سریع ترین راه رزرو هتل در سراسر جهان

منبع: همگردی

110

1398/9/17

19:17


علی بابا که در زمینه ارائه خدمات آنلاین گردشگری، عنوان رتبه یک سفر را به خود اختصاص داده، امکان جدید رزرو هتل داخلی و خارجی را برای کاربرانش فراهم کرده است. به این ترتیب کاربران می توانند، به جای مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی یا رزرو تلفنی، هتل خود را نیز از علی بابا، آنلاین رزرو کنند.

در حال حاضر علی بابا تنها برندی است که علاوه بر ارائه خدمات خرید آنلاین بلیط سفر، خدمت رزرو آنلاین هتل های داخلی و خارجی را روی وب سایت خود ارائه می دهد. به این ترتیب مسافران می توانند با چند کلیک ساده هتل مورد نظرشان را در سراسر جهان بررسی و سپس انتخاب و رزرو کنند.

امکان بررسی قیمت و کیفیت خدمات، رزرو هتل های داخلی و خارجی و امکان پرداخت آنلاین و همچنین استرداد هزینه در صورت لغو سفر از امکاناتی است که علی بابا به کاربرانش ارائه می دهد. همچنین تیم پشتیبانی علی بابا به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته، چه قبل و چه بعد از رزرو هتل، پاسخگوی مسافران است.

اگر قصد سفر به هر نقطه از جهان را دارید، پس از خرید بلیط هواپیما، قطار و بلیط اتوبوس علی بابا برای رزرو آنلاین هتل های داخلی و خارجی به وب سایت یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید.

علی بابا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو