تولد مهدی هاشمی و عاشقانه همسر دومش مهنوش صادقی

تولد مهدی هاشمی و عاشقانه همسر دومش مهنوش صادقی


منبع: نیک صالحی

221

1398/9/17

14:58


مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی که ازدواج خود را با این بازیگر پیشکسوت رسما اعلام کرده بود به تازگی با انتشار عکسی تولد همسرش مهدی هاشمی را تبریک گفته است.

مهدی هاشمی بازیگر سرشناس کشورمان و همسر سابق گلاب آدینه بازیگر مطرح بعد از افشاگری مهنوش صادقی حاشیه های زیادی پیرامون زندگی وی را گرفت و مشخص شد وی همسر دوم اختیار کرده است. در ادامه مهنوش صادقی بازیگر و نویسنده با انتشار عکسی تولد مهدی هاشمی همسرش را تبریک گفته است. در ادامه عکس های از این زوج  جنجالی را در نیک صالحی مشاهده کنید.

جشن تولد مهدی هاشمی

مهدی هاشمی زاده ۱۶ آذر سال ۱۳۲۵ در لنگرود با نام اصلی میرمهدی هاشمی قرمزی بازیگر، کارگردان و فیلم‌ نامه‌نویس تلویزیون، سینما و تئاتر ایران است. او همسر گلاب آدینه بازیگر و برادر ناصر هاشمی کارگردان سینما است. او یک دختر به نام نورا دارد که او نیز بازیگر می باشد.

گلاب آدینه , مهدی هاشمی , مهنوش صادقی

مهدی هاشمی و دخترش نورا

مهدی هاشمی و گلاب آدینه

وی اولین بازی سینمایی اش را در فیلم «زنده باد …» ساخته خسرو سینایی تجربه کرد. اما بازی او در مجموعه تلویزیونی سلطان و شبان بود که نامش را سر زبانها انداخت و او را به شهرت رساند.

بازی او در فیلم دو فیلم با یک بلیت، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول جشنواره نهم فیلم فجر را برای او به ارمغان آورد. مهدی هاشمی در دهه هفتاد باز هم در فیلم‌های همسر و معجزه خنده درخشید. بسیاری از منتقدان سیمرغ بلورین جشنواره دوازدهم فیلم فجر را از آن مهدی هاشمی برای بازی بسیار خوبش در فیلم همسر می‌دانستند.

تبریک تولد مهدی هاشمی توسط همسر دومش

مهنوش صادقی نوشت : تولدت مبارک بهترین همراه و همیشگی در این روزها که به سختی لبخند روی لبهایمان میاید ،هیچوقت شادی از شما دور نشود 🙏🙏🙏🌺🌺❤️❤️

عکس منتشر شده توسط مهنوش صادقی

مهنوش صادقی

مهدی هاشمی و همسرش

مهدی هاشمی و همسر دومش

مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی بازیگر سینما که حسابی در فضای مجازی مطرح شده است در یک مصاحبه تلفنی اظهار داشت بیش از بیست سال است که از ارتباطش با مهدی هاشمی می‌ گذرد. و مهدی هاشمی در طی مصاحبه ای عنوان کرد که تنها یک همسر دارد و او مهنوش صادقی می باشد.

تولد مهنوش صادقی

مهدی هاشمی و مهنوش صادقی

مهدی هاشمی و همسر دومش

مهدی هاشمی و همسرش

میزان , صحفه شخصی مهنوش صادقی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو