بهترین کشتی های تفریحی استانبول از دست ندهید

منبع: همگردی

155

1398/9/17

19:17


کشتی های بسیاری در شهر استانبول برای تفریحات شبانه وجود دارد و هیجان انگیزترین تفریحات در تنگه بسفر بوجود می آید. چیزی که جذابیت تفریح آبی را چندین برابر می کند وجود انواع کشتی های کروز در آبهای مدیترانه است که هرکدام دارای امکانات بسیار متفاوت هستند و شما می توانید براساس هزینه که دارید بلیت کشتی مورد نظر را انتخاب کنید. برای خرید بلیط هواپیما استانبول همین امروز اقدام کنید تا بتوانید از این کشتی ها لذت ببرید.

البته اسکله های موجود در شهر استانبول علاوه بر کروز، کشتی های دیگری هم برای تفریح در نظر گرفته اند، اما برای تفریح و گردش در ساحل های استانبول از کشتی های کروز استفاده می کنند.

انواع کشتی های کروز شامل موارد زیر می شود:

·سفر با کاستا کروز | Costa Cruises

·تورهای کروز MSC

·کروز Celebrity

مطمئن این سوال را از خودتان پرسیده اید که خب کشتی کروز چه امکاناتی دارد و به کدام قسمت ساحل های استانبول سفر می کنند و زمان شروع گردش چه وقت است. ادامه مقاله را بخوانید حتما به جواب سوالتان می رسید.

کروز بهترین کشتی تفریحی استانبول، تجربه بسیار متفاوت

اگر به دنبال ماجراجویی و پیدا کردن تفریحات هیجان انگیز هستید، پیشنهاد می کنم کشتی کروز را سوار شوید و یک تفریح بسیار هیجان انگیز را تجربه کنید. تمام کروزها بسیار مجلل و چندین طبقه هستند و مانند یک هتل بسیار لوکس که برروی سطح آب در حال حرکت هستند.

کشتی کروز

تصور کنید در یک جای نشسته اید که دور تا دور شما آب باشد و به آرامی در حال حرکت هستید، سیاهی شب و صدای آرام آب را می شنوید و این می تواند آرامش بسیار خاصی را به شما منتقل کند. لذت بخش ترین حس، دیدن دریاهای مرمر و سیاه از نزدیک است و قسمتی که دوتا شهر را بهم متصل می کند. به شما قول می دهم که اگر فقط یکبار سوار کشتی تفریحی استانبول شوید دوست دارید بارها و بارها امتحان کنید و هیچگاه برای شما تکراری نخواهد شد. البته اگر از دریا می ترسید اول مشکل خود را حل کنید و بعد سوار کروز شوید چون نمی تواند برای شما تجربه جالبی باشد.

پیشنهاد می کنم برای لذت بردن از کشتی های کروز از تورهای که در شهر استانبول وجود دارد، استفاده کنید و می توانید تفریح بسایر هیجان انگیزی را تجربه کنید و همچنین لیدرهای تور با توجه به مهارت بالای که دارند، شما را راهنمایی می کنند کدام یک از کروزها را سوار شوید. تورهای که در شهر هستند به استانبول یک حال و هوای کاملا متفاوتی داده است.

امکانات کشتی های کروز استانبول

وقتی بخواهید یک تفریح را انتخاب کنید به اولین چیزی که نگاه می کنید که امکانات که دارد چه چیزهای هستند، اما تمام کروزها دارای یکسری امکانات عمومی هستند که از همین موارد هم می توان تصمیم گرفت که سوار کدام کروزها شوید.

تفریحاتی مانند موسیقی زنده، شنا، انواع غذاها و دسرها، شنا و بازدید از مراکز خرید جزو تفریحات تمام کشتی های کروز هستند. تمام مواردی که گفته شده است تنها بخش کوچکی از تفریحات کشتی است. کروز از ساحل و جزیره های بسیاری عبور می کند و در هیچ بندری توقف نمیکند تا به مسیر مورد نظر خود برسد.

علاوه براین کشتی کروز به جزایر یونان هم سفر می کنند، دریای های بسیار دیدنی با وسعت بسیار زیاد که تا به حال در هیچ کجا دنیا ندیده اید، یک لحظه تصور کنید که در کشتی نشسته اید که آسمانی آبی با دریا بسیار تمیز جلوی روی شما باشد، یک تصور کاملا رویای را تجربه خواهید کرد.

رستوران های لوکس کشتی استانبول

در یک سفر دریایی تنها چیزی که مهم می شود، خوردن غذاهای بسیار لذیذ است، سفری بسیار هیجان انگیز با تجربه های جدید از دریا را بدست می آورید. رستوران های مجلل که در کروز ساخته شده است که غذا و نوشیدنی های بسیار با کیفیتی را برای مشتریان سرو می کنند.

کشتی کروز 2

رستوران کشتی دارای منوی با تنوع غذای بسیاری هستند، غذاهای بسیار لذیذ دریایی شامل انواع ماهی، میگو و غیر است. همچنین غذاهای کبابی، فینگر فودهای بسیار لذیذ است. علاوه بر ناهار، شام وعده های صبحانه ها لذیذ و خوشمزه ای برای میهمان ها سرو می شود و همچنین انواع نوشیدنی های مخصوص را سرو کنید. برخی رستوران های کروز در طبقات بالای قرار دارند که می توانید برخی وعده های غذای خود را برروی عرش بروید و در فضای باز غذاهای مورد علاقه خودتان را سرو کنید. خب مطمئنا می توانید از خوردن غذای خودتان لذت ببرید.

قیمت کشتی کروز استانبول

در سفر به استانبول یکی از بهترین تفریحات، کشتی سوار شدن و حرکت برروی آب های مدیترانه است. شاید هزینه چنین کاری زیاد شود اما می تواند تجربه بسیار متفاوتی باشد. اما این نکته را در نظر بگیرید که چنین هزینه در کشوری مانند ترکیه اصلا زیاد نیست. البته گردشگران بسیاری به شهر استانبول سفر می کنند و این موضوع باعث شده است که نرخ های تفریحات به نسبت کاهش پیدا کنند. اگر بخواهید با تور گردشگری سوار کشتی شوید هزینه های که باید پرداخت کنید از 120 لیر ترکیه تا 600 لیر بالا و پایین خواهد شد. اما اگر نخواهید از تور گردشگری استفاده کنید، حدود هزینه بلیت ها دوطرفه 25 لیر ترکیه است. همچنین به یاد داشته باشید که برای لذت بردن از این تفریحات می توانید از فلایتیو برای خرید بلیط هواپیما بهره ببرید و مطمئن باشید که پشیمان نمی شوید.

زمان حرکت کشتی کروز در استانبول

عده ای از افراد که قصد سفر به کشور ترکیه را دارند، این موضوع اهمیت دارد که بهترین زمان سفر به استانبول کی و چه وقتی است؟ پیشنهاد می کنم که در اواخر بهار و تابستان به استانبول سفر کنید تا کمی از هوای نسبتا سردی که در کشور ترکیه وجود دارد کاهش پیدا کند. اینگونه می توانید زمانی که سوار کشتی می شوید، آب و هوای بسیار خنکی را تجربه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو