هتل مدینه الرضا | اقامتی شیرین در جوار امام هشتم

هتل مدینه الرضا | اقامتی شیرین در جوار امام هشتم


منبع: همگردی

181

1398/9/17

13:14


از جمله شهرهای دیدنی ایران زمین که در ایام مختلف سال به خصوص اعیاد و روزهای عزاداری، گردشگران و زائران بسیاری بدان سفر می کنند، مشهد نام دارد. در این شهر مذهبی و جذاب، جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیاری در کنار جاذبه مذهبی قرار دارند. با توجه به توریستی بودن شهر، هتل و اقامتگاه های مختلفی در آن جای گرفته اند که یکی از این اقامتگاه ها، هتل مدینه الرضا مشهد است. در ادامه این بخش به شرح بیشتر هتل مدینه الرضا در مشهد خواهیم پرداخت. پس، اگر تصمیم سفر به مشهد و اقامت در این هتل را دارید، تا پایان متن ما را همراهی کنید.

هتل مدینه الرضا مشهد

معرفی

مشهد، شهری بی نظیر بوده و به همین دلیل، اقامتگاه ها و هتل هایش کم نیستند و انتخاب از بین آن ها کار مشکلی است. هر فرد می تواند هتل مورد علاقه خود را با توجه به شرایط و خواسته هایش برگزیند. اگر به دنبال هتلی شیک و رویایی هستید، یکی از گزینه های پیش رویتان هتل مدینه الرضا مشهد خواهد بود. یکی از خصوصیات مهم این هتل، فاصله بسیار کم آن از حرم امام رضا (ع) بوده و در ابتدای خیابان شیرازی قرار دارد. معماری این بنای 12 طبقه در عین مدرن بودن شامل عناصرایرانی نیز می شود. در این هتل اتاق ها و واحدهای مختلفی مانند اتاق جانباز، سوئیت آپارتمان، اتاق عروس، اتاق کانکت و اتاق های عمومی وجود داشته و تعداد کلی آن ها 400 واحد هست.

هتل مدینه الرضا مشهد 2

امکانات هتل

با در نظر گرفتن 5 ستاره بودن هتل مدینه الرضا در مشهد، امکانات مختلفی ارائه می شوند. از جمله امکانات آن می توان به استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی، سالن ماساژ، سالن بدنساری، اتاق مخصوص بازی کودکان، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در لابی، کتابخانه، رستوران، کافه، سالن کنفرانس، آمفی تئاتر، ترانسفر و تاکسی سرویس اشاره کرد. کارکنان و پرسنل این هتل به 5 زبان ترکی، انگلیسی، عربی، فرانسوی و آلمانی مسلط بوده و در کار خود بسیار حرفه ای عمل می کنند. در کنار تمامی امکاناتی که عنوان کردیم، در این هتل امکانات ویژه ای برای جانبازان و معلولان در نظر گرفته شده تا اقامت خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد

سالن کنفرانس

در این هتل دو سالن کنفرانس دیده می شود. در طبقه اول، سالن بزرگتر و اصلی را می بینیم که در آن کنفرانس های مهم بین المللی و ملی برگزار می شوند. در این سالن تجهیزات مدرن و بروزی مانند ترجمه هم زمان هست.

سالن کنفرانس هتل مدینه الرضا

سالن آمفی تئاتر

سالن آمفی تئاتر این هتل دیدنی، محل اجرای بسیاری از همایش ها، جشن ها و برنامه های این شهر است. گنجایش این سالن 260 نفر بوده و از تجهیزات مدرن و بروز در ساختش استفاده شد. این سالن در طبقه همکف هتل جای دارد.

سالن آمفی تئاتر هتل مدینه الرضا مشهد

رستوران و کافه

در این هتل یک کافه در لابی آن وجود دارد و میهمانان می توانند در هر ساعتی از شبانه روز از این کافه آرام و دنج استفاده ببرند. بسیاری از ساکنان مشهد برای برگزاری مراسم و جشن های خود از سالن های پذیرایی و رستوران های این هتل استفاده می کنند. این رستوران ها در بین زائران نیز بسیار پرطرفدار هستند. در طبقه منفی یک، رستوران سنتی وجود داشته که فضا و غذاهای آن سنتی و ایرانی است. تنها رستوران گردان شهر مشهد در طبقه آخرش قرار دارد، در رستوران آفتاب به طور کامل به حرم امام رضا مشرف هستید و غذای خود را با چنین منظره زیبایی میل خواهید کرد. برای خوردن غذاهای ایرانی و فرنگی که کیفیت بسیار بالایی دارند، می توانید به گل نرگس یک و دو واقع در طبقه اول هتل مدینه الرضا مشهد سری بزنید.

کافه هتل مدینه الرضا مشهد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو