بیوگرافی تی دی جیکس T. D. Jakes سخنران انگیزشی

بیوگرافی تی دی جیکس T. D. Jakes سخنران انگیزشی


منبع: نیک شو

471

1398/9/17

12:55


بیوگرافی تی دی جیکس T. D. Jakes سخنران انگیزشی

بیوگرافی تی دی جیکس T. D. Jakes سخنران انگیزشی

وقتی پای سخنرانی تی دی جیکس بنشینید ، محال است که جذب حرف های او نشوید ، سخنرانی که معلوم است از تمام وجود مایه می گذارد برای این که بتواند به دیگران انگیزه و انرژی بدهد. صدای او بلند ، رسا و کاملا گیرا است و دلتان می خواهد به تمام حرف هایش با تمام سلول های بدنتان گوش کنید.

 

توماس دکستر جیکس T. D. Jakes کشیش، نویسنده، سخنران آمریکایی است. سمینار های تی دی جیکس اغلب انگیزشی و مذهبی است به همین دلیل او در ایران به سخنران انگیزشی سیاه پوست لقب گرفته است. سمینار انگیزشی شجاعت یکی از پرآوازه ترین سمینار های او در ایران است.

 

در این بخش بیوگرافی T. D. Jakes را خواهید خواند و همینطور با کتاب ها و سمینار های او بیشتر آشنا خواهید شد؛ پس در ادامه با جادوی باور مرجع موفقیت و قانون جذب همراه باشید.

بیوگرافی تی دی جیکس T. D. Jakes سخنران انگیزشی

تولد

تی دی جیکس یا توماس دکستر جیکس (Thomas Dexter Jakes) کشیش، نویسنده، سخنران و فیلمساز است. تی دی جیکس در 9 ژوئن 1957 (62 ساله) در ویرجینیای آمریکا متولد شد. او ایام نوجوانی خود را صرف مراقبت از پدر و کار کردن در کارگاه‌های محلی کرد؛ سپس در دانشگاه ویرجینیا ثبت نام کرد و در دفاتر کلیسا مشغول به تحصیل شد. پس از گذشت مدتی از دانشگاه اخراج شد و پس از آن در کارخانه کاربید مشغول به کار شد.

بیوگرافی تی دی جیکس T. D. Jakes سخنران انگیزشی

ازدواج و شروع فعالیت

وقتی که در کارخانه مشغول بود، همسر آینده خود را ملاقات کرد. این زوج در ماه مه 1982 ازدواج کردند. در این زمان، تی دی جیکس کشیش یک کلیسای کوچک در مونتگومری ویرجینیا غربی بود که 10 عضو داشت. با تلاش‌های تی دی جیکس سبب شد تا طی چند سال، کلیسا رشد کند و او به عنوان یک سخنران تقریبا پر مخاطب شناخته شود؛ به طوری که پس از 2 بار نقل مکان، اعضای این کلیسا به بیش از 300 عضو رسید.

 

جیکس با شرمن واتکینز آشنا شد. آقای واتکینز که بنیان گذار مجامع حجیم بود که بیش از 200 کلیسا زیر مجموعه آن بودند، تی دی جیکس را به عنوان وزیر مجمع انتخاب کرد. با پیشنهاد آقای واتکینز، تی دی جیکس در منطقه جارلستون ویرجینیا غرب یک کلیسا افتتاح کرد. در سال 1990 مدرک B.A و M.A و در سال 1995 مدرک دکترای خود را از وزارت مطالعات مذهبی و دانشگاه بین المللی مسیحیت دریافت کرد.

 

پس از این مدت، کلیسای تی دی جیکس محبوب‌تر شده بود. در این هنگام، او تصمیم گرفت تا روی نیازهای معنوی زنانی که رها شده و مورد آزار قرار گرفته بودند، تمرکز کند. او مدرسه‌ای به نام Woman Art Loosed تاسیس کرد و زنان آسیب دیده را تشویق کرد تا از درد گذشته خود برای رسیدن به موفقیت استفاده کنند. امروزه کنفرانس سالانه Woman Art Loosed یکی از فعالیت‌های موفقی است که توسط تی دی جیکس انجام می‌شود.

 

سمینار های انگیزشی

جادوی باور مرجع موفقیت و قانون جذب برای رفاه کاربران ویژه خود و طرفداران تی دی جیکس برترین سمینار های او را به زبان فارسی ترجمه کرده است. با ورود به صفحه ارشیو کتاب ها و سخنرانی های تی دی جیکس به برترین آثار وی دست خواهید یافت.

بیوگرافی تی دی جیکس T. D. Jakes سخنران انگیزشی

کتاب های تی دی جیکس

تی دی جیکس در سال 1993 اولین کتاب خود را با نام Woman Thou Art loosed منتشر کرد که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مذهبی شد. یک سال بعد، مرکز T.D Jakes به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی تاسیس شد که کنفرانس‌هایی در آن برگزار می‌شد. از 1995 تا 1996 یک شبکه رادیویی و تلویزیونی با عنوان “آماده شدن” یا همان (Get Ready) تاسیس شد که به صورت هفتگی در آن سمینار های توماس دکستر جیکس پخش می‌شد.

 

در سال 1996 تی دی جیکس به همراه خانواده و نزدیکانش به دالاس تگزاس نقل مکان کردند. او در کلیسا مشغول به کار شد و اعضای کلیسا را از 7000 به 14000 نفر افزایش داد. او با افزایش محبوبیت خود توانست پیام‌های زیبایی را به مخاطبانش برساند و از این طریق، زندگی آنها را بهبود ببخشد.
نوشته‌های تی دی جیکس نیز محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم دارند. در ادامه لیست کاملی از کتاب های تی دی جیکس را برای شما امادده کرده ایم:

 

کتاب نزدیکی با خدا

کتاب برهنه باش و شرمند نباش

کتاب این مرد را ببوس و برو

کتاب زندگی بدون محدودیت

کتاب بانوی او

کتاب به راحتی شکسته نشو!

کتاب شش اصل برای زندگی خوب

کتاب غلبه بر دشمن

کتاب تی دی جیکس به مردان می‌گوید

کتاب بزرگترین سرمایه‌گذاری

کتاب پدر دختران خود را دوست دارد

کتاب وزن را کنار بگذارید

کتاب زن، هنر تو را تحقیر می‌کند!

کتاب وعده خدابرای زنان مجرد

 

در زندگینامه تی دی جیکس شاهد فعالیت‌های مختلفی هستیم که هر کدام از آنها، خواهان تجربه و تلاش زیادی هستند. مواردی که اعلام شد تنها بخشی از فعالیت‌های جیکس است. او هم اکنون کشیش خانه پاتر است و مخاطبان بسیاری دارد. موعظه‌های و سخنرانی‌ها تی دی جیکس در کلیسا از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی مختلف پخش می‌شوند.

 

در ادامه کلیپ فوق العاده انگیزشی وی را با هم می بینیم:

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو