مدل سرویس خواب زیبا

سرویس خواب زیبا

سرویس خواب شیک

سرویس خواب ام دی اف

طرح سرویس خواب دخترانه

سرویس خواب زیبا و جدید

سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب خاکستری

سرویس خواب شیک و سفید

سرویس خواب سفید

در این مطلب تصاویری از انواع مدل سرویس خواب دخترانه را پیش رو داشتید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها سرویس خواب شیک و بی نظیری را انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو