فال روزانه ۱۷/ ۰۹/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۱۷/ ۰۹/ ۱۳۹۸


منبع: برترین ها

80

1398/9/17

06:34


همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه یک شنبه 17 آذر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

سالروز تولدتان را تبریک می‌گوییم، انسان رئوف و خوش‌قلبی هستید و به لطف این صفت‌ها در سالی که پیش‌روی شما است دوستان و آشنایان برای رسیدن به هدف‌هایتان دست شما را می‌گیرند و با کمک‌هایی که از از اطرافیان دریافت خواهید کرد، موقعیت کاری و زندگی شما در این سال ثبات بیشتری پیدا خواهد کرد. در دی ماه حسابی دل‌تان را به کار دهید و بیشتر از همیشه کار کنید. بهمن‌ماه مشکلی در زندگی یا کار شما پیش می‌آید، اجازه ندهید این مشکل شما را از مسیر و هدفی که انتخاب کرده‌اید دور کند. اگر می‌خواهید دستی به سروروی منزل بکشید، اسفند ماه سال جاری بهترین زمان برای خانه‌تکانی و تعمیرات منزل است. خرداد و مرداد سال آینده بهترین ماه‌‌های سال تولدتان به حساب می‌آیند و در این ماه‌ها چیزی به غیر از خوشی و شادی نخواهید دید. سالی که پیش روی شما قرار گرفته را به فال نیک بگیرید و این سال را به یکی از بهترین‌ سال‌های زندگی خود تبدیل نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز حساسی را در پیش‌رو دارید و با مشکل مالی مواجه خواهید شد، این مشکل مالی را با تدبیر و سیاست حل کنید، چه بسا عدو سبب خیر شود و به بهانه حل این مشکل مالی،‌ راه‌های دیگری برای افزایش سود و درآمد پیدا کنید. مشغولیت‌های فکری فشار زیادی به شما آورده و نگران سلامتی‌تان هستید، اما غم به دل خود ندهید چرا که شما قوی‌تر از این حرف‌ها هستید و امروز بیمار نخواهید شد. فرصتی برای مسافرت در پیش‌رو دارید، این مسافرت موقعیت‌های کاری جدیدی فراهم می‌کند و از این سفر دست‌پر باز خواهید گشت. روز خسته‌کننده‌ای را در پیش دارید، اما امروز عصر همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه خاصی برای شما آماده کرده و به اندازه‌ای به شما خوش خواهد گذشت که خستگی روزانه را فراموش کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهمیت زیادی به ظاهر خود نمی‌دهید و امروز زمان آن فرا رسیده که دستی به سروروی‌تان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. امروز مواظب اسباب‌و‌اثاثیه‌تان در منزل و محل کار باشید، چرا که احتمال اینکه دزد به مال شما بزند بسیار است. اوضاع میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان خوب پیش نمی‌رود و مشاجره‌ای میان شما در گرفته است، در این مشاجره حق با شما است و همسر یا عشق‌زندگی‌تان باید دست از لجبازی بردارد. مسافرتی را در پیش‌رو دارید، این مسافرت به شما خوش نخواهد گذشت و لحظه‌های پراضطرابی را تجربه خواهید کرد. برنامه‌های زیادی را امروز در نظر دارید اما مهمان‌ ناخوانده‌ای از راه می‌رسد و تمام این برنامه‌ها خراب خواهد کرد، اما نگران نباشید چرا که به رغم خراب شدن برنامه‌های‌تان از هم‌صحبتی با این مهمان ناخوانده حسابی لذت خواهید برد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اتفاقی ناخوشایند در انتظار شما است و در این شرایط سخت و دشوار، شجاعت خود را از دست ندهید و به آینده خوش‌بین باشید. اوضاع به لحاظ مالی بر وفق شما است و برای پرداخت قسط‌و‌قرض‌ها پول کافی به دست‌تان می‌رسد. دوستان یا آشنایان می‌خواهند شما را غافلگیر کنند و امروز هدیه‌ای غیرمنتظره از جانب آنها دریافت خواهید کرد. کاری انجام داده‌اید و همسرتان حسابی بابت انجام این کار از شما دلخور شده، امروز زمان خوبی برای دلجویی از عشق‌زندگی‌تان است. کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، کارها را به فردا موکول نکنید و قبل از عقب‌افتادن کارها، به فکر انجام آنها باشید.  به فکر سرمایه‌گذاری در شغل و حرفه‌ای هستید که اطلاعات و آگاهی از این شغل ندارید، از این سرمایه‌گذاری راهی به جایی نخواهید برد و پول و ثروت‌تان را صرف تجارتی کنید که از زیروبالای آن به‌خوبی آگاه باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز کار خاصی برای انجام‌دادن ندارید و زمان مناسبی برای استراحت و خستگی‌درکردن است. یکی از دوستان‌ شما در مخمصه‌ای مالی گرفتار شده و از شما درخواست کمک دارد، به خاطر داشته باشید اگر به این فرد کمک کنید، در آینده خودتان نیازمند پول خواهید شد. با اهل منزل به تندی سخن می‌گویید و اعضای خانواده از رفتار شما دلخور شده‌اند. از امروز تصمیم بگیرید که تندخویی را کنار بگذارید و با اهل منزل مهربان باشید. امروز با مشکلی روبرو می‌شوید، اما غم به دل‌تان راه ندهید چرا که دوستی از راه می‌رسد و شما را از این مشکل نجات خواهد داد.

فـال روزانـه - Daily Omen

از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس خستگی می‌کنید و کشتی‌های‌تان غرق شده است. اجازه ندهید این احساس روز شما را خراب کند و با فعالیت در کارهای خلاقانه و ورزش، خودتان را سرگرم نگه دارید و بر احساس خستگی و بی‌حوصلگی غلبه کنید. انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده دارید، مواظب سوء‌استفاده اطرافیان از این اخلاق خود باشید. میان شما و همسرتان دلخوری وجود دارد، اما امروز عشق‌زندگی‌تان این دلخوری‌‌ها را فراموش می‌کند و به شما ثابت خواهد کرد که از همه چیز در دنیا برای او مهم‌تر هستید. بعدازظهر را به خوتان مرخصی بدهید و تفریحات موردعلاقه‌تان را انجام دهید تا از این طریق آماده تلاش‌و‌کار برای فردا شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدتی است که به خودتان قول داده‌اید هر روز ورزش کنید اما امروز و فردا می‌کنید و امروز زمان خوبی است که به وعده‌تان وفا کنید و با ثبت‌نام در یک دوره ورزشی، سلامت جسم و روح‌تان را تضمین کنید. نگرانی‌های زیادی دارید و هیچ‌جایی بهتر از منزل و کانون خانواده برای فراموش‌کردن این نگرانی‌ها نیست. با مشکل مهمی روبرو شده‌اید و برای این مشکل روی کمک همه‌جانبه همسر یا عشق‌زندگی‌تان حساب‌باز کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

قصد سرمایه‌گذاری دارید، اما نمی‌دانید با پول‌تان چه کار کنید و بهتر است قبل از اینکه بیگدار به آب بزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را از دست بدهید، با افرادی که تخصص ویژه‌ای در کاروکاسبی مدنظر شما دارند مشورت نمایید. انسانی سلطه‌جو هستید و می‌خواهید تمام افراد خانواده طبق نظر شما رفتار کنند، زمان آن فرا رسیده که این رفتار را کنار بگذارید و با اهل منزل صمیمی‌تر شوید. مدتی است که احساس گم‌گشتگی می‌کنید و در انجام کارها سردرگم شده‌اید. امروز بعدازظهر زمانی را برای خلوت با خودتان اختصاص دهید و تکلیف‌تان را با زندگی روشن کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز توجه ویژه‌ای به شما خواهد داشت. این احساس را به فال نیک بگیرید و روزی عاشقانه و فراموش نشدنی را پشت‌سر بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روز بسیار خوبی برای کار و تجارت است و مطمئن باشید حتی اگر دست به خاک هم بزنید، طلا می‌شود. به لحاظ عاشقی روزی خوبی در پیش‌رو ندارید و اگر قصد دارید به عشق‌زندگی‌تان پیشنهاد ازدواج بدهید، این پیشنهاد را به آینده موکول کنید، چرا که امروز جواب رد خواهید شنید. امروز فردی که جایگاه مهمی در فامیل یا محل‌کار دارد، شما را دعوت خواهد کرد، این دعوت را بی‌پاسخ نگذارید و از هم‌صحبتی با او درس‌های زیادی بگیرید. میان شما و عشق‌زندگی‌تان یا یکی از دوستان نزدیک‌ شما حسابی شکر آب شده و رابطه‌تان در آستانه جدایی قرار دارد. یادتان نرود که بخشش از بزرگان است و اجازه ندهید کدورت‌های جزئی رابطه چندین و چند ساله شما را خراب کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

روزی سرشار از خوشی و خبرهای مسرت‌بخش را در پیش‌رو دارید. به لحاظ مالی نیز یکی از بزرگان فامیل امروز پولی به شما خواهد داد و مشکل مالی نخواهید داشت. رابطه شما با همسر یا عشق‌زندگی‌تان رابطه‌ای بسیار شکننده‌ و حساس است و اگر امروز مواظب نباشید، کار شما به جاهای باریک خواهد کشید و رابطه‌‌تان به‌هم خواهد خورد. در سمت صبح وقت سرخاراندن پیدا نخواهید کرد اما به همان‌اندازه که به پایان روز نزدیک می‌شوید، به همان مقدار سر شما خلوت‌تر می‌شود و فرصتی مناسب برای استراحت و تفریح پیدا خواهید کرد. یکی از همسایه‌ها رازی سربه‌مهر از زندگی شما را می‌داند و امروز این راز را برملا خواهد کرد. رمز موفقیت در نظم و انضباط قرار دارد و اگر می‌خواهید موفقیت‌های بیشتری را تجربه کنید، همین امروز نظم و انضباط را با مرتب‌کردن لوازم منزل و محل‌کار شروع کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز را با خوشحالی و نشاط شروع کنید و مطمئن باشید امروز به لحاظ مالی چیزی کم و کسر نخواهید داشت و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید پول هنگفتی نصیب‌ شما خواهد شد. امروز برای عقدقرارداد و معامله نیز روز بسیار خوبی است. زمانی از امروز را به انجام کارهای مذهبی یا فکری اختصاص دهید و خودتان را آماده‌ مهمان‌داری کنید چرا که بعدازظهر مهمان‌های ناخوانده‌ای از راه خواهند رسید و نقشه‌هایی که برای عصرامروز کشیده‌اید نقش برآب می‌شود. مدت زیادی است که به یاد یکی از دوستان قدیمی‌تان هستید، امروز شرایطی برای دیدار با این دوست قدیمی مهیا خواهد شد. روز خوبی برای عشق‌و‌عاشقی است و همسر یا عشق‌زندگی‌تان نیز همین احساس را نسبت به شما دارد و برنامه‌های عاشقانه‌ای تدارک دیده‌ است.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهل پس‌انداز نیستید و امروز از بابت اینکه اندوخته‌ای ندارید حسابی ناراحت خواهید شد، چرا که مشکل مالی در پیش‌رو دارید و قادر به تأمین پول نخواهید بود. سبک‌زندگی کم‌تحرک و ثابتی دارید و این روش، سلامت زندگی شما را به خطر انداخته است، قبل از اینکه دیر شود ورزش کنید و انرژی روحی و جسمی خود را افزایش دهید. توجه بیشتری به افراد خانواده داشته باشید و در انجام کارها به آنها کمک کنید. از زندگی‌تان به اندازه‌ کافی رضایت ندارید و دستاوردهای چشم‌گیری نداشته‌اید. برای جبران این عقب‌ماندگی‌ها در آینده بیشتر تلاش کنید و حتی اوقات فراغت خود را نیز مشغول کار شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

گذشت در زندگی ندارید و از رفتار دیگران کینه به دل می‌گیرید و این اخلاق باعث شده میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله بیافتد. برای اینکه این فاصله از چیزی که هست بیشتر نشود، از امروز تصمیم بگیرید که کینه‌‌ها و دلخوری‌های قدیمی را کنار بگذارید. امروز صبح با اعتمادبه‌نفس و انرژی زیادی از خواب بلند شده‌اید و مطمئن باشید این روحیه به شما کمک می‌کند تا تمام موانع را در طول روز از سر راه بردارید. مدتی است که نقشه انجام کار مهمی را در سر دارید، امروز زمان خوبی برای اجرای این نقشه است.

فـال روزانـه - Daily Omen

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو