آرایش لایت سریع ، روزانه راحت و آسان و جذاب آرایش کنید

آرایش لایت سریع ، روزانه راحت و آسان و جذاب آرایش کنید


منبع: نیک شو

651

1398/9/17

12:28


آرایش لایت سریع ، روزانه راحت و آسان و جذاب آرایش کنید

آرایش لایت سریع ، روزانه راحت و آسان و جذاب آرایش کنید

اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن آرایش کنید و در منزل و بیرون از منزل به بهترین شکل ممکن به نظر برسید باید از آرایش لایت استفاده کنید که بسیار پرطرفدار است. اما برای این که آرایش زیاد وقتتان را نگیرد راهکارهایی در ادامه به شما معرفی می کنیم. یک جمله معروف هست که می‌گوید “کمتر، بیشتر است”. وقتی صحبت از آرایش می شود، بیشتر اوقات باید از این جمله پیروی کرد. موارد و موقعیت‌هایی وجود دارند که آرایش چشمگیر و غلیظ را نیاز دارد، اما دانشگاه یا کار قطعاً یکی از آن موارد نیست. صبح ها، بعد از زدن بار سوم دکمه قطع ساعتی که تنظیم کردید تا شما را از خواب بیدار کند، وقت زیادی برای آماده شدن ندارید و باید عجله کنید و آماده شوید. برای داشتن ظاهری خوب، لازم نیست همیشه صبح ها خود را مجبور کنید که زود از خواب بیدار شوید. در ادامه این مقاله، آموزش چگونگی داشتن ظاهری آراسته را برای شما بیان کردیم.

 

این آموزش آرایش لایت آموزش کمتر از ۱۵ دقیقه طول خواهد کشید.

 

موارد مورد نیاز برای آرایش لایت:

مرطوب کننده

پرایمر

مرطوب کننده رنگی / کرم پودر

کانسیلر (اختیاری)

سایه چشم

خط چشم

ریمل

رژ لب / برق لب

آرایش لایت سریع ، روزانه راحت و آسان و جذاب آرایش کنید

آرایش لایت در حال حاضر در تمام دنیا رتبه اول را دارد

 

آرایش لایت برای صورت

مهم است که قبل از استفاده از آرایش، از روال مناسب مراقبت از پوست پیروی کنید. با استفاده از مرطوب کننده، آرایش خود را شروع کرده و در صورت لزوم از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. اگر می خواهید آرایش شما برای مدت طولانی تری بماند، از پرایمر استفاده کنید. پرایمرهمچنین به عنوان پایه ای برای آرایش شما عمل می کند.

 

بعد از اینکه پوست خود را آماده کردید، از مرکز صورت شروع به استفاده از یک کرم پودرکنید. آن را به سمت بیرون صورت و با یک حرکت دایره ای یا ضربه ای، با یک براش مخصوص و یا یک اسفنج ترکیب کنید تا کل پوست صورت تان هم رنگ شود. در صورت نیاز، می توانید از کانسیلر استفاده کنید. اگر کرم پودر، پوشش مورد نظر شما را فراهم کند، ممکن است بخواهید از کانسیلر صرف نظر کنید. برای تمام کردن آرایش، از پنکیک استفاده کنید؛ زیرا چربی پوست شما را به خود جذب می کند و باعث می شود پوست صورت تان بدون برق جلوه کند. یک آرایش روتین هرگز بدون استفاده از پنکیک، کامل نیست.

 

از یک قلم مو کرکی در یک حرکت جارو مانند استفاده کنید و پودر را در تمام صورت، به خصوص در ناحیه T ( پیشانی و روی بینی) و ناحیه زیر چشم بمالید. شما می توانید با یک پودر شفاف و روشن و متراکم، آرایش خود را به پایان برسانید.

آرایش لایت سریع ، روزانه راحت و آسان و جذاب آرایش کنید

رژگونه می تواند چهره تان را تازه و شاداب نشان دهد

 

استفاده از رژگونه

آرایش لایت برای گونه ها

با استفاده از یک براش آرایشی مخصوص، از رژگونه برای گونه خود استفاده کرده و آن را روی استخوان گونه های خود بزنید. همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، آن را بر روی گونه های خود در جهت رو به بالا در نزدیکی شقیقه ها بکشید. به یاد داشته باشید، هنگام برخورد با رنگ ها، با استفاده از یک لایه ملایم رنگ شروع کنید و سپس آن را غلیظ تر کنید. همچنین می توانید از یک برانزر یا برنزه کننده برای ایجاد یک ظاهر برنزه استفاده کنید.

 

برای درخشش گونه های خود، سراغ یک هایلایتر با تناژ نقره ای یا طلایی بروید و آن را روی قسمت های بالاتر صورت مانند بالای گونه، روی بینی و در مرکز آن بمالید. برای این مرحله می توانید از قلم مو یا انگشتان خود استفاده کنید.

آرایش لایت سریع ، روزانه راحت و آسان و جذاب آرایش کنید

مهم ترین جزء آرایش صورت متعلق به چشم ها است

 

آرایش لایت برای چشم ها

بیایید آرایش چشم را شروع کنیم. از یک پرایمر چشم یا یک کانسیلر به عنوان پایه استفاده کنید. این باعث می شود تا آرایش چشم شما چروک نشده و ماندگار شود. برای آرایش چشم، رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. از آنجا که مقاله در مورد آموزش آرایش لایت است، ما از یک سایه به رنگ خنثی برای تکمیل چشم ها استفاده می کنیم و ظاهری تازه تر به آنها می بخشیم. محصول را روی یک براش صاف یا کرکی بریزید و آن را روی پلکتان با حرکات دایره ای شکل به سمت چین پشت پلک تان بکشید. فقط از یک رنگ سایه برای حفظ ظاهر طبیعی آرایش خود استفاده کنید.

 

سپس خط چشم بکشید. هر آنچه را که ترجیح می دهید می توانید انتخاب کنید مثل مداد، خط چشم مایع یا ژلی. از گوشه بیرونی چشم، شروع به استفاده از خط چشم کنید و به تدریج با کمک یک قلم موی نوک تیز، خط را تا گوشه داخلی بکشید. اطمینان حاصل کنید که خط را به خط مژه نزدیک کرده اید.

 

ابروها بخش مهمی از آرایش چشم شما هستند. ابروهای خود را پر کرده و آنها را با استفاده از یک مداد ابرو یا سایه چشم که نزدیک به رنگ ابرو شما است، مرتب کنید. برای تکمیل آرایش چشم، از فرمژه استفاده کرده و سپس یک ریمل طبیعی بزنید. از ریشه های مژه ها شروع کنید و به سمت بالای مژه ها بکشید. ریمل بیشتر را روی ریشه ها بمالید، نه طول مژه ها؛ زیرا استفاده از ریمل اضافی در طول مژه، آن را آویزان و نامناسب خواهد کرد.

آرایش لایت سریع ، روزانه راحت و آسان و جذاب آرایش کنید

لب ها مرکز توجه هستند و باید در آرایش آن دقت کنید

 

آرایش لایت برای لب ها

قبل از استفاده از رژ لب، لب های خود را با نرم کننده لب، آماده کنید. سایه صورتی کم رنگ یا قهوه ای رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و ظاهر خود را تکمیل کنید. و این ظاهر نهایی شما است: تازه، طبیعی، لایت و ظریف. هرگز اجازه ندهید که کمبود وقت، شما را از داشتن ظاهری عالی باز دارد. آن را لایت نگه دارید؛ آن را ساده نگه دارید و با اعتماد به نفس گام بردارید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو