روحانی: پروژه دشمن برای شکستن اقتصاد ایران را ناکام گذاشتیم

منبع: دوستان

47

1398/9/17

12:42


رئیس جمهوری: در تمام بخش هایی که در نطق سال گذشته در محضر شما قول دادم تا در این بخش ها دولت تلاش خواهد کرد شرایط نسبتا مناسب با تحریم را داشته باشد به همان صورت امروز مبارزه می کنیم.

آغاز امسال سال با رحمت بارش های پربرکت آسمانی و با مشکلاتی برای مردم در برخی استان ها همراه بود. من دیروز آمار برداشت محصولات خوزستان را در وزارت کشاورزی نگاه می کردم بسیار خوشحال کننده بود و در تمام محصولات نسبت به سال گذشته رشد محسوسی داشتیم.

این از برکت بارندگی و اجرای طرح کانال کشی آب و زه کشی در خوزستان است که ۳۰۰ هزار هکتار برای خوزستان و ایلام در سایه این طرح بزرگ از این نعمت استفاده میکنند.

من چند روز پیش که در کنار مزارع مردم خوزستان بودم همه آنها خوشحال بودند که این طرح چطور توانسته است در افزایش محصولاتشان کمک کند.

در دولت یازدهم و دوازدهم در مجموع ۳۵ سد افتتاح شده است، ۲۵ تصفیه خانه و ۶۲ تصفیه خانه فاضلاب ایجاد شده است. در واقع آنچه که دشمنان ما دنبال می کردند و آن شکستن اقتصاد بود، بحمدالله ناموفق بودند و ملت بزرگ ما توانسته در این شرایط سخت کشور را پیش ببرد. پروژه دشمن برای شکست اقتصاد ایران را ناکام گذاشتیم

تقریبا در ماه های اخیر به هر استانی که رفتم معادل ۱۰ تا ۲۰ هزار میلیارد طرح افتتاح شد و معادل این میزان در حال کلنگ زنی است. بنابراین روند اقتصاد ما در کلان و در بخش ها مثبت بوده است. شما میدانید در سال گذشته برای اولین بار توانستیم تولیدمان در پارس جنوبی از قطر افزایش پیدا کند در حالی که در سال ۹۲ تولیدمان نسبت به قطر نصف بود.

در بخش میادین نفتی کارون که ۷۰ هزار بشکه نفت در روز تولید میکردیم امروز این میزان به ۷ برابر رسیده است.

www.dustaan.com روحانی: پروژه دشمن برای شکستن اقتصاد ایران را ناکام گذاشتیم

نظرات


تصویری


ویدئو