پوستر جدید فیلم Black Widow توسط کوین فایگی منتشر شد

منبع: گیمفا

167

1398/9/17

20:00


پوستر جدید فیلم Black Widow توسط کوین فایگی منتشر شد

کوین فایگی (Kevin Feige) طی مراسم کامیک‌کان برزیل پوستر جدید فیلم Black Widow «بلک ویدو» را منتشر کرد. این فیلم آخرین حضور اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) در دنیای سینمایی مارول خواهد بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این پوستر جدید ابتدا طی پنل مارول در کامیک‌کان برزیل و سپس به صورت آنلاین منتشر شد. رنگ‌بندی پوستر خیلی جذاب است، با تم رنگی مشکی و خاکستری که با رنگ قرمز موهای ناتاشا تضاد خوبی دارند. اگر با دقت به پوستر نگاه کنید، علامت بلک ویدو جایگزین عنبیه چشم او شده و مژه‌های او تا حدودی شبیه پاهای عنکبوت هستند. پوستر همچنین حالتی طراحی شده با دست دارد که آن را به یکی از هنرمندانه‌ترین پوسترهای مارول تبدیل می‌کند.

فلورنس پیو (Florence Pugh)، دیوید هاربر (David Harbour) و ریچل وایس (Rachel Weisz) دیگر بازیگران این فیلم هستند. همان‌طور که در تریلر فیلم مشخص بود، وقایع Black Widow بین Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» روایت می‌شوند. این فیلم برخی از نقاط مبهم زندگی ناتاشا را آشکار می‌کند، جایی که او برای رویارویی با گروهی مخفی که او را به بلک ویدوی قاتل تبدیل کرده به اروپا سفر می‌کند. او طی داستان با دیگر ماموران بلک ویدو مثل یلنا بلووا (با بازی پیو) و ملینا ووستوکوف (با بازی وایس) و همچنین محافظ سرخ (با بازی هاربر) همکاری می‌کند.

فیلم Black Widow در تاریخ ۱ مه ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو