رونمایی از عکس جدید شهاب حسینی در مست عشق

منبع: نمناک

352

1398/9/17

11:45


جدیدترین تصویر از گریم شهاب حسینی بازیگر نقش شمس در فیلم مست عشق رونمایی شد.

انتشار تصویری جدید از شهاب حسینی در مست عشق

فیلم مست عشق ساخته جدید حسن فتحی با حضور بازیگران سرشناس سینمای ایران و ترکیه این روزها در حال تصویربرداری است و به تازگی از جدیدترین تصویر شهاب حسینی در این فیلم رونمایی شد.

در صفحه فیلم مست عشق با انتشار عکسی از شهاب حسینی آمده است:

جدیدترین تصویر از شهاب حسینی (شمس) مست عشق،هم زمان با 16 آذر سالروز دیدار تاریخیِ شمس و مولانا....

شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگر سرشناس کشورمان که تجربه همکاری با حسن فتحی را در سریال شهرزاد و مدار صفر درجه داشت بار دیگر در فیلم مست عشق برای این کارگردان مقابل دوربین رفت و ایفاگر نقش شمس یکی از شخصیت های اصلی مست عشق شد.

بوراک توزکوپاران و پارسا پیروزفر

بازیگران سرشناس سینمای ایران و چهره های جوان سینمای ترکیه گرد هم آمدند و ساخت پروژه خبرساز مست عشق به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند آغاز شد.

بازیگران فیلم مست عشق و نقش هایشان

شهاب حسینی در نقش شمس، پارسا پیروزفر در نقش مولانا، ابراهیم چلیکول در نقش اسکندر ، هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون، سلما ارگچ در نقش کراخاتون همسر مولانا، بنسو سورال در نقش مریم، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد، بوران کوزوم در نقش علاءالدین چلبی و حسام منظور در نقش حسام الدین چلبی همنشین و شاگرد مولانا در فیلم مست عشق به ایفای نقش می پردازند.

بوران کوزوم

فیلم مست عشق روایتگر داستانی است که در دوره زندگی مولانا شاعر ایرانی و شمس تبریزی میگذرد و دوستان و فرزندان مولانا هم از شخصیت های این قصه هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو